wtorek, 10 września 2013

Weselny makijaż oraz fryzura

Ostatnio byłam w Polsce na weselu u znajomych. Było to pierwsze i raczej już ostatnie wesele w tej ciąży. :)
Na kanale pojawił się filmik ze strojem z tego dnia:



A tutaj wstawiam zdjęcia makijażu, jaki sobie zrobiłam. Trzymałam go w różowej tonacji i myślę, że z powodzeniem może służyć również jako makijaż ślubny. Muszę powiedzieć, że normalnie nie przepadam za różowymi cieniami, ale tutaj miałam wyjątkową ochotę na właśnie taki i bardzo dobrze się czułam w tym makijażu. :)
 

Oto lista kosmetyków, które użyłam:

*fluid matujący Lirene nature matte nr.13
*Gosh korektor w pisaku nr. 01
*róż Inglot w kremie nr. 90 oraz róż Everyday Minerals Apple i bronzer tan
*rozświetlacz Benefit watt's up
*puder Lumiere flawless finish Sand
*baza Urban Decay
*różowy cień Bon Bon z paletki Sleek Candy oraz Cream Soda do rozświetlenia
*cień Kobo 117 w załamaniu oraz cielaczek z paletki Sleek Darks
*tusz Vipera Unlimited Lash
*czarny, żelowy liner Catrice
*moje ulubione rzęsy Red Cherry 747S oraz klej Duo
*farbka do brwi Vipera nr. 03
*szminka Wibo Eliksir nr. 04























Fryzura, jaką sobie zrobiłam, miała być prosta i łatwa w wykonaniu. Miałam na nią zaledwie kilkanaście minut, więc wybrałam taką, która wychodzi zawsze. Wcześniej zakręcone włosy na lokówkę upinałam do tyłu, tak jak chciały się układać i dodałam na koniec opaskę. Prościej być nie może, prawda? ;)
























A już jutro mam dla Was włosową niespodziankę! :D

Dobrej nocy! Buziaki. :*
megi

36 komentarzy:

  1. Zjawiskowo! Nie umiem tego inaczej nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej chwili pomyślałam, że to Twój własny ślub, wyglądałaś przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam na dwóch , też jestem w ciąży :) i ciesze się, że na więcej nie będę miała okazji iść... ostatnie bardzo mnie zmęczyło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i dużo zdrówka życzę! :) No plecy bolały mnie przez połowę wesela, ale bolą też na co dzień, więc to nie było nic nowego. :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż! Ślicznie Ci w nim:) A fryzura też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki lakier masz na paznokciach u rąk i nóg? - i dłonie i stopy wyglądają przepięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To jest lakier w kolorze nude P2 rich care+color nr. 010 so pure.

      Usuń
  6. Cudnie wyglądasz!
    Świetny OOTD,a filmik przeuroczy!
    Ślicznie wyglądasz w ciąży :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik oglądałam pierwszy raz jesteś przesympatyczna osoba ;) ślicznie wygladasz w ciąży kwitnąco ;) a makijaż rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bardzo mi miło. Dziękuję. :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Chociaż na chwilę. :)) Strasznie się stęskniłam. :)

      Usuń
  9. Wyglądasz kwitnaco Megi!
    Dużo zdrówka dla Ciebie i kruszynki w brzuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądałas uroczo:) ciąża wyjątkowo Ci służy, nie wiele kobiet wygląda tak pięknie i szczupło w ciąży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytyłam już zdrowo, ale dziękuję bardzo. :D

      Usuń
  11. Ja osobiscie uwazam, ze biel i ekru sa kolorami wylacznie dla Panny Mlodej. Nie rozumiem tego fenomenu, jest przeciez tyle innych kolorow, ktore mozemy (jako gosc) tego dnia ubrac.
    Pomijajac to, Twoja sukienka mi sie tez podoba. A jeszcze bardziej Twoj brzuszek :) 24tydz.ale czas pedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka nie była ecru. ;) Ja mam poza tym ciut inne podejście. A dodam, że jestem dość wrażliwa w tym punkcie i w czysto białej sukience na pewno bym nie poszła. (chyba, że Panna Młoda byłaby w kolorze lub czerni ;)) Tutaj były nawet 3 osoby w bieli oprócz P.M. (Ślub był cywilny.) Z czego jedna miała biało-beżową sukienkę. Ta już była w porządku.
      Moja sukienka była beżowa i miała kolorowe dodatki. Zupełnie nie kojarzy mi się to ze ślubną wersją. Ani nikomu innemu kto mnie widział. ;)
      Ja na śluby nigdy nie chodziłam na ciemno lub jaskrawo, przeważnie było to coś jasnego w połączeniu z innymi kolorami.

      Usuń
  12. Prawdziwa księżniczka, przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz niesamowicie! minimalizm w każdym calu :) piękny makijaż i fryzura, a opaska z kokardka świetna :)
    Ja również na fb jak zobaczyłam weselny makijaż pomyślałam, że to pewnie Twój jakiś próbny czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Nie, mi się do ślubu nie śpieszy. Najpierw chcę urodzić a potem zobaczymy. ;)

      Usuń
  14. Piękny profil na przedostatnim zdjęciu ;) Megi, może różowe tony, za którymi nie przepadasz, to taka nietypowa zachcianka ciążowa ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ...ależ Ty wyglądasz pięknie, megi... Patrząc na Ciebie, aż sama zapragnęłam zajść w ciążę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądałaś. Nie jestem fanką różowych cieni, ale muszę przyznać że Tobie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądasz! Podoba mi się również fryzurka- sama drżę, bo niedługo mój ślub, a również męczę się z wypadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój rewelacyjny. Ja bardzo polecam skukienki z http://www.mytummy.pl/category/sukienki-ciazowe sa świetnie skrojone i wykonane z bardzo dobrego materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twój styl i osobowość :) !!! szczególnie dziękuję za filmik o łysieniu androgenowym sama się z nim borykam od kilku lat:(. Za miesiąc mam ślub i podpatrzyłam u Ciebie piekne niebagatelne upięcie i ta opaska we włosach !!! super dzięki!

    OdpowiedzUsuń

weltkarte