czwartek, 11 lipca 2013

Lakierowa miłość...

...od pierwszego spojrzenia! :)


Aktualnie dostępny w drogeriach dm jest cudowny lakier firmy P2. Jest to limitowanka Pool Side Party.
Gdy zobaczyłam ten prześliczny rozbielony, delikatny fiolet, momentalnie się zakochałam. :)
Lakier ma numerek 030 o nazwie violet summerdream i kosztuje 2,25€.


Jeśli macie dostęp do drogerii dm i jesteście fankami takich kolorów, to gorąco polecam! :)

Jak na limitowanki przystało, bardzo dobrze się nim maluje i krycie ma również świetne przy dwóch warstwach. A tak wygląda na paznokciach w naturalnym świetle oraz z lampą przy lampie. ;)



Jaki jest Wasz aktualny ulubiony kolor? :)

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

34 komentarze:

  1. Nie kuś mnie tym lakierem!!!! Z tej serii kupiłam żółty i jest super, teraz najchętniej bym wszystkie je przytargała do domu :D
    Buziaki :*

    Aktualnie maluję paznokcie na niebieskim lakierem z Bell Fashion Colour. Piękny, kryjący, szybko schnący, długo się trzymający- cudo jednym słowem. Będzie niedługo u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie chyba żółtego nie było. :D Bell też nie mam gdzieś w pobliżu, nawet zupełnie nie wiem co tam mają. Ale może niedługo się to zmieni, to sobie popatrzę. :) Buźka

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor ;d muszę taki zdobyć...
    O dziwo mój ulubiony kolor na paznokciach ostatnio jest taki pudrowy róż ..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Poszukuję takiego, ale w uk. Moze natrafie gdzies na podobny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś zakupiłam zieleń o wdzięcznej nazwie mint sorbet. Równiez limitowanka tylko że z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dość że ma piękny kolor to jeszcze buteleczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, no jest coś w tym kolorze - taki niesamowity, przenikliwy; gdyby marzenia miały kolor, byłby to właśnie ten ;)

    Na paznokciach?
    Limetka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :) mój ulubiony to Essie mint candy apple :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor przepiękny szkoda że na moich paznokciach lakiery z p2 sie nie utrzymuja dlugo bo pewnie bym kupila pare kolorkow

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny! Coś czuję, że trzeba będzie zorganizować sobie weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie kolor świetny... W tym sezonie mój ulubiony kolor to (klasycznie) czerwień i lekko niby neonowy niby pastelowy koral :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor jest prześliczny zwłaszcza na opalonych dłoniach. Widziałam go już wczoraj w filmiku i mi się bardzo podobał. Zachwycił mnie też makijaż i przeczytałam listę kosmetyków w opisie, ale jednak fajnie byłoby gdybyś pokazała jak go zrobiłaś. Wiem, że teraz jesteś troszkę bardziej zajęta, ale jeśli znajdziesz chwilkę to bardzo proszę o pokazanie nam tego makijażu albo chociaż samych oczu:)
    P.S. zawsze byłaś śliczna, ale teraz w ciąży wyglądasz tak pięknie, że trudno się skupić na tym co mówisz w filmikach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku cudny. Kocham lawendę - mam jaśniejszą od Inglota ale normalnie zakochałam się w tym... moja kolezanka jest teraz w Berlinie, może poproszę ją żeby mi kupiła

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny kolor...choć nieprzepdadam za takimi na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest! Wpisuje się w moją definicje idealnego błękitka, a właściwie błękitofioletu :)
    Ulubiony lakier? mam teraz całą kolekcję letnich, ulubionych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony lakier na lato to Wibo gel like nr.9

    OdpowiedzUsuń
  16. the colour is beautiful!

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkreśla letnią opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor. A jak jest z jakością?

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor! idealny do opalonej skóry. Miałam bardzo podobny z mysecret, ale bardzo szybko zgęstniał. Staram się iść na odwyk od lakierów, bo aktualnie ich liczba przekroczyła 30...

    http://blush-me-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolorek


    zapraszam na konkurs z dafi do wygrania dzbanek filtrujący wode

    OdpowiedzUsuń

weltkarte