środa, 12 lutego 2014

Zakupy :))

Co jest najlepsze po wyczerpujących tygodniach?
Zakupy!! :D

Odwiedziłam ostatnio Drezno i sprawiłam sobie trochę kobiecej przyjemności robiąc zakupy w Lush oraz Kiko. :)
Oto co wpadło w moje ręce:


Podkład soft focus compact nr.10, który posłuży mi jako bronzer, korektor pod oczy soft focus nr.01 oraz cień nr. 202, który sprawdza się świetnie jako rozświetlacz.
Skusiłam się też na przepiękną mięte do paznokci, nr. 389 oraz brzoskwinkę, nr. 804. W sam raz na nadchodzącą wiosnę. :)


Wybrałam również szminkę smart lipstick w kolorze malinowym , nr. 904 oraz matową kredkę do ust z limitowanki Rock Idol, nr.03.


W sklepie Lush skusiłam się na balsam do ciała, który spłukujemy pod prysznicem -Ro's Argan body conditioner. Pachnie cudownie. Malutki pojemniczek na zdjęciu to próbka kremu do rąk Nächstenliebe.



Oraz na pastę do mycia twarzy z popcornem :D - Let the good times roll. Ma przepyszny, słodziutko-karmelowy zapach. :)



Ze słynnych produktów do kąpieli wybrałam French Kiss.


A w prezencie dostałam masło do ciała Each Peach, niestety nie pachnie brzoskwiniowo, lecz cytrynowo.


Ja zabieram się za testy, a Was zapraszam na filmik. Tam więcej zakupów z Biochemii Urody oraz Allegro.



pa pa :*
megi

26 komentarzy:

  1. Dlaczego nie dalas znac ze odwiedzasz Drezno? :(((( chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
  2. Megi farbowałaś włosy?? Mam również pytanie dotyczace farby Herbatint , ktorej kiedyś uzywałaś czy kolor wraz z myciem zmienia się na nieco rudy? Bardzo mnie ta farba kusi :) z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, farbowałam. Ja wybrałam farbę z numeracji naturalnej. Ona jest cała chyba lekko rudawa. Nie wiem jak to by było używając tonacji ash.

      Usuń
  3. Poszalałaś na zakupach ;) Szminka i kredka do ust maja super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Megi wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy tylko ja tak mam, ale wydaje mi sie, ze ,,nasze'' KOBO troche ,,inspirowało sie'' firmą KIKO

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam masło kombo i bardzo fajnie rozgrzewa zmęczone napięte mięśnie.

    Ślicznie wyglądasz :) Pokazuj się częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję. Dziękuję. :)

      Usuń
  7. Już mi się oczka zaświeciły :) Chętnie przygarnęłabym kosmetyki z Lush :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popcornowy czyścik do twarzy uwielbiam, a ten balsam mnie zaciekawił i sprawdzę jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przylaczam się uwielbiam ten czyścik jeden z najlepszych z Lush :)

      Usuń
    2. O to fajnie, brzmi więc obiecująco. :)

      Usuń
  9. Popkornowy kosmetyk? Chcę, chcę, chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Megi odpowiadasz na wiadomości na facebooku?
    KN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nadrabiam zaległości. Została jeszcze setka. ;)

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Z chęcią przygarnęłabym lakier z kiko, jeszcze nie dane było mi zapoznać się z tą firmą , nad czym ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Each Peach nie lubiłam. Ale tę pastę pewnie kiedyś kupię, miałam Buche de Noel a teraz zrobiłam własną pastę migdałową. To i kukurydzianą bym zrobiła swoją wersję ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki Lush! ja o nich marzę! kiedyś będzie ten dzień że je wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co ja bym dała za kosmetyki z Lush ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miętowy lakier Kiko jest super - bardzo ładnie wygląda na paznokciach, inteygujący kolor :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, ja choruje na szampon w kostce z lush'a:PP

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy,nie mogę znaleźć składów produktów KIKO,z niecierpliwością czekam na recenzje.
    Wyglądasz pięknie,makijaż,fryzura kolor włosów też świetny (jaki masz cień/cienie na powiekach?)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam KIKO, mieszkając we Włoszech zawsze robiłam tam zakupy. Niestety w mieście, w którym teraz mieszkam nie ma tego sklepu. Oby kosmetyki dobrze Ci służyły!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://kahleenka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

weltkarte