wtorek, 10 września 2013

Sesja zdjęciowa

Hurra!! Jestem choć na chwilkę podłączona do świata! :D
Korzystając z tej okazji, wracam do Was z dużą ilością zdjęć, która stopniowo będzie się pojawiała na blogu.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać efekt sesji zdjęciowej, w której miałam okazję uczestniczyć.
Z tego miejsca dziękuję wspaniałej fotografce Małgosi, która wcieliła mnie w postać z lat 30 i z którą spędziłam bardzo miłe popołudnie. :)) Bawiłam się świetnie i miałam możliwość poznania siebie z innej strony.
Cała sesja była robiona w 23 tygodniu ciąży. :D
A oto efekty. :)



Moje ulubione zdjęcie z tej części. :)




















Na koniec pojechałyśmy w plener aby zrobić kilka zdjęć. Wiał bardzo silny wiatr i było zimno, więc musiałyśmy się pośpieszyć. Oto co nam wyszło w ekspresowej części sesji. :)























I na koniec moja osobista wisienka. :)



Miłego tygodnia wszystkim!
pa pa :*
megi

47 komentarzy:

  1. Ślicznie ;) I jedna i druga sesja bardzo udana :) Rozkwitasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz:) przy pierwszej sesji nawet nie widać Twojej wisieńki, w plenerze owszem :) niech rośnie zdrowo:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie zatkało z wrażenia! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie :) Sesja w plenerze rewelacyjna, i brzusio <3 Życzę Ci dużo szczęścia i radości w tym wyjątkowym okresie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Strasznie lubię zdjęcia z brzusiem. :)

      Usuń
  5. Wyglądasz kwitnąco, ciąża zdecydowanie Ci służy :)
    Obie sesje piękne, choć moim faworytem jest retro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)


    www.jtalkabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz.Jak zawsze zresztą.
    Dobrze,że się do Nas odezwałaś.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Cieszę się, że chociaż na chwilę internet wrócił, to staram się to wykorzystać, bo nie wiadomo kiedy nastąpi znowu 'susza'. ;) Strasznie się stęskniłam! :)

      Usuń
  9. Plener... zdjęcie nr. 3 Twój uśmiech powala na kolana!!! Przepiękna sesja, przepiękna przyszła mama! Brawo dla fotografa i modelki :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, miło mi się pracowało z takim fotografem! Czysta przyjemność i ubaw. :D Dziękujemy bardzo! :)

      Usuń
  10. Megi wróciła! :D Tęskniłyśmy!
    Cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie tęskniłam! :)) Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  11. SUPER! Ale będziesz miała pamiątkę i Twoja Dzidzia też :-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiątka jest naprawdę wyjątkowa. :)

      Usuń
  12. Megi wyglądasz uroczo ;) Przepiękna sesja...

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesja przepiękna! Zdrowia dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz!! Ciąża bardzo Ci służy:) Zdrówka dla Ciebie i Maleństwa! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie! Rewelacyjna z Ciebie modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnie zdjecia do wydrukowania w formie plakatu!!!piekne!
    u mnie dzisiaj nowy filmik,o brwiach+mini rozdanie w ktorym jedna osoba zgarnie moj ukochany krem bb czyli missha m perfect cover odcien 23 (50ml) takze zapraszam do siebie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama takie by najchętniej właśnie chciała. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  17. Wszystkie zdjęcia wyglada ślicznie ;) sesja z brzuszkiem rownież ciaza Ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne. W plenerze podobają mi się najbardziej. Delikatne, naturalne, nie nachalnie przerobione. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również moje ulubione, pewnie przez brzusio. :D Ale super było wcielenie się w inną postać i zaciekawiło mnie na więcej. :)

      Usuń
  19. Bardzo ładne szczególnie te retro ale jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Wyglądasz kwitnąco! A na zdjęciach stylizowanych na lata 30 wyglądasz jak nie Ty, tylko ktoś bardzo podobny do Ciebie. Trochę jak gdyby była to jakaś Twoja krewna żyjąca w tamtych czasach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcie nabrałam już, że to nie ja. :D Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  21. Przepięknie wyglądasz :) Znakomite zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDOWNIE KOCHANA! Jesteś piękna!
    Przypomniałaś mi moją sesję z 3 ciąży;)))
    Buziaki z Braunschweigu- Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. nie ma nic piękniejszego jak szczesliwa młoda mama :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne zdjęcia! I słodki brzusio! Dużo zdrówka dla Ciebie i dziecka :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Masz urodę jak gwiazda kina niemego! Cudna ta pierwsza sesja!
    Nieskromnie tak zapraszać, ale u mnie właśnie pojawił się świeży post z sesji ciążowej. Byłoby mi miło gdybyś dała znać co sądzisz o takich zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Piękne zdjęcia ciążowe. Ja też rozważam jeszcze tę myśl, aby taki zrobić, ale brzusio jest jeszcze za mały. :)

      Usuń
  26. Megi, promieniejesz! Wyglądasz prześlicznie, a ta stylizacja w stylu lat 30tych - rewelacja :) Dużo zdrówka i radości życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia w zbożu w fioletowe sukience najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte