niedziela, 26 maja 2013

1. Dzień Mamy :)

Dzisiaj składając mojej mamusi życzenia, otrzymałam również moje pierwsze życzenia. :D Śmiałyśmy się, że teraz już zawsze będziemy sobie nawzajem życzyć wszystkiego dobrego. :))
Pomyślałam, że trzeba ten dzień wyjątkowo uczcić! Choć pada nieustannie deszcz od dwóch dni i jestem już niestety sama, to jednak mam w brzuszku mojego małego skarba, dla którego warto sobie dogadzać.
Tak więc udałam się do mojej ulubionej kawiarni na moją chyba pierwszą w życiu kawę bez kofeiny. :D
Jako kawoholiczka od 17 -tego roku życia muszę powiedzieć, że bardzo łatwo przyszło mi porzucić moją poranną kawę. I choć moi lekarze mówią, że wolno pić w ciąży spokojnie do dwóch filiżanek, a tym bardziej moją jedną, to ja jednak zrezygnowałam. Ale powiedziałam sobie, że jak najdzie mnie któregoś dnia duża ochota, to sobie spokojnie pozwolę. Póki co chciałam koniecznie wypróbować kawę bez kofeiny i chyba po tak długiej dla mnie przerwie, nie mogłam na 100% stwierdzić, czy smakuje inaczej czy nie. :))
Ale pięknie podana z dużą ilością mleka zadowoliła moje podniebienie skutecznie. :D


Na deser dołączył mój dawny znajomy i tak zamówiłam sobie jeszcze moje ulubione w tej kawiarni ciasto czekoladowe, które podaje się na ciepło i wypływa z jego środka duuuużo czekolady! :D
A do picia był świeżo wyciśnięty soczek z pomarańczy. :)


Takie dogadzanie chyba mojemu małemu się spodobało, bo nawet nie miałam takich nudności jak ostatnio. ;)
Brzusio wyjątkowo szybko nam rośnie, 'paszport' mamy, czyli książeczkę zdrowia już dostałam 2 dni temu, więc świętowanie jak najbardziej było udane. :)


Z maciupciej, mierzącej 1mm kropeczki wyrósł prawie 2cm malutki człowiek, któremu serce bije jak szalone. A przyszłej mamusi brakuje już oddechu. Co to będzie za kilka miesięcy? :D


Życzę wszystkim mamom i przyszłym mamom wszystkiego, co najlepsze!! :**

pa pa :)
megi

90 komentarzy:

  1. Witam Megi! Gratuluję i witaj w klubie mam:)) Cieszę się razem z Tobą! Dbaj o siebie kochana!!!
    Buziaki z Braunschweigu-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Pozdrawiam i życzę Wszystkiego Najlepszego! :))

      Usuń
  2. Szczęścia i zdrowia :)! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ciasto czekoladowe :) gratuluję, cieszę się Twoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJĘ :) SUPER SPRAWA!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo serdecznie gratuluję:*:* Dużo zdrówka i radości:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i wszystkiego najlepszego pięknej mamusi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję z całego serca! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny post, czuć przez ekran jaka radość z Ciebie bije :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Maluszka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje Kochana :* dużo szczęścia i zdrowia dla Ciebie i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :* w takim razie korzystasz z przywilejów niemieckich no i chyba rodzic też zamierzasz w niemczech w sumie tak by było nawet lepiej dla dziecka ale to twój wybór.. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak, zamierzam rodzić w DE. :))

      Usuń
  11. Gratulacje! Czy to oznacza, że porzuciłaś plany powrotu na stałe do PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy jak na razie będę przy granicy, więc jedną nogą tu, a drugą tu. :)) Chcę się przenieść tylko do innej miejscowości, z której mam bliziutko do domu mamy. :D

      Usuń
  12. Gratulacje :) Mały człowieczek rośnie w brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale radość od Ciebie bije :)) GRATULUJĘ!!! Cieszę się razem z Tobą :) Wszystkiego najlepszego w dniu Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Megi :)) duuuzo szczescia zycze! To cudownie widziec Ciebie tak szczesliwa :) uwielbiam Cie czytac i ogladac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Megi, gratuluje Ci serdecznie i niech fasolka zdrowo rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) Nawet nie uwierzysz, ale ostatnio myślałam, że Ty chyba za niedługo staniesz się Mamą :) Uwierz mi - brzuś masz jeszcze malutki :) Gratuluję i ogromniachne przytulasy :)
    Pozdrawiam cieplutko z Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje! Piękny czas przzed Toba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje mamusiu :)
    Człowiek się chyba do nas pupą odwrócił na ostatnim zdjęciu :P

    Pijałam kawę bezkofeinową rozpuszczalną Nescafe i nie widziałam różnicy wzgl normalnej Neski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak powiedziała, że to pupa. :D Dziękuję! :*

      Usuń
  19. gratuluję :* wszystkiego dobrego :)
    a ciasto z chęcią bym skubnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem w czwartym miesiącu, a nie mam jeszcze duzego brzuszka:) gdyby nie zdjęcia powiedziałabym- bliźniaki! Ostatnio odebrałam zdjęcie mojego maleństwa w 3D. Już widać mu kształt buźki i nawet ma maleńkie kciuki. Niestety, mam dużo stresów ostatnio i mam nadzieję, że nie odbije się to na dzieciątku. Dużo szczęścia, Mamo Megi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie dopiero koniec 9 tygodnia. :D Ginekolog włączył opcję 3D na USG, ale jeszcze nie było niczego widać. Trzeba jeszcze poczekać, ale na pewno w późniejszym terminie zrobię wideo 3D u niego. :) Nie przejmuj się za dużo, ja też mam bardzo dużo stresu niestety. Ale za wiele na to nie poradzę, takie diametralne zmiany jak u mnie, zawsze niosą dużo stresu ze sobą. Trzymam kciuki, żeby naszym maleństwom mimo tego było wyśmienicie i w końcu stresu było mniej. :*

      Usuń
    2. gratuluje jeśli jesteś z Frankfurtu Oder to nie polecam ci rodzić w Markendorfie bo ja mam nie przyjemne doświadczenia i nie tylko ja.

      Usuń
  21. Super, gratuluję! Życzę duużo zdrówka dla Was i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie rośniecie :) Ja mam tylko trochę większy a jestem w 16 tygodniu :) Trzymam mocno kciuki żeby ciąża rozwijała się jak najlepiej! No i żeby mdłości za bardzo nie męczyły. Mnie niestety zdarzają się do tej pory :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kawy to też całkowicie odstawiłam, choć przed ciążą zaczynałam dzień od mocnej, sypanej. Teraz od czasu do czasu piję Inkę, ale jakoś kawa przestała mi smakować.

      Usuń
    2. Dziękuję. :)) U każdej kobiety to inaczej wygląda. Ja już po paru tygodniach miałam mały widoczny brzuszek i duże piersi. Ale ja też nigdy nie miałam bardzo płaskiego brzuszka, bo jestem tak bardziej 'wygięto' zbudowana. U mnie mdłości zaczęły się niedawno, ale jeszcze na szczęście nie wymiotowałam. Wam również trzymam kciuki i całuję. :*

      Usuń
  23. Gratuluję z całego serca!
    Życząc dużo,dużo zdrówka i wytrzymałości ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego młodej mamusi, ja też się bardzo cieszyłam jak brzuszek mi rósł i na początku byłam ciągle spiąca, zdrówka !!! buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Również gratuluję i życzę zdrowia obojgu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się chciałam pytać, gdzie zamierzasz rodzić, ale wyczytałam już odpowiedź. :) Powiem Ci, że to, że mieszkasz przy granicy jest całkiem fajną rzeczą. :P A co z przeprowadzką, poczekasz do końca ciąży, czy teraz będziesz się tym zajmować? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprowadzka jeszcze trochę musi poczekać niestety.

      Usuń
  27. Oh, wie schön! Ich freue mich sehr für Dich! Wünsche Dir eine schöne und entspannte Schwangerschaft. Wie ich gerade in Deinem "April & Mai"-Lieblinge sehen konnte, bekommt Dir die Schwangerschaft richtig gut. Du stahlst und bist einfach noch hübscher.
    Alles Gute, meine Liebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke schön! :) Freut mich sehr. Liebe Grüße :)

      Usuń
  28. Mały człowiek rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję Kochana :* i bardzo pocieszające dla mnie (na przyszłość), że jednak nie trzeba rezygnować z kawy w ciąży :)) Ja bez mojej jednej, porannej (słabej i z dużą ilością mleka) chyba bym nie wytrzymała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Z kawy zrezygnować w pierwszych 3 miesiącach zaleca się jedynie kobietom, które już poroniły. Ja też myślałam, że nie wytrzymam, ale po paru dniach w ogóle mi kawy już nie brakowało.

      Usuń
    2. też byłam kawoszem takim, że hej! (3 kawy z ekspresu to norma przy pracy i dziennych studiach no i dla samego jej smaku) jestem juz w 7 miesiacu ciazy i dwa razy wypiłam kawę i to z miesiac temu dopiero) ale jakos automatycznie odrzuciłam jej picie aż sama się zdziwiłam i moi znajomi

      Usuń
  30. Jejku jak to wspaniale ;) Od jakiegoś czasu oglądam Cię na YT i bardzo Cię lubię, wdać, że jesteś niesamowicie pozytywną osobą ;) Wielkie gratulacje ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Ciąża to chyba jeden z piękniejszych okresów w życiu kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję!!! Moja córeczka ma 5 miesięcy. Ciąża to wspaniałe doświadczenie dla kobiety, a macierzyństwo to najwspanialsza przygoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to cudownie. :)) Jest i czasem przerażające trochę, jak na pierwszy raz, ale rzeczywiście jest to piękne uczucie. :)

      Usuń
  33. Wszystkiego dobrego młoda mamo;)) Ja dokładnie rok temu oznajmiłam swojej mamie, że jestem w ciąży i powiedziała, że na zawsze zapamięta ten dzień. Dałam jej najpiekniejszy prezent;) BUziaki dla WAS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Moja mama wiedziała od początku, że jest taka możliwość, że jestem w ciąży i jak była w USA, to ciągle dzwoniła i się pytała, no jesteś, jesteś, bo tu tyle fajnych rzeczy. Już po prostu zwariowała. :D
      Ja ciągle odmawiałam i czekałam do jej powrotu i wtedy wręczyłam jej zdjęcie z USG. :) Buziaki :*

      Usuń
  34. Gratuluję serdecznie dzidziusia. Śliczny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję Ci z całego serca! Bardzo często odwiedzam Twojego bloga a dzisiaj z rana taka niespodzianka. Ja też jestem w ciązy - 10tc i również dostałam swoj pierwszy prezent na Dzień Mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje !!! To cudowne uczucie nosić takie maleństwo ;)Jeszcze raz gratuluję i życzę pięknych chwil w tym cudownym okresie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. gratulacje :) sama jestem mama prawie 6cio latka i ciaza byla tak wyjatkowym okresem ze czasem zazdrosze jak widze takie male slodkie brzuszki x

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje, Megi! Ja jestem w 19/20tc, więc łączę się z Tobą brzuszkowo! Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bije od Ciebie taka radość, takie ciepło.. Chyba nikt poza matką - przyszłą czy już pełnowymiarową nie potrafi przekazać takiej mocy słowami. Cieszę się razem z Tobą i ściskam mocno ! Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję:) oby ten czas wyczekiwania na maleństwo mijał Ci przyjemnie i spokojnie;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje kochana jeszcze raz! Dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten post jest przepełniony radością i ciepłem :) Oglądam i czytam Cię już od dawna i jak powiedziałaś w filmiku, że jesteś w ciąży, to aż zapiszczałam z radości :) Z całego serca Ci gratuluję i życzę mnóstwo zdrowia, mniej mdłości, mniej stresu, dużo spokoju i żeby ten okres ciąży był dla Ciebie najwspanialszym okresem w życiu! :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Twój widok Megi budzi we mnie tyle radości, nadziei i pogody ducha..a fotka z brzuszkiem - normalnie roztkliwia! ;-)) Tak się ciesze z Twego szczęścia! Niech ono trwa każdego dnia.
    Wszystkiego co najlepsze - dla Ciebie i Maluszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Megi, wszystkiego dobrego :)
    Niech maluszek zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Megi serdeczne gratulacje - dużo zdrówka dla Ciebie i Twojego maluszka az sie popłakałam ze szczęścia jak pochwaliłas sie ze jestes w ciąży!! :) Ale jak to jesteś sama? - nie mieszkasz w tym szczególnym okresie z bliskimi?

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego dobrego Megi ! :* A tak nawiasem, gdzie znajduje się ta Twoja ulubiona kawiarnia ? Chętnie bym do niej zajrzała, bo miasto, w którym mieszkasz znam jak własną kieszeń i jestem tam baardzo często. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję Kochana! Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo lubię czytać dobre wiadomości :))
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  51. I pomyśleć że w zeszłym roku też rosła we mnie taka kruszyna :) a teraz trzymam w objęciach mój największy skarb. Gratuluję !!! Ciesz się każdym dniem !!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla mnie to coś naprawdę niesamowitego, że najpierw widzisz malutką kropeczkę na usg, potem ta kropeczka zaczyna rosnąc a ty razem z nią a następnie nawet się nie obejrzysz a usłyszysz "Mamo" Cud natury :) i przyznam, że trochę zazdroszczę Ci tego stanu. Ja niestety jeszcze muszę poczekać, bo ciąża na tym etapie mojego życia nie byłaby korzystna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=GG4ordBVbCM przypomniała mi się ta piosenka...prześliczna o prawdziwej matczynej miłości

      Usuń
  53. Niesamowite!
    Ostatnio rzadziej tu zaglądam (muszę przypiąć gdzieś adres, bo zapominam), a tu taka niespodzianka!
    Gratuluję serdecznie i życzę aby ten okres był najwspanialszym dla Ciebie czasem! Dużo zdrówka! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego Najwspanialszego! Będziesz cudowną mamą. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne to Twoje maleństwo ;) Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. O matko, wielkie gratulacje!! Ale mam zaległości w Twoich filmikach, hoho - muszę nadrobić,
    Ostatnio kiedy Cię oglądałam byłaś chyba singielką.
    Zdradzisz co się w tej materii u Ciebie zmieniło?
    Pozdrowienia i buziaki dla małego bobo :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Megi z całego serca gratuluje! :)) Takie szczęście bije od Ciebie ze aż mi sie buzia uśmiecha :) Życzę dużo zdrowia i powodzenia w dalszych miesiącach :) A ja mam nadzieje, ze już niedługo do grupy szczęśliwych oczekujących mam tez dołącze ;) PS. Tak pomyślałam ze moze warto, by było nagrać filmik albo napisać o Twojej obecnej pielęgnacji twarzy i ciała w czasie ciazy?

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję i życzę Wam wiele zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Megi gratuluję! I będę trzymać kciuki przez całą ciążę :) trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale fajny i sympatyczny post;) Jestem mamą 4-latka i bardzo sobie chwalę:) a mam niezłego urwisa:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana Megi, wysyłam ci mnóstwo ciepłych myśli! Gratuluję bardzo bardzo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  62. moje serdeczne gratulacje! wszystkiego dobrego i żeby maluszek zdrowo rósł :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  63. Serdecznie gratuluję! Zdrówka życze Tobie i maleństwu. Ja jestem świeżo upieczona mamą 5-miesiecznego synka. Nie ma nic bardziej wzruszającego niz narodziny dziecka. Cud życia!Pozdrawiam z deszczowego dzis Dublina.

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte