piątek, 3 maja 2013

Gąbeczka 'bb' z drogerii dm

Ostatnio przechodząc w drogerii dm koło szafki z akcesoriami, zobaczyłam różowe jajeczko i spontanicznie wylądowało w koszyczku. Jajeczko kosztowało niecałe 2,50€, więc pomyślałam, że nawet jak będzie bublem, to nie będzie mi szkoda. ;)


Strukturą jajeczko różni się od mojego byłego oryginalnego. Nie ma takich widocznych porów, powierzchnia jest gładka. Nie wiem z jakiego materiału jest zrobione, jednak jest napis, że jest to tworzywo bezlateksowe.
Teraz do użytkowania. :)
Pod wodą zmienia oczywiście kształt. Na szczęście nie robi się takie duże jak jeden z wcześniejszych testowanych zamienników, który miał wręcz kolosalny rozmiar.


Gąbeczka jest mięciutka, bardzo fajnie rozprowadza podkład. Otrzymujemy efekt 'drugiej skóry' podobnie jak w oryginalnej wersji. Dzióbek gąbki jest idealnie szpiczasty, pięknie można nim położyć korektor pod oczami. Również na drobne niedoskonałości możemy idealnie wtopić korektor bez efektu maski.
Ze wszystkich testowanych przeze mnie zamienników oryginalnej gąbki, ta zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu.
Ale jest jeden minus, który do tej pory miały wszystkie zamienne gąbki. A mianowicie, że podkład wchodzi trochę w głąb gąbki i trudno jest ją domyć.
Nie wiem czy oryginalny beauty blender nadal jest w tej kwestii nie do podrobienia, bo moją oryginalną wersję miałam rok temu. Ale pamiętam, że dopiero po ponad pół roku coś tam zaczynało dopiero zostawać na gąbeczce.
Może któraś z Was używa 'nowych' modeli gąbki bb i może powiedzieć coś na ten temat. :)
Tę wersję z dm jako tańszego zamiennika, mogę w każdym razie polecić.

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego końca długiego, majowego weekendu!
pa pa :*
megi

34 komentarze:

  1. Za dobre rozprowadzenie podkładu można mu wybaczyć ten minus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Zapragnęłam je wypróbować!

      Usuń
  2. Nie używałam żadnej gąbeczki, podkład nakładam głównie palcami. Ale chętnie czytam o nowościach i może kiedyś się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jajeczko z Loumy i je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nie znam tej marki.

      Usuń
  4. Mam tą samą gąbeczkę. Kupiłam to jajo 2 tygodnie temu w Goerlitz. I mam takie samo zdanie,jak Ty. Jest ok, tylko minusem jest podkład, który zbiera się w gabeczce i nie sposób go wyprać.Ale jak za 2, 50 mozna mu to wybaczyć : )) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją też w tym samym dm kupiłam. :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Chciałam kiedyś wypróbować zamiennik z Essence, ale nigdy go nie ma w szafie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie wiedziałam, że taki istnieje. :)

      Usuń
  6. Ja swojej różowe jajeczko zakupiłam na allegro za 12,90 zł. Nie jest to oryginał Beauty Blender ale jest jego dobrym zamiennikiem. Bardzo dobrze rozprowadza podkład, który znaczniej dłużej utrzymuje się na mojej cerze niż po nałożeniu palcami czy pędzlem, nie zawiera lateksu. Podkład idealnie usuwa się z jajka w trakcie mycia go. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dwa różne z Allegro i niestety natrafiłam na albo twarde jajko, albo też takie, w którym zbierało się dużo podkładu. Pewnie gdzieś istnieje ten idealny zamiennik, tylko trzeba dobrze natrafić. :)

      Usuń
  7. Od kilku dni używam też jajeczko z DMu. Oryginalnego BB nigdy nie używałam, ale ten sprawdza się całkiem fajnie. Podkład z jajka udaje mi się usunąć (prawie całkowicie) przy użyciu płynu do czyszczenia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale podobny do oryginału! Ja swoje jajko mam z tkmaxx, trochę jest po przejściach ale nadal dobrze nakłada podkład.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mam to jajo i potwierdzam ze wszystkich podrobek jest najlepsze (do oryginalu nie porównam, bo nie mialam), ale u mnie na szczescie bez problemu sie domywa (moze to kwetsia podkladu?) i po miesiacu juz uzytkowania wglada naprawde dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No być może. Próbowałam go z tym podkładem Rouge Bunny Rouge, to już od pierwszego użycia wszedł do środka. Może namoczę jajeczko w olejku na dłuższy cza, to może zejdzie.

      Usuń
  10. fajnie, że pojawił się taki tani zamiennik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam oryginalny bb i jestem zawiedziona , szczególnie tym ze podkład sie nie zmył z niej po drugim użyciu :( (myłam ją po każdym) 79 zl poszło na marne żałuje ze nie wpadłam na ta gąbeczke z Dm na samym początku. Możesz mi napisać czym czyściłaś swoją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze zareklamuj ten oryginal??

      Usuń
    2. O to szkoda! :( Ja mój myłam zwykłym mydłem do rąk w płynie.

      Usuń
  12. Niebawem ta gąbeczka będzie moja ;)
    Mam nadzieję, że będę z niej również zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. wole pedzle niz gabeczki
    jak po roku czasu dziewczyny mowily o oryginalnym bb to wiekszosc mowila ze nie jest wart takich pieniedzy
    u mnie dzis kilka slow o tuszu benefit they're real
    milego weekend x x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat pędzlami nie cierpię nakładać podkładu. Mój bb wytrzymał ponad rok i był naprawdę w świetnym stanie. Dla mnie było warto, ale jakoś moja ciekawość nakłania mnie do tego, żeby poszukać jak najbardziej podobnego zamiennika. :)) :*

      Usuń
  14. Właśnie wróciłam z czeskiego dm i nie było jej:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam również i jestem zadowolona! Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Orginału nie miałam zaś jajko z dm tak mnie oczarowało ,że kupiłam 2 na zapas:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam! Na moim blogu porownalam 3 rozne gabeczki. Moze masz ochote zagladnac i poczytac moja opinie?
    www.malwamoni.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cacko :)))) i różowe w moim ulubionym odcieniu :)))
    Jak się czujecie ???
    CMOK:*****************

    OdpowiedzUsuń
  19. podróbka bb? czemu nie jeśli jest fajna, ja oryginalne jajko raczej nie kupię a taki tani gadżet chętnie wypróbuję może poproszę rodzinę żeby mi w dm kupiła jak się nadarzy okazja miłego odpoczynku pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Żałuję, że jej nie wzięłam, jak byłam w DM, bo BB jest kosmicznie drogi...

    OdpowiedzUsuń
  21. Megi masz większą wiedzę o kosmetykach i pielęgnacji niż niejedna kosmetyczka, jestem pod wrażeniem, bardzo bym chciała zapytać Cię o kilka spraw dot. pielęgnacji. Jakbyś miała chwilę

    OdpowiedzUsuń
  22. mam jajo bb, ale porównania z zamiennikami żadnego :) widziałam w dm jajko ebelin i żałuję, że nie wzięłam :( miałabym porównanie i mogłabym ci odpowiedzieć na pytanie o włażenie podkładu :) niemniej dobrze wiedzieć - jeśli mojej jajo nie będzie nadawać się do użytku, na pewno sięgnę po niemiecką pisankę :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

weltkarte