piątek, 20 września 2013

Kasienkowe - czyli lalki do przytulania

Na święcie ceramiki w Bolesławcu była jedna budka, która urzekła mnie najbardziej ze wszystkich i faktycznie byliśmy tam kilka razy. Każdego dnia musiałam podejść i zobaczyć jeszcze raz te słodkości. Nie mogłam się oderwać. :D
A była to budka z ręcznie szytymi zabawkami dla dzieci. Dokładnie takimi, jakie kojarzą nam się z dzieciństwem, przytulaniem i reperowaniem miśków.
Są tam nie tylko miśki, ale jak zobaczycie na zdjęciach, masa cudownych innych rzeczy.
Zaczynając od liter, z których można ułożyć imię dziecka, poprzez kotki, jamniki, kończąc na przeróżnych lalkach. Pani, która szyje te zabawki była niesamowicie miła i wraz z córką szyły i sprzedawały te cuda na miejscu.
(Dodam, że ceny były naprawdę niewysokie.;))
Chciałam Wam pokazać, co my wybraliśmy, a co dostaliśmy też w prezencie od przyszłej babci. :) Jednak rzeczy te zostały w Polsce, więc pokażę je dopiero, jak będę na miejscu. ;)

A tymczasem zapraszam do krainy miluśkich zabawek! :D




















Kasienkowe mają też swoją własną stronę TU oraz stronę Facebook.
Patrząc na ten zdjęcia, mam ochotę zamówić jeszcze więcej..jestem totalnie oczarowana tymi rzeczami!

A jak podobają się Wam?

Miłego weekendu.
pa pa :*
megi

26 komentarzy:

  1. Jakie cudowności! Kotki i serduszka słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam czy nie dokupić serduszek jak się przeprowadzę, bo tego właśnie nie kupiłam na miejscu. :)

      Usuń
  2. Cudowności! Jeśli miałabym okazję w moje ręce trafiłby z pewnością uroczy kocurek, a jeśli miałabym dzieciątko to pluszowe imię dziecka powiesiłabym nad łóżeczkiem:) Uwielbiam takie rzeczy, a najbardziej w nich podoba mi się to, że są robione ręcznie!
    Pozdrawiam Cię Megi gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest super. To takie zabawki, które można mieć przez całe życie, reperować je, jak coś się stanie. Myślę, że to bardzo fajna pamiątka z dzieciństwa będzie dla dziecka. :)

      Usuń
  3. Może jestem jakaś inna ale mnie nie urzekły. Prawdopodobnie zmieni mi się gust jak dorobię się swojej pociechy:P
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie najpiękniejsze są królewny z drugiego zdjęcia i mimo tego, że nie planuję na razie dzieci, to bardzo chętnie taką przygarnę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie przepiękne! zdecydowanie moje klimaty! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Megi! Będziesz miała synka czy córeczkę? :) Pozdrawiam serdecznie Was! Ja w lutym przywitam córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ale nie przebiją paćkiciaków paciaciaków

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, Megi :)
    Mam do Ciebie prośbę, gdybyś miała wolną chwilkę :)
    Szukam niemieckojęzycznej strony internetowej albo bloga pisanego w miarę prostym ale poprawnym językiem, chciałabym "odkurzyć" moją znajomość niemieckiego :) Mój poziom to około B1/B2.
    Będę wdzięczna :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam xKarenina's Make-Up Wahnsinn, bardzo sympatyczna dziewczyna:)
      Wprawdzie to nie blog....ale polecam

      Usuń
    2. Dzięki, rzucę okiem i uchem :)

      A gdzie nasza Megi zniknęła?

      Usuń
  9. Cudowne ;) ..ja tworzę choinki i wianki (już teraz) ;] ..od 15-20 zł ;] aby skromnie zarobić na prezenty dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Megi wracaj :) tak długo już Cię nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy bardzo tu wszystko do siebie pasuje, robi ogromne wrazenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aw, it was a really quality post. In theory Id like to write such as this too - spending time and real effort to create a really good post but so what can I say I procrastinate alot and not seem to go done. My kind regards, Adelaida.
    jeux barbie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy.
    Uprzejmie proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl zaznaczając w treści wiadomości adres bloga.
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  14. stanowczo za mało postów wrzucasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jak tam dzieciatko? Mam nadzieję że czujecie się dobrze :* i wróć do nas jak tylko będziesz mogła :))

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm having a weird issue I cant get my reader to pickup your feed, I'm using google reader by the way.
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń

weltkarte