sobota, 22 lutego 2014

Sleek *garden of eden*

Gdy zobaczyłam paletkę Sleek, wiedziałam, że będzie moja. :)
Kocham wszelkie brązy oraz zielenie i muszę powiedzieć, że na pierwszy rzut oka jest to na razie chyba najładniejsza paletka, jaką u Sleek'a widziałam. (oczywiście czysto subiektywna opinia ;))


Jest przepięknie skomponowana i choć wygląda na paletkę jesienną, to uważam, że jest bardzo uniwersalna i przyda się zarówno przy szybkich dziennych makijażach jak i wieczorowych, bez względu na porę roku. ;)
Zapraszam na zbliżenia. :)



Macie tę paletkę? Jak Wam się podoba i używa?
Czy może nie przepadacie za takimi kolorami lub ogólnie za cieniami Sleek?

Niedługo dostępna będzie też nowa paletka Del Mar I. Są tam również cienie, które mnie kuszą, ale jeszcze się zastanowię. ;) A Wy - skusicie się? :))

pa pa :*
megi


18 komentarzy:

  1. megi - super! dawaj od razu z 10 makijaży. ja ci powiem tak - też od razu ją sobie kupiłam, ale ja chyba nie umiem się obsługiwać sleekiem, bo jakoś mi się te makijaże nie podobają... nie mam pomysłu. w sieci na razie są tutoriale takich intensywnych 'oczek', a coś bardziej dziennego by się przydało... ty się tak ładnie malujesz! czekam na pomysł na dzienniaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, a tą następną też chyba zakupię... :)

      Usuń
    2. Dziękuję, postaram się. :)

      Usuń
    3. Dołączam się do prośby poprzedniczki!

      Usuń
  2. nie mam jej jeszcze ale sleek ciągle kusi nowościami, piękne cienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kilka sleeków (The Original, Oh So Special, Ultra Matts V2 i ukochaną Storm) i na razie mi wystarczy... Te paletki nigdy się nie kończą! Zielenie i fiolety to chyba nie do końca moja bajka, więc sobie odpuszczę, ale Tobie na pewno posłuży! Piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh so special nie posiadam, ale jak widziałam na żywo u znajomej, to bardzo mi się podobała. :))

      Usuń
  4. Ja posiadam Storm i Oh So Special,po wyplacie mam ochote na właśnie tą ;)
    Bardzo lubie paletki Sleek,ale jestem tez na nie zła,bo przy obydwu odłamało sie lusterko ,a nie było żadnego upadku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi też przy jednej całkiem odpadło i nie dało się naprawić spawaniem, bo już całkiem się rozleciało. Tu niestety trzeba uważać.

      Usuń
  5. Mi jakoś cienie Sleeka za nic nie podchodzą. Miałam chyba z 5 paletek i wszystkie sprzedałam. Za nic nie mogłam się do nich przekonać, mimo wielu ciekawych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O naprawdę, wszystkie? Co Ci nie pasuje, faktura, kolory?

      Usuń
  6. Kolory piekne ;) Ale mam duzo osobnych cieni w tych barwach, wiec powstrzymam sie od zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podobnie jak koleżanka wyżej miałam kilka paletek (3), ale po krótkim czasie używania sprzedałam. Jestem zakochana od lat w Inglocie i każdy romans z inną marką cieni jest krótkotrwały. Choć ta kolorystyka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 'oh so special' , ale ta bardzo mi sie podoba. Mam brazowe oczy, wiec odrobina zieleni bardzo ladnie wyglada. Tak, to jest paletka stworzona do brazowych oczu! Musze sie wybrac do sklepu i ja wybadac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 'oh so special' , ale ta bardzo mi sie podoba. Mam brazowe oczy, wiec odrobina zieleni bardzo ladnie wyglada. Tak, to jest paletka stworzona do brazowych oczu! Musze sie wybrac do sklepu i ja wybadac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna paletka :) muszę poszukać w internecie swatchy

    OdpowiedzUsuń

weltkarte