czwartek, 18 kwietnia 2013

Telefonowy miszmasz #7

Dzisiaj zapraszam wszystkich na kolejny telefonowy mix. Jest to mieszanka zdjęć jeszcze w większości z okresu świątecznego, gdy byłam na desce. Ach te widoki i wspomnienia! :))
W miszmaszu znalazł się też Carlos, moja przytulanka po bolesnych upadkach. :D Kąpiel w płatkach róży na obolałe miejsca... moje ulubione McFlurry Daim (mniam!!)... oraz mnóstwo innych pyszności z dzieciństwa, na które miałam ostatnio straszną ochotę...takie jak pierogi leniwe, kluski na parze czy łazanki. :D Na zdjęciu jest też moja ostatnio ulubiona owsianka truskawkowo-bananowo-czekoladowa :D, przepyszne smoothie z polskiego Tesco oraz krem z pomidorów, do którego zainspirowała mnie Magda. Dziękuję kochana! :)) Miłego oglądania!


Już się niesamowicie cieszę na kolejny wyjazd do Polski w przyszłym tygodniu i ciekawa jestem, co tym razem mnie spotka. :))

Ale muszę przyznać, że pakowania to ja nie cierpię! Też tak macie? Czy może lubicie się pakować? Szczególnie teraz przy tej pogodzie jest to strasznie ciężkie, bo nie wiadomo co zabrać.

Pozdrawiam ciepło :)
pa pa :*
megi

35 komentarzy:

  1. ale mam teraz ochotę na łazanki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi pakowanie we Wrocławiu kojarzy się z powrotem do domu, co uwielbiam, a znowu jak jestem w domu to nie cierpię pakować się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglodniałam a pierogi chodzą za mną od dwóch dni :D przy dzisiejszych upałach zimowe zdjęcia działają bardzo ochładzająco:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się rozejrzeć za tym smoothie w tesco, bo nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie w każdym Tesco są, w Krakowie np. ich nie było, a na Dolnym Śląsku były. Stoją tam gdzie soki jednodniowe przy warzywach. Trzymam kciuki, żeby u Ciebie były, bo są naprawdę pyszne. :))

      Usuń
  5. Megi, a będziesz może w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tam część rodziny. :) Ale nie mam w planach na razie wyjazdu do Wawy. :)

      Usuń
    2. Jeśli będziesz miała w planach, to zapraszam Cię na kawę! :)

      Usuń
  6. naszla mi chec na kopytka ;))
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny psiak :)
    Dobre sa te smoothie z Tesco?
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to przyszalałaś w tych górach:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja na razie u siebie nie mam wanny, ta jest w Polsce. :) Ja ogólnie nie lubię za bardzo się kąpać, wolę prysznic, ale tutaj zrobiłam wyjątek po bardzo bolesnych upadkach. ;)

      Usuń
  10. Jak ja bym chciała mieć wannę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię się pakować, ale chyba jeszcze bardziej rozpakowywać ;) Miłego pobytu w PL!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko na śnieg już patrzeć nie mogę !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym z chęcią jeszcze tam w śniegu była. :D Aż się sama sobie dziwię. :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. U mnie padał trochę. Ja uwielbiam wiosenny/letni deszcz. :D

      Usuń
  14. a ja właśnie pakowanie lubię, a rozpakowywania nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. patrząc na śnieg cieszę się że już go nie ma :) jaki śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam się pakować! Bo już czuje wakacje,krótsze,dłuższe ale wakacje! Choć z rozpakowywaniem mam problemy i zazwyczaj jeśli jadę gdzieś na krócej niż 2 tyg to w ogole sie nie rozpakowuje tylko wszystko w torbie siedzi,ewentualnie kosmetyki wyciagam,ale reszty nie ;p potem łatwo tylko troche posprzatac i juz mozna wracac :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamm pytanko z innej beczki- czy Drogeria Dm ma swoją gazetkę, tak jak no Rossmann?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pakowanie ubrań i kosmetyków jeszcze mi idzie, gorzej z książkami i gazetami- nigdy nie wiadomo ile zabrać, żeby się nie przedźwigać, ani żeby też nie zabrakło lektury.

    OdpowiedzUsuń
  19. smoothie chętnie bym wypiła ale nie ma u mnie tesco :) czekam na wiosnę już nie wytrzymam z tym śniegiem śniegi i śnieg ile można :(

    OdpowiedzUsuń
  20. a Megi mam pytanie, możesz mi opisać dokładnie jak pachnie ten balsam turecki do włosów ty chyba mówiłaś że cynamonem mój pachnie kostką do toalety typu domestos i gabinetem dentystycznym może jest zepsuty? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna wanna! kąpiel w niej to pewnie niesamowity relaks :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Megi, powinni Ci płacić grube pieniądze za niektóre wpisy. Działasz jak dobry terapeta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Megi!

    Oglądam Twoje filmiki na youtube od dawna a dopiero teraz przyszło mi na myśl
    aby sprawdzić, czy prowadzisz bloga :)

    Dzięki, za zarażenie mnie kosmetykami naturalnymi! :)

    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcielibyśmy się z Panią skontaktować, ale nie możemy znaleźć Pani adresu e-mail. Można prosić? Albo proszę do nas napisać na kontakt@spakosmetyki.pl

    Pozdrawiam,
    Kamila Janik
    Sklep firmowy The Secret Soap Store

    OdpowiedzUsuń
  25. Pakować to ja się mogę. Gorzej z rozpakowywaniem:) A do \Polski znowu wybieram się w sierpniu:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie oglądałam najnowszy filmik na yt, a tam taka wiadomość :))) Jeszcze niedawno Ty mi gratulowałaś, a teraz ja przychodzę pogratulować Tobie! Ten 2013 to naprawdę szalony rok :) Tyle zmian Nas czeka. Gratuluję z całego serducha :* Dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte