środa, 6 lutego 2013

Zakupy na helfy

Właśnie odebrałam paczuszkę od helfy i nie mogę się doczekać już pierwszych testów. :))
Niestety trochę poczekają, bo wybieram się dzisiaj na noc do Polski na kilka dni, filmik z zakupami jak i ten o farbie do włosów też pojawi się dopiero po przyjeździe. Czekam jeszcze też na jedną paczuszkę. :))
Ale pokaże Wam chociaż na zdjęciach, co sobie zamówiłam. Cieszę się jak dziecko, bo już dawno na helfy niczego nie zamawiałam, wszystko przez ten cały szał na rosyjskie kosmetyki. :D
No ale już niedługo będę miała znowu przyjemność poużywania indyjskich kosmetyków. :))
Zamówiłam dwie pasty do zębów oraz trzy maseczki, które mnie najbardziej interesowały.



Znacie te produkty? Jeśli tak, to piszcie jakie są Wasze doświadczenia.

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

32 komentarze:

  1. uwielbiam produkty z Helfy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maseczkę z tego sklepu, też w takiej formie jak Twoje na zdjęciu, dla cery mieszanej, naprawdę ciekawy produkt o którym będzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie znam ich, ale chętnie poczekam na Twoja recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również poczekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych kosmetyków, z indyjskich dobroci miałam jedynie oleje do włosów, ale kiedyś się pokuszę o zamówienie :) tylko najpierw muszę sobie odłożyć trochę kasy, bo to może być całkiem spore zamówienie :) czekam na twoje recenzje maseczek!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam znowu ochotę na indyjski olej, ale muszę najpierw powykańczać inne. :))

      Usuń
  6. Cudeeńka!
    Ja uwielbiam glinki ze strony ZSK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam te dwie pasty :) Obie bardzo się pienią, więc nie nakładaj za dużo na początek :D Ta z goździkiem ba przyjemny skład i zapach i dobrze oczyszcza zęby, a ta z Neem dla mnie smakuje jak mydliny i ma podobny zapach bleee :P Działanie podobne, ale komfort używania różny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze nic z tej strony, ale ja to jestem z zeszłej epoki, bo dopiero zaczynam próbować Alverde i Balei ;-) gdzie tam do Helfy... :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten sklep. Ale na razie nie szaleje. Jak wykończę wszystko, na bank zrobię tam kolejne zakupy i pewnie sprawi mi to mase przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! :)) Ja mam chrapkę na olej indyjski, ale muszę wykończyć moje zapasy. ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię Vatikę z helfy, dobrze odżywia moje włosy,przestały się puszyć, są miłe w dotyku, co prawda od 7 miesięcy wogóle nie używam prostownicy i myślę, że to też ma wpływ na kondycję włosów, jednak czuję, że Vatika, bardzo je odżywia i nawilża:) Używałam również henny z khadi, także dobry produkt, jednak nie do końca krył moje siwe włosy, a szkoda, bo również ma działanie odżywcze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie używam tej pasty Neem i jej smak jest kiepski, ma lekko miętowy posmak i coś takiego chemicznego - może słusznie ujęła to koleżanka wyżej że jak mydliny trochę. Ale bardzo zła nie jest :) Mnie udało się kupić 2sztuki za 15zł więc za tą cenę ok.

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nic nie zamawiałam w tym sklepiku, ale jak wykończę choć część tego co mam to kto wie, może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasta goździkowa Dabur! już kiedyś pisałam tutaj lub pod filmikiem, że bardzo polecam :)) Ja teraz kupiłam w Rossmanie (!) z Himalaya Herbals, ale ma w sobie naturalny fluor- zobaczymy jak się sprawdzi. Ale do Dabura na 100% wrócę. Daj znać jak smakuje ta wersja Neem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może dzięki Tobie się skusiłam, bo właśnie z polecenia pod filmikiem sobie zamówiłam. :)))

      Usuń
  15. Nie miałam nic indyjskiego :) mam wielką ochotę kupić jakiś olejek z helfy. Mruga do mnie ten fiołkowy i różany :) ale mój portfel też mruga i szepcze, że nic z tego w lutym nie będzie :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam 4 rzeczy z tego zdjęcia (oprócz tej brązowej pasty)
    Teraz tej zielonej używam, ciężko było się do smaku przyzwyczaić, ale dałam radę. Tylko niestety zęby są mniej białe niż po tradycyjnych pastach:/
    Jak poużywasz tej pasty skrobnij opinię, bo jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdziła.

    Z maseczek będziesz pewnie zadowolona(szczególnie z różanej), najbardziej lubię do wszelkich proszków dodawać wodę różaną.


    http://www.helfy.pl/gulabari-woda-rozana polecam, sprawdziła mi się bardziej niż hydrolaty różane z zsk i mazidel

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Hesha mam maseczkę neem tone, ale niestety nie sprawdza się kompletnie i część porozdawałam, a część wciąż mi zalega...

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzje (z długopisem w jednej i kartą w drugiej ręce - jak zawsze po Twoich recenzjach):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie natknęłam się wcześniej na ten sklep - ale zaciekawił mnie. W najbliższym czasie chyba zrobię tam zamówienie 'na próbę' :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o tej maseczce różanej pisałam na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  21. po Twoim ostatnim filmiku odnośnie glinek zachęciłaś mnie do zakupu któreś z nich, ale to będzie jedna z moich nagród po zdanej sesji, którą kończę w czwartek- ostatni egzamin z prawa gospodarczego publicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam żadnej z tych maseczek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O mam tą maseczkę z płatkami róż, już z nią kombinowałam na kilkanaście sposobów, zarówno na włosy jak i na buzie. Chętnie przeczytam coś o tej pomarańczowej ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Na nieszczęście dla mojego portfela Helfy otworzyło kilka miesięcy temu swój sklep stacjonarny dosłownie dwa kroki od mojego domu. Od tej pory muszę się mocno pilnować żeby nie zaglądać tam zbyt często ;) Z rzeczy pokazanych przez Ciebie mam tylko maseczkę różaną - zmieszana z mlekiem daje bardzo fajne efekty, aczkolwiek zapach podoba mi się średnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnego sklepu baaaaardzo Ci zazdroszczę:)

      Usuń
  25. Znowu kusisz!!!
    Przez Ciebie zaraziłam sie sklepem Kalina a teraz znów czuję, że w końcu zbankrutuję :P

    OdpowiedzUsuń

weltkarte