piątek, 14 czerwca 2013

Sleek i-Divine Candy - swatche

Dałam się skusić! :)


Gdy zobaczyłam tę paletkę, od razu się zakochałam i wiedziałam, że muszę ją sobie kupić.
Zamówiłam jak zwykle na stronie kosmetik4less.de za 9,90€ i już 1,5 dnia później miałam ją w rękach. :)
Sam kartonik wygląda tak prześlicznie, że chyba długo się z nim nie rozstanę. :D
A paletka z wyglądu nie różni się od tych poprzednich. Jest nadal matowa na zewnątrz z delikatnym firmowym napisem.


Bardzo chciałam ją mieć ze względu na te zielono-niebieskie cienie, takich mi właśnie brakowało w moim zbiorze.
Przeglądałam dużo zdjęć tej paletki i jak na razie mogę stwierdzić, że się nie rozczarowałam. Kolory wyglądają tak, jak myślałam.
Z tego co czytałam, to są to same nowe odcienie. Czyli nie ma w tej paletce cienia, który był już w jakiejś poprzedniej. Ale nie mogę tego na 100% potwierdzić, bo to jest 'dopiero' moja trzecia paletka. :)


Cienie matowe to: Strawberry Sherbet, Parma Violet, Flump, Liquorice, Bubble Gum oraz Mint Cream.
Z czego Strawberry Sherbet i Mint Cream oceniłabym jako satynowe, są inne w dotyku i nie taki płaskie jak reszta matowych. Zresztą zobaczcie same! :))





Jak Wam się podobają kolory? Lubicie w ogóle paletki Sleek'a? Macie swoją ulubioną?

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

36 komentarzy:

  1. Kolory same w sobie piękne, ale jeśli chodzi o makijaż to dla mnie zbyt candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne! uwielbiam takie kolory na kresce najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna paletka, kilku cieni na pewno bym używała. od dawna chce kupić sleeka ale nie mogę zdecydować się, którą wersję wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz to już jest w czym wybierać. :D

      Usuń
  4. Ja osobiście maluję oczy tylko beżami, bielą, złotem, brązem lub ewentualnie różem, ale moja mama uwielbia takie kolory w makijażu, muszę jej pokazać tą paletkę;) chociaż ostatnio kupiłam jej taką tanią paletkę cieni technic electric i zdaje się być ukontentowana:)
    Ze sleeka podobają mi się kolory cieni w paletkach Storm i Oh-so-special, ale to chyba w przeważającej części maty, a ja jednak wolę lekko satynowe cienie... Jednak kolory są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, jednak przyjrzałam się im bliżej i wręcz przeciwnie - maty są w mniejszości:) to teraz czeka mnie tylko podjęcie decyzji co kupić:)

      Usuń
  5. Lubię paletki Sleek'a z tej akurat podoba mi się tylko jeden odcień Mint Cream, więc raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ma Oh so special i jestem z niej bardzo zadowolona ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oj tak, właśnie dlatego się nimi zainteresowałam. :)

      Usuń
  8. Zieleń w pierwszym rzędzie, druga od końca - cuuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o tym takim prawie neonowym Pear Drop? Świetnie na pewno będzie wyglądała z fioletem obok. :) Mi się wszystkie te zielenie podobają bardzo. :)

      Usuń
  9. Kolory urzekają. aż chce się ręce do tej paletki wyciągać ;) Ale ostatnio gustuję w beżach i brązach z Oh So Special i pewnie wyjątkowo rzadko bym po te słodkości sięgała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze żadnej nie mam, ale zastanawiam się nad zakupem. Ta ma przepiękne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że paletka tak nie wygląda. :)

      Usuń
  11. Hej:) Super kolorki tej paletki! Chyba też się skuszę:) Z tej firmy mam tylko tę wersję nude:) Jest super!!!
    Pozdrawiam z Braunschweigu- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją mam, ale w ostatnich miesiącach to w ogóle oczu nie maluję na co dzień. Teraz z tą paletką aż mi się znowu chce. :D

      Usuń
  12. wspaniała jest ta paletka! :)

    to chyba pierwsza od baaaaardzo dawna, która w 100% spełniłaby moje oczekiwania :)

    kolorki wspaniałe, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O aż tak bardzo? :D Ale fakt, moje serce też od razu podbiła, do dwóch poprzednich to podchodziłam dość długo. :)

      Usuń
    2. nawet bardziej, niż bardzo :)

      już czuję i widzę jak wyciąga do mnie swoje łapki i mówi 'kup mnie!' :)

      Usuń
  13. Ale piękne kolory! Szczególnie miętka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten błękit na pierwszy rzut oka bardzo przypadł do gustu. :)

      Usuń
  14. oooo....jaka sliczna...obledne kolorki na lato

    OdpowiedzUsuń
  15. przekonałaś mnie :D chcę ją choćby dla tego ciemnego fioletu :)
    zresztą wszystkie kolorki są piękne! to będzie moja pierwsza paletka Sleek, czaiłam się już od dawna na nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie. :)) W takim razie życzę przyjemnego testowania pierwszej paletki Sleek. :D

      Usuń
  16. Mam i bardzo się nią cieszę! Już nawet u siebie na blogu makijaż pokazywałam :D Nie wytrzymałam haha. Strasznie żałuję, że teraz nie mam czasu nawet na minimalistyczny makijaż, ale jak się do niej dorwę to będą wióry leciały ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka super, niestety ja używam zazwyczaj nudziaków

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od dawna kusi mnie ta paletka-kolory cudowne:)Pozdrawiam z Berlina! Obserwuję i zapraszam: http://enitdj.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za paletkami Sleek, ale akurat ta paletka bardz mnie kusi :p

    OdpowiedzUsuń

weltkarte