niedziela, 14 kwietnia 2013

Kanapka z twarogiem i awokado

Dzisiaj podzielę się z Wami jedną z moich ulubionych, 'awokadowych' kanapek. :))
Oprócz wersji z gotowanym jajkiem, tą właśnie bardzo lubię.
Gdy mam do zużycia wszystkie produkty, to przygotowuję sobie tą pyszną, zdrową, a jakże prostą kanapkę.


Potrzebujemy:

*pieczywo (pyszne będzie tutaj tostowane ;))
*dojrzałe awocado
*twaróg
*śmietanę 12% lub 18%
*sól oraz pieprz

Na pieczywo nakładam najpierw pasek twarogu, na to rozprowadzam łyżkę śmietany.
Na tym etapie dodaję sól. Cząsteczki awokado układam na sam koniec i posypuję świeżo zmielonym pieprzem.
Et voilà!

Jakie są Wasze ulubione kanapki z awokado? Z czym ogólnie lubicie najbardziej jeść pieczywo?

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli! :)
pa pa :*
megi

11 komentarzy:

  1. Kiedyś awokado było w Biedronce i tam zawsze kupowałam, teraz już ich brak :-( a w Lidlu są okropne, strasznie gruba skóra (skorupa), a w środku już papka :-( nie mam innych sklepów tu w Olsztynie, na targu raczej awokado nie widziałam. Ale smaczne jest,zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą - te z Lidla są okropne.. jak w pancerzu . Ja przeważnie kupuję w Kaudflandzie tylko te takie zielone o gładkiej i błyszczącej skórze , one zawsze są smaczne i ładnie dojrzewają

      Usuń
  2. Ja kupuje w Penny`m , uwielbiam awokado.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam avocado w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem wyjątkiem :P nie przepadam za Awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegos czasu jem identyczne kanapki jak Twoje na śniadanie :) Awokado uwielbiam, nawet solo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. megi czy twoim zdaniem olejek khadi ten anti againg nadaje sie do 20 skory (bardzo suchej)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi awokado bardzo nie smakuje, zdecydowanie wolę arbuzy, a do chleba pomidora!

    OdpowiedzUsuń

weltkarte