poniedziałek, 15 lipca 2013

Makijaż z dominującym zewnętrznym kącikiem

Dzisiaj zapraszam Was na makijaż , który miałam na sobie w ostatnim filmiku o pielęgnacji. Wiele z Was prosiło mnie chociaż o zdjęcia, więc oto one. :)





Do makijażu użyłam dwóch odcieni fioletu z paletki Sleek'a candy. Wszystkie swatche możecie zobaczyć tu. A pierwszy makijaż, jaki wykonałam za pomocą tej paletki tutaj. :)



Roztarłam je cielistym cieniem z paletki au naturell w kierunku brwi, a wewnętrzną część powieki pokryłam cieniem 330 Inglota.

Do makijażu reszty twarzy użyłam:
*podkładu fixx creme Kett O3
*korektora Essence stay natural, w kolorze nude
*różu Apple oraz bronzera Tan Everyday Minerals
*pudru bambusowego z BU
*rozświetlacza Benefit watt'sup
*tuszu Lovely curling pump up
*cienia Lumiere special dark na brwi

*szminki Celia nude 603


Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia. 
pa pa :*
megi

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zapraszam na konkurs dzbanek filtrujący Dafi do wygrania

      Usuń
  2. A ja tak z innej zupełnie beczki - czy w drogeriach DM znajdę coś z witaminą C. Jakieś serum typowo na bazie tej witaminki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim dobrym stężeniu jak jakieś serum to nie. Nie widziałam niczego takiego. Gdzieś do jakiś zwykłych kremów może być dodana, ale chyba nie o to Tobie chodzi. :)

      Usuń
  3. Makijaż prześliczny, dodaje Ci uroku ( o ile to jeszcze możliwe). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieskomplikowany a daję rewelacyjny efekt :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja bardzo lubię proste makijaże. :)

      Usuń
  5. W tym makijazu masz baaardzo brązowe oczy :-) super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, delikatnie, ale efektownie :) Poza tym nieustannie zachwyca mnie Twoja uroda !
    No i zaintrygowała mnie bluzka/sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To jest bluzka z butiku znajomego. :)

      Usuń
  7. Delikatny, ale mocno podreślający oko, świetnie wyglądasz :))
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo twarozwy:) i ubranie również aż sie zastanawiam czy to bluzka czy sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  9. PIEKNY !!!! i jaki prosty zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaintrygował mnie Twój cień do brwi - daje niesamowity efekt, gdzie mogę go kupić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz:)
    Uwielbiam proste makijaże:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zastanawiałam się nad delikatnym makijażem z użyciem fioletu do podkreślenia moich zielonych oczu i chyba właśnie znalazłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż jest wspaniały. Subtelny ale... z jakimś zadziorem. A ja jestem pod szczerym wrażeniem Twojej urody (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż. Bardzo podoba mi się kolorystyka ☺

    OdpowiedzUsuń

weltkarte