wtorek, 18 lutego 2014

NOTD - biała mięta

Nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam paznokcie. Nie jestem w tym też najlepsza. ;) Tutaj zapewne praktyka czyni mistrza, jednak ja nie przepadam za bawieniem się przy paznokciach (szczególnie piłowania nie cierpię ;)).
A przy dziecku malowanie paznokci schodzi już zupełnie na ostatni plan. ;)
Ale czasami i ja mam ochotę na trochę kolorku i wczoraj wypróbowałam moje ostatnie zdobycze, czyli miętowy lakier Kiko nr. 389 oraz biały Lovely nr. 25.


Miętowy Kiko wychodzi na paznokciach intensywniej. W butelczce jest bardziej rozbielony.
Niemniej jednak kolor bardzo mi się podoba i czuję, że będzie częściej gościł na moich paznokciach. :)
Szukałam czysto białego koloru i Lovely był jedynym, jaki znalazłam, który nie miał drobinek ani innych ewidentnych podkolorów.


Oba lakiery położyłam w 3 warstwach na nową bazę Poshe. Kiko krył już tak naprawdę przy drugiej bardzo dobrze.
Przy lakierze Lovely widać, że nawet po trzech warstwach płytka pazokcia jeszcze troszeczkę przebija.
Oba lakiery bardzo dobrze się rozprowadzają, nie są zbyt gęste, nie tworzą smug.
Lovely jedynie gdzie niegdzie utworzył mi parę bąbelków.


Co do trwałości nie mogę jeszcze zbyt wiele powiedzieć. Całość pokryłam top coatem Poshe i przy Julce paznokcie trzymają się na razie w nie naruszonym stanie drugi dzień. ;) Myślę, że to całkiem dobry wynik, patrząc na to, ile razy moje dłonie są w użytku. :)

Jakie kolory kuszą Was teraz najbardziej?
Znacie jakieś dobre, czysto białe lakiery, takie naprawdę białe-białe? ;)

Pozdrawiam ciepło
pa pa :*
megi

22 komentarze:

  1. Ten biały gdyby u mnie tak wyglądał po 3 warstwach od razu wylądowałby w koszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem nałożę grubsze warstwy i zobaczymy jak wtedy będzie wyglądał. ;)

      Usuń
  2. Manhattan ma dosyć dobrą biel, po dwóch warstwach jest już zadowalający efekt :) A ta mięta.. genialny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe lakiery są piękne :) Długo byly niedoceniane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Ja ostatnio mam fazę na białe paznokcie. :)

      Usuń
  4. Kiko wygląda jeszcze piękniej na paznokciach niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki wręcz neonowo-miętowy. Naprawdę piękny odcień. :)

      Usuń
  5. Megi polecam Ci biały lakier Essie w odcieniu blanc. Nie ma on żadnych drobinek, brokatu, poświaty.Trwałość znakomita, ale niestety też potrzeba 3 warstw do pełnego krycia

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cierpliwość, żeby nakładać 3 warstwy lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko dlatego, że kładę jedną po drugiej bez odczekania iluś tam minut. ;))

      Usuń
  7. Megi, totalnie Cię podziwiam za takie zadbane pazurki przy maluńkim dziecku! Mnie się nawet w ciąży nie chce malować://// Jak urodzę pewnie zainwestuję w hybrydy, bo zwykłe lakiery mi odpryskują po jednym dniu, i to bez dziecka :))) Ale połączenie kolorów super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam codziennie takich pazurków, tylko jak mi się chcę pomalować raz na jakiś czas. ;) Też myślałam o hybrydowych, ale nie chcę mi się na razie chodzić na pazurki. No i aktualnie to też nie bardzo możliwe ze względu na czas karmienia. ;)

      Usuń
  8. Polecam biały lakier z GoldenRose z serii Paris o numerku 04 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzę się jak znajdę gdzieś koło siebie produkty GR. Dziękuję. :)

      Usuń
  9. Polecam biały lakier z GoldenRose z serii Paris o numerku 04 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne paznokcie, napisz proszę jak długo Ci schną trzy warstwy, ja zawsze maluje tylko dwie a i tak się zdarza,że nie wyschną dobrze i zostają ślady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam kolejną warstwę nie czekając aż wyschnie poprzednia, a top coat Poshe nakładam tak po minucie, dwóch i po nim wszystko migiem wysycha.

      Usuń
  11. Dzięki tobie biały lakier trafił dzisiaj do mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier z Kiko i ten miętowy kolor kocham. Latem bardzo często nosiłam i prezentowałam też na blogu. Najlepsza mięta jaką znam:)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte