wtorek, 5 lutego 2013

Ulubione herbaty megi

Od zawsze uwielbiałam wszelkiego typu ziołowe herbaty i tak mi do dziś pozostało. :)
Owocowych bardzo nie lubię, jedyny wyjątek to mięta-jabłko lub melisa-gruszka i podobne, czyli ziołowe herbaty z dodatkiem owocowej, za czysto owocową nigdy nie przepadałam. Jakieś dwa lata temu dostałam w prezencie sypaną, owocową herbatę, która była wręcz jedyna w swoim rodzaju i cieszyłam się, że natrafiłam na herbatę owocową, która mi smakuje. Była złożona z różnych owoców i większych kawałków. Niestety gdy chciałam ją sobie kupić, okazało się, że została wycofana. Próbowałam inne podobne, jednak zawsze był to ogromny bubel, którego nie byłam w stanie pić. Więc pozostałam przy moich ziółkach. :D
(Czarną piję baaaardzo rzadko, raz na ruski rok, czyli jak jestem w gościach u znajomych z Rosji, bo oni piją często czarną, słodką bawarkę. :))

Lubię wszelkiego rodzaju ziołowe herbaty, czy to z pojedynczych ziół typu mięta lub rumianek, czy jakieś mieszanki przeróżnych roślin jak np. z kopru włoskiego, szałwii, lukrecji, eukaliptusa itp.
Czy to w woreczku, czy sypane, obojętne. Jednak zawsze niesłodzone. :))
Na zdjęciu jest taki mały przekrój herbat, nie jestem w stanie pokazać wszystkich, bo mam ich znacznie więcej, jestem od nich uzależniona. :D Nie wiem ile dziennie wypijam, ale sporo, bo robię sobie zawsze w kubku 0,4l lub nawet w dzbanku dla samej siebie. Wieczorem potrafię nawet takie dwa dzbanki wypić. :D


Na zdjęciu jest właśnie też moja ulubiona miętowa herbata, jest to marokańska mięta. Szkoda, że nie możecie powąchać, bo pachnie po prostu obłędnie. :))
Miętowa jest chyba w ogóle moją ulubioną ziołową herbatą, która mi się nigdy nie znudzi.


A jakie są Wasze ulubione herbaty?

pa pa :*
megi

32 komentarze:

  1. ja kocham zielone i białe herbaty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam miętowe herbaty! Od dzieciństwa mogłam pić mięte hektolitrami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przepadam za ziołowymi (rumianek i mięta marokańska wiodą prym) . Zieloną i czerwoną też pijam często, ale jednak największą moją miłością jest yerba mate:)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione to zielona oraz malinowo-żurawinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najczęściej piję herbaty owocowe, owocowo ziołowe lub zieloną. Bardzo lubię herbaty z firmy Loyd zwłaszcza jeżyna i jagoda (której głównym składnikiem jest kwiat hibiskusa ;p).
    Mam melisę-gruszkę z Vitax i też ją lubię :)
    A to jabłko-mięta o którym pisałaś to z polskiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poszukać takiej marokańskiej miętki i spróbować
    aktualnie męczę herbatę z pokrzywy

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione herbaty są z tej firmy http://www.hyperica.pl/ zawsze kupowałam je w Organicu ale od jakiegoś czasu nie mogę ich tam znaleźć ;( chyba będę musiała zamówić zapas z ich strony bo bez pomarańczowej z kwiatem lipy nie mogę żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też najbardziej lubię herbatki ziołowe:) przede wszystkim mięte, melisę i rumianek, a ostatnio także piję sporo skrzypu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam miętę, tej marokańskiej koniecznie muszę spróbować! Megi, a jak radzisz sobie z przebarwieniami zębów po tak dużych ilościach herbaty? Wiem, że to czarna herbata jest największym winowajcą, ale pozostałe w dużych ilościach również niekorzystnie wpływają na kolor naszego uzębienia. Ja niestety z tego właśnie powodu staram się ograniczać herbatę do 3 filiżanek dziennie w okresie zimowym (latem piję jeszcze mniej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam przebarwienia od herbaty, jeszcze nigdy zębów nie wybielałam. :)

      Usuń
  10. Lubię zioła, ale tylko na włosy :) ja uwielbiam herbatki owocowe Tekannee. Przymierzam się do zakupu rumianku na płukanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio uwielbiam herbatę rumiankową z anyżem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam herbate czarna aromatyzowaną, niepogardze zieloną także aromatyzowaną oraz całkowicie owocową. Lubie te z szaszetek, jak i te kupowane na wagę. Herbaciara i kawoszka jestem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam herbaty i nie wyobrażam sobie bez nich dnia! Moje ulubione to: „Twinings Lady Grey - zesty orange & bright” - czarna herbata o lekkim posmaku pomarańczy oraz „Twinings fresh & fruity - blackberry & nettle”
    Na miętę jestem uczulona, w związku z tym nawet z miętową pastą do zębów mam problem, nie wspominając już o herbacie;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham się w zielonych w każdej postaci:) Moja ulubiona obecnie to zielona herbata z jabłkiem i cynamonem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam miętę, szczególnie wyhodowaną przez moją babcię w ogródku.
    Rumianek też jest w moim top 5;)Melisa mnie obrzydza od czasów matury, kiedy piłam to hektolitrami heh

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kocham herbaty, zwłaszcza ziołowe, białe i zielone. :) Mam do Ciebie pytanie. Czy kiedy robisz sobie herbatę w dużym kubku 0,4l to dajesz wtedy dwie torebki herbaty, czy jedną? ;> mam kubek 0,5l. i zawsze się zastanawiam i mam mały problem ;P. Zazwyczaj jednak daję dwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję zawsze jeden, na dzbanek dwa. :))

      Usuń
  17. Lubię zioła, ale stanowczo więcej piję herbaty zielonej, czasem też czarnej. Szkoda, że w DE jest taki mały wybór herbat (tych zawierających herbatę, a nie ziołowych)...Wszędzie tylko koper i koper i inne cuda :P Owocowych też nie cierpię. Z ziołowych bardzo lubię rumianek oraz lipę z odrobiną miodu. Polecam zaparzenie torebki lipy z odrobiną suszonych malin, a potem dosłodzenie łyżeczką miodu - poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spróbuj sypanej herbaty wyspa wielkanocna czy cos w tym stylu, jest cudowna, delikatna i ma cale niebieskie kwiatki, uwielbiam ja.


    (wybacz za braz polskich wyrazow :) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Megi u Ciebie jak w herbacianym raju:) :) Ja rowniez uwielbiam wszelkiego rodzaju herbaty i ziola. W HK mamy w niektorych starych dzielnicach takie sklepy zielarskie ktore przy ulicy, przy chodniku maja wystawione lady z wielkimi dzbanami herbat ziolowych. Z dzbanow herbaty/ziola nalewane sa w papierowe kubeczki i zabiegani przechodnie moga szybko kupic taki kubeczek wybranej herbaty/ziol i isc ulica pijac taka herbatke. Mozna tez usiasc w srodku i delektowac sie na spokojnie smakiem herbaty.
    Bardzo lubie tez miete, herbate mieszanke "zielone jabluszko + rumianek", a z herbat zielonych "iron buddha" nazywana tez "Ti Kuan Yin" to moj numer jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie! :)) Zawsze można w taki sposób odkryć jakąś perełkę wśród herbat. :)

      Usuń
  20. Ta mięta wygląda kusząca... Ja uwielbiam miętową herbatę z dodatkiem mleka :-) Cymes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piłam jeszcze nigdy miętowej z mlekiem, ciekawe czy by mi smakowała. :))

      Usuń
  21. ja też jestem miłośniczką herbat, raz jak zrobiłam wystawkę dla znajomych, żeby mogli sobie wybrać, to mi stołu zabrakło. Z tych owocowych- prawdziwych lubię zieloną z żurawiną i granatem. Pisałam nawet o niej niedawno. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Dilmah- różana ( w opakowaniu-sześcianie) lub karmelowa.
    I herbaty rooibos - w dm są różne ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię herbatkę Na Mnicha :-) są one na odchudzanie hm jakoś tego po miesiącu nie zaważyłam,ale co tam ważne ze smakuje :-) pozdrawiam cię megi :-) bardzo lubię twój blog już od dawna cię obserwuje :-) i tak samo jak ty lubię rosyjskie kosmetyki..

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam herbaty ziołowe, nie mam jednej ulubionej i oczywiście bez cukru !

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam herbate ze swiezej miety, np. Z dodatkiem miodu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja najbardziej lubię herbatki owocowe Biofix. Żurawina z maliną - to prawdziwe mistrzostwo świata :) A na ukojenie nerwów po całym dniu polecam melisę z gruszką :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte