środa, 11 września 2013

Nowa fryzura oraz OOTD w biało-czarne karo

Nareszcie obcięłam włosy!!! :D Marzyłam o tym już wiele tygodni - jak nie miesięcy. W sumie odkąd zauważyłam, że ciąża niestety włosów na głowie mi nie trzyma.
Jednak czekałam z tym cięciem jeszcze do teraz aż wrócę na chwilę do rodzinnego miasta. Bez większego namysłu co będziemy robić, udałam się wczoraj do mojej fryzjerki. :))
Tak ogólnie myślałam tylko o obcięciu na całkiem krótko i pewnie się kiedyś jeszcze na to zdecyduję. A może już niedługo. ;) Moja fryzjerka, która zna moje włosy już od 16 lat również mi poleca fryzurkę bardziej na "chłopaka". Na razie jednak zdecydowałyśmy się na coś, co pozwoli mi się jeszcze trochę włosami pobawić. Już żałuję, że tak długo czekałam z obcięciem! ;)
Kiedyś miałam boba, ale był dłuższy i z prostą grzywką. Wtedy mogłam sobie przez jakiś czas na takiego pozwolić, bo miałam gęstsze włosy niż teraz. Pokazywałam go tutaj.
Teraz mam krótszą jego wersję i jestem niesamowicie zadowolona z nowej fryzury. :D


Ostatnio upodobałam sobie sukienkę w szachownicę i korzystam póki mogę z okazji, żeby ją nosić, bo zarówno ciąża jak i pogoda nie pozwolą mi na częste noszenie takich właśnie rzeczy. ;)
Pochodzi razem z naszyjnikiem z butiku. Do tego noszę zwykłe, czarne legginsy oraz botki kupione we Włoszech.
A na wyjście na zewnątrz pożyczam od mamy kurteczkę.






Jak to u kobiet zwykle bywa, życiowe zmiany zawsze idą w parze z nową fryzurą.
A każda pora jest dobra na zmianę. ;)

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

88 komentarzy:

  1. Jesteś urzekająca po prostu..
    my się właśnie w piątek dowiedzieliśmy o kolejnym maleństwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i gratuluję! :) Wszystkiego Dobrego! :*

      Usuń
  2. Megi jesteś prześliczna, a w tej fryzurze aż "kipisz seksem" ;) jakby to moja ciocia powiedziała.
    Wyglądasz przepięknie i jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem do naśladowania :)
    A w tej fryzurze chyba Ci najładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci i młodzieńczo wyglądasz w tej fryzurze :)
    czasami gdy czesze kitkę lub koka to układam włosy w sposób żeby uzyskać efekt takiej właśnie fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz na 5 lat starszą.
    Jak masz włosy za uchem to znowu młodziej.
    Zcinaj włosy na chłopaka ale grzywke zostaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fryzurka! Zaufana i dobra fryzjerka, to rzadki skarb - zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna fryzurka! Pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz!
    Pozdrowienia z Braunschweigu- Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz fenomenalnie Megi, krótkie włosy są idealne dla Ciebie!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Muszę powiedzieć, że faktycznie świetnie się czuję w krótkich. Może do tego trzeba dorosnąć, bo pamiętam, że jako nastolatka było mi źle w całkiem krótkich. :D

      Usuń
  9. Wyglądasz przepięknie, fryzura świetna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz, zmiana na duży plus.
    a czy na ustach masz szminke z wibo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Wibo nr.03. :D Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  11. Super wyglądasz z takimi włosami :) Wydaje mi się, że razem z włosami ubyło Ci kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja tam na takie coś nie patrzę, ale miałam ich już dość. :)

      Usuń
  12. Pięknie ci w takich krótkich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Megi, ale KLASA! Wyglądasz bardzo szykownie, kobieco i elegancko :) Jestem też absolutnie zauroczona naszyjnikiem! Czy Twoja Mama nie zechciałaby otworzyć sklepu internetowego żeby mieszkanki innych miast mogły się nosić jak Megi? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mama raczej nie ma na to czasu.

      Usuń
  14. Wow, odważna zmiana! Świetnie wyglądasz :) Mam nadzieję, że wszystko w porządku u Ciebie. Jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak, wszystko super, czujemy się świetnie. Ciążę faktycznie znoszę bajkowo. :) A jak u Ciebie?

      Usuń
  15. Megi, wyglądasz świetnie! :) Ta nowa fryzura to doskonała decyzja i bardzo Ci pasuje :) Cały strój także bardzo udany :)

    Chociaż nie mam takiego problemu z włosami ja Ty, to moje także na tyle intensywnie wypadały, że w końcu dwa miesiące temu także zdecydowałam się na ich mocne ścięcie i też uważam, że to była dobra decyzja.

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :* Ja strasznie lubię obcinać włosy i już nie mogę się doczekać kolejnej wizyty. :D Nie ma sensu mieć długich włosów, jeśli nie ma się gęstych. A jeśli krótkie nam pasują, to tym bardziej lepiej obciąć niż się męczyć. :)

      Usuń
    2. tak samo uważam, że jak ktoś nie ma ładnych grubych i gęstych włosów, to zapuszczanie na siłę jest bezcelowe, sama to przerabiałam... najgorsze jest podjęcie takiej decyzji, ja w sumie zastanawiałam się nad ścięciem ok 3 lat:P a teraz już wiem, że nie zapuszczę nigdy przenigdy, a na pewno nie długie, najwyżej do ramion

      Usuń
  16. Bardzo do twarzy Ci w tym bobie:) Ja przeżywałam strasznie, że muszę znowu ściąć włosy, ale wyglądały jak pióra i uznałam, że ani to ładne, ani niczemu nie służy i od lipca znowu mam krótkie. Wszyscy zgodnie uznali, że mi lepiej, no ba! bo wyglądają na gęstsze, ale ja i tak skrycie marzę o długich. Im jednak dalej w las (czyli im jestem starsza) tym mi się wydaje to coraz mniej osiągalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się męczyłam z moimi i nie mogłam już na nie patrzeć. Cały czas nosiłam spięte i to nieustannie. Zdecydowanie ulżyło mi po obcięciu. Włosy odrosną, jak będziesz chciała, to zapuścisz. :) Wiek tu nie gra roli. ;)

      Usuń
  17. Pieknie wygladasz w nowej fryzurze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz przepieknie, promiennie i kwitnaco! Fryzura super, tylko dodala Ci uroku! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mnie zatkało z wrażenia!! Zmiana fryzury zdecydowanie na plus! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka zmiana! Przyznam że mnie zszokowałaś! Ale świetnie wyglądasz. Zupełnie inna osóbka;) Widać że ciąża Ci służy. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow! Super wyglądasz, bardziej mi się podobasz niż w długich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz kwitnąco! Z dnia na dzień coraz piękniejsza, a jak Ci się oczy cieszą- super! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałoby się napisać, że ładnemu we wszystkim ładnie, ale byłoby to duże niedopowiedzenie. W Twoim przypadku najlepiej będzie, gdy napiszę, że pięknemu we wszystkim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ślicznie Ci w takich krótkich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Megi wyglądasz po prostu ZJAWISKOWO!

    OdpowiedzUsuń
  26. Promieniejesz! Włosy wyglądają o wiele zdrowiej i sprawiają wrażenie gęstszych. Odważna z Ciebie dziewczyna! :) Oczywiscie zwróciłam też uwagę na Twój makijaż, rewelacja! Bardzo ładnie Ci w różowej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fryzjerką śmiałyśmy się, że byłam od razu na przeszczepie, bo faktycznie wyglądają optycznie na gęstsze. :D Dziękuję bardzo, uwielbiam te szminki Wibo. :)

      Usuń
  27. Ładnemu ładnie we wszystkim! :) Cudnie w ogóle wyglądasz z brzusiem, ciąża służy Ci niesamowicie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Mi aż szkoda, że tak szybko mija. :)

      Usuń
  28. Piękności !!! Takiego boba ja Ty miałaś wcześniej sama posiadałam i czasami mnie kusi aby do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Pamiętam, że również bardzo Ci pasował. :))

      Usuń
  29. Megi, w nowej fryzurze wyglądasz po prostu pięknie!
    Aż cała promieniejesz.
    Krótsze włosy pięknie podkreślają Twoje kości policzkowe, no po prostu wydobywają z Twojej buzi to co najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Faktycznie świetnie się czuję w krótszych, więc teraz będziemy eksperymentować. ;)

      Usuń
  30. Wyglądasz przepięknie!!!!:)
    Zdecydowanie Ci pasuje:)
    Buźka dla Ciebie i dzieciątka :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie;) włosy, sukienka i naszyjnik. Tęsknię do brzuszka i prosze poglaszcz go ode mnie;) i ucaluj xxx

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie;) włosy, sukienka i naszyjnik. Tęsknię do brzuszka i prosze poglaszcz go ode mnie;) i ucaluj xxx

    OdpowiedzUsuń
  33. Odważne cięcie, ciekawi mnie, jaka będzie następna krótsza fryzura , mam podejrzenia, że będziesz wyglądać mega seksownie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, też jestem fryzjerką i uważam że w jeszcze krótszych też Ci super będzie;) grzywkę zostaw dłuższą:) ciąża zdecydowanie Ci służy-cała promieniejesz:) 14 miesięcy temu urodziłam Adasia i kurcze zapomniałam już jak to cudownie czuć te kopniaki i rozpychania się maleństwa;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygladasz przepieknie:) Jak wiadomo ładnemu we wszystkim ładnie :* pozdr i zdrówka życze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fryzurka super i bardzo pięknie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygladasz przepieknie:) Jak wiadomo ładnemu we wszystkim ładnie :* pozdr i zdrówka życze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz :) Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle ślicznie. Czy zdarzyło Ci się wyglądać w czymś niekorzystnie, zawsze piękna - to po prostu nie do zniesienia ;-) Oczywiście ŻARTUJĘ... Wszystkiego dobrego na kolejne miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem w zupełnie krótkich włosach nie będzie Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ ładnie, miała takie włoski, ale teraz zapuszczam !
    Ślicznej kobiecie, we wszystkim dobrze !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna fryzura, wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie to prawda, choć mnie osobiście najbardziej podobała się fryzurka z ostatniego wesela. No i w dłuższych włosach łatwiej ukryć prześwity, no a fryzurka na chłopaka, to myślę, że nawet z rąk najlepszej fryzjerki prześwitów nie da się zakamuflować, choć ładnemu we wszystkim ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczna zmiana! :) Te krótkie włosy są strzałem w dziesiątkę i genialnie Ci pasują :) (zazdroszczę, bo ja zawsze chciałam mieć takie krótkie, żebym nie musiała z nimi kombinować, ale wyglądam w nich okropnie).
    A ta ciąża, to faktycznie baaardzo Ci służy, cała promieniejesz:) Mnóstwo zdrówka dla WAS:) :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz rewelacyjnie, w krótkich włosach dużo, dużo młodziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygladasz przepieknie w krotkich wlosach! O wiele lepiej niz w dlugich :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie Ci w tej fryzurce:) A Ty cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale zmiana. Wyglądasz dojrzalej , ślicznie. Gratuluję ciąży bo dopiero teraz doczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  49. zaparszam do udziału w konkursie do wygrania zestaw kosmetyków orientana

    OdpowiedzUsuń
  50. 0! Ale ma Pani genialna fryzurke! Uroczo i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Swietna fryzura, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. zabawne :) też mam problemy z włosami, już odkąd pamiętam, miałam ostatnio włosy za łopatki, ale nie wyglądały najlepiej, dlatego w tym roku na początku września tak jak i Ty poszłam do fryzjera i obcięłam się identycznie :) i też poczułam tylko ulgę, i żałowałam, że nie zrobiłam tego wcześniej, co prawda nie powstrzymało to wypadania, ale moje samopoczucie się polepszyło, bo nie mam smętnych strąków na głowie, tylko fajną fryzurkę w której dobrze się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. na pierwszym zdjeciu wygladasz jak stasza pani z biura,a na kolejnych jak 16-stka :) pasuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastycznie wyglądasz! Bardzo mi się podoba cała stylizacja! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :*
    Zapraszam w wolnej chwili na http://www.mylifeinblond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

weltkarte