czwartek, 14 lutego 2013

Cudownych widzów mam

Niedawno napisała do mnie moja widzka, że chciałaby mi wysłać jej ulubione serum na spróbowanie. Wiedziałam jedynie, że jest to coś na naczynka, ale nie powiedziała mi co to. :) Powiem szczerze, że czułam się niezręcznie, bo jakoś głupio mi było przyjąć jakikolwiek prezent od nieznajomej mi osoby, której wcześniej ja nie obdarowałam w żaden sposób. :)
Ostatecznie się zgodziłam i jak wczoraj odebrałam paczkę, to niemalże zemdlałam. :))

Just in time for Valentine's Day... :)) 


Otrzymałam ulubieńców Madzi, czyli...
Serum ekoAmpułka 3 Pat&Rub na naczynka, które właśnie moja widzka sobie bardzo chwali. Znajdują się tam między innymi woda różana, wyciąg z liści winorośli, lukrecja, algi, czyli coś co ja baaaardzo lubię. :D Już się nie mogę doczekać pierwszych testów. :))
Poza tym otrzymałam dwa kremy/balsamy do rąk Pat&Rub. Jeden to żurawina-cytryna, a drugi trawa cytrynowa i kokos. Brzmią niesamowicie apetycznie! :D Do paczuszki był też dołączony balsam Tisane. To jedyny produkt, który pamiętam z przed kilku lat i wiem, że go bardzo lubiłam. :D Wszystkich innych rzeczy nie znam zupełnie. 

Madzia--stanowczo przesadziłaś!! Aż mi się łezka zakręciła w oku, jak rozpakowywałam paczuszkę. Dziękuję Ci z całego serca!!! :** Proszę zgłoś się do mnie jak to przeczytasz, bo nie mogę Ciebie w wiadomościach Youtubowych znaleźć, a i na paczce było inne Imię, adres w ogóle nieczytelny :( i nie wiem co i jak. :))

Naprawdę nie wiem, czym na to zasłużyłam, ale cieszę się jak małe dziecko i dziękuję za tak piękny prezent!!

pa pa :*
megi

24 komentarze:

  1. Super prezenty :)
    Balsam Tisane to mój niezbędnik w pielęgnacji ust. Jak tylko przetestujesz serum, to koniecznie napisz recenzję.Jeżeli faktycznie łagodzi zaczerwienienia i wzmacnia naczynka, to chętnie zakupię.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)) Będzie bardzo miłe. :D Napiszę na pewno. :))

      Usuń
  2. Ojej ale prezent Ci zrobiła ;) Zazdroszczę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choruje na tą ampułkę i jak wszystko wykończę do twarzy chyba sobie zafunduje, ale to jeszcze trochę potrwa:) Cena też odstrasza. Prezent zatem niesamowity. Tisane to mój ukochany balsam do ust, nic go jeszcze u mnie nie pobiło. Miałam też ten krem do dłoni trawa cytrynowa i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż jestem w szoku!! Aż mi szkoda otwierać. :D Cieszę się ogromnie testów. :)))

      Usuń
    2. Ja też stwierdziłam,ze jak wykończę moje zapasy , to kupie sobie kosmetyki Kingi Rusin- tak na wypróbowanie : ))

      Usuń
  4. zasłużone prezenty :) ciesze się razem z Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem czy. :)) Dziękuję. :*

      Usuń
  5. Fajne prezenty :) Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, bo dużo się o nich naczytałam. Muszę w końcu się skusić. A Tisane uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajni ludzie warci są takich cudownych wyrazów sympatii. Tym bardziej, że nierzadko radość jest obustronna: to niezwykle miło dowiedzieć się, że sprawiło się komuś taką radochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo. :)) Ja też bardzo lubię obdarowywać, trudniej jest przyjmować. :))

      Usuń
  7. W takim razie,miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paczuszka i bardzo miły gest:) czekamy na recenzję!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tą ampułkę jest szał ostatnio, ale przyznam, że nic o niej nie wiem:) Zatem będę czekać na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zupełnie o niej nie słyszałam, bo nigdy nie miałam dostępu do tych kosmetyków ani nie widziałam na oczy. Cieszę się ogromnie! :))

      Usuń
  10. Od eko ampułki wolę żel hialuronowy+olejek, ale widzę tu i ówdzie że jest mega popularna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo czytałam o tych ampułka od P&R. W ogóle kosmetyki od Kingi Rusin chodzą za mną w kółko, ale szkoda mi troszkę 40 zł na krem do rąk ;( Karolcia! dziękuję za paczuszkę i odsypki edmów! Olejek rzeczywiście cudnie pachnie ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dostałaś! :)) Niech Ci dobrze służą. :*

      Usuń
  12. wow super prezent:) kto by nie chciał....chyba każdy!!! testuj i daj znać co o nich sadzisz, miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to czym sobie na to zasłużyłaś ? Megi jesteś cudowną, miłą, szczerą i bardzo ciepłą osobą. Każdy z radością ogląda Twoje filmiki i czyta Toje posty :) Niejedną już rzecz kupiłam pod wpływem Twoich opinii i nie rozczarowałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana będziesz zadowolona (chyba). Mam krem na noc i na dzień z Pat&Rub. Tak treściwych mazideł nigdy nie miałam. Na serum się czaję, cena jednak wysoka :) Wypróbuj i zrecenzuj koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam Tisane mam i aktualnie używam - jest fenomenalny! :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. balsam tisane to najlepsze mazidło do ust jakie miałam co nie znaczy że jest jakieś szałowe ale dobrze się sprawdza w porównaniu do innych tego typu mazideł

    OdpowiedzUsuń

weltkarte