wtorek, 4 czerwca 2013

Telefonowy miszmasz #8

Dzisiaj zapraszam Was na telefonowy mix z ostatniego miesiąca.
Odwiedziłam w tym czasie na kilka dni Kraków, tam byłam w jaskini smoka, czyli na Wawelu. Miałam okazję spróbowania słynnych lodów na Starowiślnej. Ja, jako niezmienna fanka lodów włoskich cytrynowych, przepadłam tam za owocowymi lodami. Za borówką, truskawką oraz maliną. Ma się faktycznie wrażenie, że je się zmiksowane owoce, borówka jest lekko kwaśna a truskawka smakuje jak truskawki ze śmietaną i cukrem. Coś niesamowitego! Mój rekord (a byłam tam w całym tym czasie każdego dnia ;)) to 5,5 gałek i stanie w kolejce przez prawie 15 minut! :D Próbowałam wszystkich smaków, ale te owocowe wyjątkowo mi posmakowały, inne nie bardzo.
Polecam gorąco, jeśli jesteście z okolic. Ja mieszkając tam, bym pewnie przepadła. :D

Dalej na zdjęciach zamek Czocha na Dolnym Śląsku, który odwiedziliśmy na dosłownie kilka minut. Niestety moja teoria się często sprawdza, jak i w tym przypadku. Im piękniejszy za zewnątrz, tym brzydszy wewnątrz. 
Moje pierwsze, ukochane chabry zebrane w trakcie podróży nad morze! :))
Na zdjęciach najpierw czyste, duże jezioro w Brandenburgii, a już niżej zachód słońca nad polskim morzem, gdzie po lewej stronie widać nadchodzącą jednocześnie burzę.
Nad morzem zajadałam się pysznym gofrem z jabłkami oraz gorącą czekoladą.
W ostatnim czasie często gościła u mnie również botwinka oraz owocowe przekąski. :)


Miłego tygodnia!
pa pa :*
megi

31 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia, mam nadziejeję, że niedługo uda mi się odwiedzić polskie morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, też chciałabym kiedyś zwiedzić zamek Czocha, kryje wiele tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci, że tak pięknie potrafisz wszystko pokazać. Nawet botwinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo, cieszy mnie to ogromnie. :)

      Usuń
  4. Super miks ;) Zamek Czocha mnie zainteresował :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Megi! Buziaki z Braunschweigu - Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przedstawiają wszystko to, co lubię Kraków, morze, chabry, owoce sezonowe, botwinka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę powiedzieć, że mam mieszane uczucia co do miasta. Ale ogólnie nie przepadam też za dużymi miastami. ;)

      Usuń
    2. Ojej nie spodobał Ci się Kraków? Chyba ktoś Ci go źle pokazał :) Mieszkam tu od urodzenia i to wciąż najbardziej bajkowe i magiczne miejsce dla mnie, choć moją pasją są podróże i sporo zwiedziłam :)

      Usuń
  7. uwielbiam te lody ze Starowiślnej. Jak dla mnie są najlepsze z najlepszych! Klasyczne ale jak smakują! I mam to szczęście, że mieszkam w Krakowie i chadzam tam dość często ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też zawsze kiedy przechodzę Starowiślną nie potrafię sobie tych lodów odmówić (nawet kolejki mnie nie zniechęcą!;) moje ulubione to truskawkowe <3 śliczne zdj;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam bym pewnie co drugi dzień ekstra jeździła mieszkając w Krakowie. :D

      Usuń
  9. Oj tyle razy byłam w Krakowie, a lodów jeszcze nie próbowałam. Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć o tych lodach : )) Miałam w poprzedni weekend jechać do Krakowa, ale z powodu pogody zrezygnowalismy. Jak będę w Krakowie w wakacje to muszę spróbować tych lodów.

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite zdjęcie malin, musisz mieć bardzo dobrą lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat zdjęcia z telefonu, nie aparatu. ;)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja Czocha uwielbiam :) i uwielbiam historię o zapadni dla kochanek króla :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę tych lodów spróbować podczas wizyty w Krakowie. Choć ja w ogóle nie jestem wielką fanką lodów to na jedną kulkę się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna nie wystarczy! :D Ja bym nie mogła się zdecydować na jedną pośród tych owocowych. Za pierwszym razem myślałam, że to borówka, na drugi dzień i tak zamówiłam wszystkie i znowu gdybałam. :)) Jak pojadę następnym razem, to na 100% znowu zamówię te same na raz. :D

      Usuń
    2. Dla mnie zjedzenie 2 kulek lodów na raz to szczyt możliwości:) Nigdy nie zjadłam jeszcze 3. 2,5 to chyba rekord:) Obiecuje wszystkie spróbować ale po 1 gałce na raty:)
      Wiem jestem inna ale co zrobić:)

      Usuń
  15. Lody na Starowiślnej są mniaam wspaniałe i nawet te kolejki nikogo nie odstraszają- ja najbardziej lubię bakaliowe- mega kawałki i kawowe, pozdrawiam Cię serdecznie Megi - dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te lody ale musisz, ale czeresnie i maliny na te bym sie skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Megi ma do Ciebie pytanie, otóż, w jednym z filmików pokazywałaś, że używać filtru z soraya spf50, również zakupiłam ten produkt i wyczytałam w składzie Ethylhexyl methoxycinnamate, oraz przeczytałam na http://mamadoskonala.blogspot.com/2013/03/17-szkodliwych-substancji-w-kosmetykach.html że nie jest to zbyt dobry składnik, co Ty na to??

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znoszę botwinki! :((((
    ale zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  19. same pyszności :) lubię te posty zdjęciowe, jaka ty ładna jesteś nie wiem czemu jeszcze ci tego nie mówiłam :) proszę o jeszcze więcej postów sałatkowych przepyszna była ryba pod płaszczem i z selera naciowego najeść się nie mogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia :)
    och bardzo ciepło wspominam te słynne lody z Krakowa :D pychota! też dobrze, że tam nie mieszkam, bo bym chyba musiała chodzić tam codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Megi proszę publikuj częściej :D uwielbiam Twojego bloga :) i chciałabym też abyś pokazywała nam więcej swoich strojów dnia, bo masz niesamowity styl i uwielbiam śledzić to co masz na sobie. Tak samo super pomysłem byłoby gdybyś po nagraniu filmiku o kosmetykach czy innych rzeczach pokazała co masz na sobie, bo na niektórych umieram z ciekawości jak Twój strój wygląda w całości :D

    Pozdrawiam Cię ciepło z upalnego Krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabyś także stworzyć filmik dotyczący pielęgnacji cienkich włosów i sposób na dodanie im objętości?

    OdpowiedzUsuń

weltkarte