sobota, 15 czerwca 2013

Prosty makijaż z paletką Candy

Dzisiaj zapraszam Was na pierwszy makijaż, jaki wykonałam na szybko za pomocą paletki Sleek'a Candy.
Na wstępie w ruch poszły niebieskie i zielone cienie. :)
Jak wygląda cała paletka możecie zobaczyć tutaj.
Użyłam dzisiaj cienia Bubble Gum na górnej powiece jako kreski, którą zrobiłam na bazie z kredki miętowej P2, którą również położyłam na linii wodnej. Na dolnej powiece użyłam cieni Apple Sour, Mint Cream i odrobinę Blue Fizzle.
Cieniem Cream Soda rozświetliłam łuk brwiowy.
A w wewnętrznym kąciku nałożyłam cień Kobo Mint Cream.
Całość budowałam na górnej powiece na cieniu Kobo Caffe Latte.

Na pozostałej części twarzy mam:
*podkład Rouge Bunny Rouge Milk Aquarelle
*Skinfood salmon concealer
*róż w kremie Inglot nr. 90
*bronzer Honey Annabelle Minerals
*Inglot 560 na brwiach
*tusz Wibo
*błyszczyk Essence ma favourite milkshake





Miłego wieczoru!

pa pa :*
megi

33 komentarze:

  1. Piękny! :) w sam raz na lato :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądają kolorowe kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygladasz kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygladasz kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskie cienie świetnie pasują do brązowych oczu:) Super wyglądasz w takiej fryzurze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię wszelkie niebieskości, fiolety i zielenie. :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie! Delikatnie, ale z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Megi a czy będzie filmik z tym makijążem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta kolorowa kreska, kusisz tą paletką ;)
    Twoje włosy wyglądają tu bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem bardzo zadowolona z paletki i nabrałam znowu ochoty do bawienia się kolorami. :) Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  9. kolorowe kreski ostatnio zaczęły mi się bardzo podobać:) super makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To wciąż farba Herbatint ciemny blond ze stycznia. :)

      Usuń
  11. Miętowy akcent świetnie komponuje się z Twoim typem urody:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są te kreski, wyglądasz bardzo świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowanie lekko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam kochana Megi! Wyglądasz cudownie!!!
    Pozdrawiam ciepło z Braunschweigu- Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam przekonana do niebieskiego makijażu oka, ale na Twoim prezentuje się równie pięknie jak urzekające fale na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Ja bardzo lubię niebieskie odcienie, ale wiadomo -nie wszystkie. ;)

      Usuń
  16. prześliczny makijaż, idealny na lato;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Megi wyglądasz ślicznie w tej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale podkreśla tęczówkę, a włosy też wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Really Beautiful Eye Make up!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

weltkarte