sobota, 15 marca 2014

Frutique - EXFOLIATE

Dzisiaj kilka słów o świetnym żelu złuszczającym Frutique, z którym bardzo się polubiłam w ostatnim czasie.


Działanie złuszczające uzyskamy dzięki zawartej papainie. Dodatkowo skóra zostaje oczyszczona dzięki kwasie glikolowym oraz salicylowym.


Przezroczysty żel ma postać lekko galaretkową, pod wpływem masowania tworzą się grudki.
Niby to tylko nasz martwy naskórek oraz zanieczyszczenia. Jestem jednak przekonana, że już sam produkt w sobie tak się grudkuje, żeby efekt był dla nas widoczny i zachęcający. ;)




Zapach tego kosmetyku należy do kategorii dla mnie obojętnych zapachów. Nie działa na mnie ani negatywnie, ani nie zachwyca.

Efekt, jaki uzyskujemy po zastosowaniu, jest naprawdę bardzo dobry.
Cera jest wygładzona, rozjaśniona, pory są oczyszczone.
Dużym plusem tego produktu jest na pewno to, że stosuje się go tak szybko. Wystarczy 30 sec i jesteśmy gotowe. Jeśli więc nie mamy czasu na maseczki peelingujące lub glinki, a chcemy się pozbyć szybko martwego naskórka, to wystarczy rozprowadzić ten żel na skórze i zmyć. :)
Za tą cenę -36zł na Allegro bez przesyłki za 200ml produktu- jest wart wypróbowania. :)

Po szczegółową recenzję zapraszam na filmik:




pa pa :*
megi

4 komentarze:

  1. jak będę w PL to koniecznie muszę ten żel wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej< bardzo przypomina mi zel "ONSEN Micro Water Complex", ktory ma podobne dzialanie a jest zdecydowanie duzo drozszy> ja moj kupilam w UK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Czy dostępny jest on rownież w Niemczech ?

    OdpowiedzUsuń

weltkarte