czwartek, 25 lipca 2013

Polskie drogeryjno - apteczne zakupy

Ostatnio byłam na małych zakupach w Naturze oraz aptece i te rzeczy wpadły w moje ręce. :)


Kupiłam kolejny płyn do higieny intymnej Intimelle. Tym razem wersję rumiankową. Wcześniej próbowałam chyba wersję z kory dębu oraz aloesu. Te trzy są bez SLS oraz mają  kwas mlekowy na 4 miejscu. Ten rumiankowy jest bardzo płynny, nie pamiętam już, czy dwa poprzednie również takie były. Ale bardzo lubię te płyny i kosztują coś koło 7 zł. :) 


Dalej kupiłam gąbkę Syrenkę, miałam ją już kilka razy w przeszłości, ale miałam bardzo długą przerwę. Postanowiłam ponownie spróbować. :)
Ciekawa byłam balsamu do skórek 2x5, więc się w końcu skusiłam. Jak na razie niczego szczególnego powiedzieć nie mogę, ale jest przyjemny w użyciu.
Z drogeryjnych rzeczy wybrałam jeszcze trochę kolorówki. Mój ulubiony błyszczyk Essence i jedyny jasny róż, w którym jest mi dobrze, czyli my favourite milkshake. To już moja druga tubka. :)
Skusiłam się na promocję Pierre Renè i wybrałam balsamo-błyszczyk do ust. Niestety po paru użyciach już mi się złamał. :) Zdrapał się również napis koloru, ale wydaję mi się, że jest to coś z 'good times'. :)
Od dłuższego czasu chodziłam koło szminki Catrice w kolorze 210 Kiss Kiss Hibiskiss.
Jest to bardzo mocny malinowy odcień. Niestety zostaje on wycofany w ramach zmiany kolekcji, ale jeśli się Wam również podoba, to jeszcze można go czasami spotkać. :)
Ostatnia rzecz z Natury to kredka do oczu MySecret w kolorze nude.


W aptece kupiłam drugie opakowanie serum Regenerum do paznokci. Bardzo je polubiłam. :)
Oraz balsam 'śmierdzioszek" Seboradin, który poznałam dzięki Paulince. Bardzo Ci jeszcze raz dziękuję. :*
Balsam mnie na tyle zaciekawił, że postanowiłam wypróbować go na dłuższą metę.

To by było wszystko z ostatniego czasu. Co Wam wpadło ostatnio w oko lub ręce? :)

Pozdrawiam.
pa pa :*
megi


27 komentarzy:

  1. A ja marzę żeby w końcu skoczyć do DM :P
    Fajne zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten balsam 2x5, ale jakoś nie mogę się zmotywować do systematycznego używania :P Ciekawi mnie od dawna to Regenerum, ale na razie nie było mi po drodze do apteki. Ostatnio kupiłam kilka rosyjskich szamponów i balsam do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam drapanie gąbki Syreny ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że tego odcienia szminki Catrice juz nie będzie :( A to jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycofują kilka rzeczy na jesień. Wyczytałam to na stronie Catrice.

      Usuń
  5. Z moim zapalem do zużywania kolorowych kosmetyków to jeszcze długo sobie nic nie kupię:(Natomiast krem do skórek i paznokci mogę polecic z Avon,biała podłużna tubka.Zużywam trzecie opakowanie i narazie nie szukam niczego innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Regenerum kupię sobie pewnie jakoś jutro, planuję trochę wzmocnić swoje paznokcie, a ten produkt wydaje się być całkiem przyzwoity. A błyszczyk z Essence jest piękny! Dawno temu planowałam kupić ten kolor, ale później jakoś wyleciało mi to z głowy... Może jeszcze się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nigdzie nie moge dostać tego balsamu 2x5 a moje skórki z chęcią by go wypróbowały ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ta szminka z Catrice od czasu, gdy zobaczyłam ją u Szavki. Ale mam dużo intensywnych odcieni i chyba nie potrzebuję kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o głosy. Tobie zajmie to tylko ok. 10 sekund, a dla mnie to jest ważne.
    Najpierw polub stronę podaną w linku i zagłosuj na Kingę.
    www.facebook.com/PuntoJewelry/app_494276470637573
    Z góry dziękuję za wszystkie głosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. blyszczyk z essence to tez moj ulubieniec. mam jeszcze podobny kolor z serii mat ale juz nie 'lezy' na ustach tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Cię bardzo serdecznie ! :) mam do Ciebie pytanie, oglądam Cię od jakiegoś czasu i dzięki Tobie zmieniłam podejście do codziennej pielęgnacji jak i do moim zakupów w drogerii ;) często mówisz o "olejach" powiedz mi proszę czym olej różni się od oliwki? Bo oliwek nie mogę używać bo przesuszają moją skórę...Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę zdrowia Tobie i maleństwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoim przypadku chodzi o skład. Oliwką często jest nazywany produkt, który składa się z kilku olejów. Tak jak np. oliwka dla przyszłych mam babydream z Rossmanna. Ale skład ma naprawdę świetny. Może Ciebie przesuszają oliwki, w których jest zwykła parafina lub jakieś konkretne oleje Tobie nie pasują. Musisz przeczytać skład i testować. :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam. :)

      Usuń
  12. W kwestii balsamu do paznokci, to skład i działanie ma bardzo dobre, ale musisz uważać nakładając go na noc na lakier bo mnie zdarzyło się tak, że trochę jakby rozpuścił mi lakier przy skórkach. Według mnie dowodzi to tylko, że balsam wnika głęboko i naprawdę działa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę obserwować. :) Właśnie kilka razy tak go w ciągu dnia użyłam, lakier mi trochę 'odrósł', ale to już 6 dzień, więc nic dziwnego. :) Ale może faktycznie w którymiś lakierami tak robi, będę zwracała na to uwagę. :)

      Usuń
  13. Megi jeżeli używałaś już kredkę do oczu MySecret, to napisz jak się sprawdza i czy warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten rumiankowy płyn i też mnie zdziwiła ta lejąca konsystencja. W każdym razie wrócę na pewno do innych wersji, bo sprawdza się lepiej niż facelle.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że z Seboradinu będziesz zadowolona:) Mi ostatnio bardziej podpasowała wersja z rzepą, ta fioletowa :) Ciekawa jestem tego balsamu wzbogaconego naftą, ale to może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te płyny z Natury, są świetne i bardzo niedrogie, moim zdaniem lepsze od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wiem, że jutro w naturze kupię tę kredkę, bo to kolor którego mi trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie błyszczy essence- 01 me&my ice cream, 02 my favourite milkshake... dość często używane przeze mnie ;) a gąbkę syrenę koniecznie muszę zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy polecasz Regenerum? jakie są efekty?

    OdpowiedzUsuń

weltkarte