środa, 9 stycznia 2013

Ulubiony, łatwy koczek...


...który wychodzi za każdym razem i z tego powodu służył mi zarówno na Wigilii jak i Nocy Sylwestrowej. Nie pomijając użytku na co dzień. ;))
Potrzebujemy tylko gumki do włosów, kilku wsuwek i jakąś ozdobę jeśli chcemy.
Robimy zwykłego końskiego ogona, ale przy ostatnim przeciągnięciu włosów przez gumkę, nie wyciągamy ich do końca, tylko zostawiamy supełek takiej wielkości na ile pozwalają nam nasze włosy lub po prostu tak jak nam się podoba. ;)


Wystające włosy owijamy wokół gumki i przypinamy wsuwką.


Teraz wkładamy palce do środka supełka i przytrzymujemy go na czubku głowy. Dwiema większymi wsuwkami przypinamy go od środka. Jedna wsuwka z jednej strony, druga z drugiej.


Teraz go troszkę rozciągamy na boki.


Na tym etapie jest kilka możliwości. Ja biorę często moje spinki - grzebyczki w kształcie kokardki i wsuwam je w stronę wachlarza, przy czym delikatnie łapię ostatnie pasmo i przypinam w ten sposób. To naprawdę wystarczy, żeby wszystko się idealnie trzymało, nawet w tańcu (próbowałam :D).


Możemy też np. spiąć ostatnie pasmo tymi szerszymi wsuwkami w kształcie długiego "u" i założyć do tego opaskę. Też tak czasami robię i również wszystko się ładnie trzyma.



Bardzo prosta prawda? :))
Można oczywiście wszystkie baby hair wygładzić, co czasami robię. Ale często lubię być taka 'roztrzepana'. ;)
Dajcie znać czy wypróbujecie i jak Wam się podoba.
pa pa :*
megi


Dodałam właśnie nowy filmik z Ulubieńcami zeszłego miesiąca. Tak jak myślałam, moje włosy wyglądają w kamerze na prawie czarne. :D


66 komentarzy:

  1. na bank wyprobuje. wydaje sie proste i wyglada swietnie:) dzieki za pomysl;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wypróbowałam i... nie wyszło :D
    A jednak! To chyba dlatego, że mam zbyt długie i zbyt grube włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz bardzo długie włosy, to oczywiście zostanie Ci więcej do owijania, ale też jest możliwe, musisz tylko wyczuć. :))

      Usuń
  3. Wygląda bardzo fajnie, ta złota kokarda jest urocza :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkoszna ta kokardka:) ostatnio rzadko związuję włosy, bo mi niewygodnie pod czapką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Oj już sporo czasu nie nosiłam czapki, za ciepło mi teraz. :))

      Usuń
  5. Fajna i szybka fryzurka,u mnie potrzeba by więcej spinek;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie. Musisz spróbować. :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie proste fryzury, bo mam dwie lewe ręce :) a ten koczek jakby wizualnie zwiększa objętość włosów :) wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. ;) Spróbuj, ja nie lubię bardzo skomplikowanych fryzur czy makijaży. Lubię to co proste, a efektowne. :))

      Usuń
    2. na tych zdjęciach widać busz bejbików !

      Usuń
    3. Na szczęście takie mocne wypadanie jakimś cudem minęło i pojawiły się stopniowo nowe włoski. Mam nadzieję, że będzie ich więcej i zostaną ze mną na dłużej. ;) Ale tak na marginesie, ja je zawsze miałam, zawsze byłam taka roztrzepana. :))

      Usuń
  8. Fajny koczek i bardzo prosty.Chętnie wypróbuję.Mam nadzieję że sprawdzi się na moich długich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popróbuj, będzie bardzo imponujący i duży. ;))

      Usuń
  9. Koczek bardzo fajny ;) czasami najprostsze rozwiązania są tymi najlepszymi ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. też często robię takiego rogalika;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow prosty ale naprawdę uroczy, dzięki za inspirację;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ślicznie, na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wszystkie koczki tego typu bardzo szybko się rozwalają. Nie wiem czemu. Jakbym nie spieła tak wszystko się sypie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie masz bardzo dużo włosów, to dobrze. :D Spróbuj z większą ilością wsuwek, możesz je od góry powpinać dodatkowo, najlepiej te takie otwarte w kształcie U. :))

      Usuń
  14. Super koczek:) Mowilam Ci juz,ze przepieknie wygladasz w nowym kolorze wlosow?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Trochę brakuję mi jaśniejszych refleksów, dawno nie miałam jednolitego koloru włosów. :) W ogóle ciekawa jestem jakbym się czuła w moim naturalnym kolorze, bo jest bardzo ciemny, a ja się odzwyczaiłam i mi dziwnie było przy edycji filmika, jak widziałam siebie w prawie czarnych. :D

      Usuń
  15. Ślicznie wygląda, ale boję się, że przy moim hualaniu by się nie utrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze możesz dodatkowo od góry zabezpieczyć wsuwkami. ;)

      Usuń
  16. Fajna fryzurka! :) A Twoje włosy też super się prezentują (kolor, blask...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Szkoda tylko, że od góry tak nie wyglądają przez te sztywne włosy, które odrastają.

      Usuń
  17. Na pewno to wypróbuję. Wygląda bardzo dziewczęco ale i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fryzura mojej babci - zawsze jest tak uczesana:) (to nie jest krytyka - moja babcia to bardzo elegancka starsza pani):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie krytyka, ja kocham starsze osoby. :D Dziękuję. :))

      Usuń
  19. moje włosy są zbyt 'giętkie' na takiego koczka i niestety z ładnego koczka robi się smętny, zwisający koczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz od góry spróbować powpinać wsuwki otwarte w kształcie U, one powinny wszystko ładnie ustabilizować. :)

      Usuń
  20. piękny;) ale moje kudełki muszą jeszcze sporo urosnąć, żeby je upiąć w cokolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To spróbujesz jak urosną. :))

      Usuń
    2. spróbuję na pewno, ale myślę że realnie patrząc, dopiero za jakiś rok :(

      Usuń
  21. Ten kok jest naprawdę śliczny.
    Popróbuję - może i mi się uda coś takiego stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fryzura bardzo prosta i elegancka - a takie zdecydowanie lubię najbardziej :)) Megi czyżby to po farbie Herbatint tak pięknie lśnią Tobie włosy? :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy spod spodu zawsze tak błyszczały, choć gdy były jasne, to nie było tego tak widać, a w górnej warstwie niestety te sztywne włosy psują wszystko. :) Ale po Herbatint zdecydowanie nie zrobiły się matowe, a to duż plus. A jak będą przy następnym farbowaniu jeszcze bardziej błyszczeć, to się ucieszę. ;)

      Usuń
  23. Kolor włosów wyszedł Ci przepiękny (nawet w filmiku!)
    A koczka koniecznie wypróbuję już dzisiaj, bo uroczo wygląda tym bardziej, że ja uwielbiam takie uczesania i ciągle poszukuję nowych jego wariacji ;) Dzięki, megi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja jeszcze do końca nie wiem, czy mi za ciemno czy nie, choć i tak jest jaśniej niż mój naturalny kolor włosów. :D

      Usuń
  24. kolor włosów super, makijaż w ostatnim filmiku na youtube bajera:) a jak sie sprawuje odżywka revitalash??

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię taka fryzurę, ale mam problem z ogarnięciem włosów, po grudniowym obcięciu 10 cm.
    Z takiego koczka można zrobić "włosową kokardkę", włosy, które zostają nie owijamy wkoło koczka, tylko przekładamy przez środek do tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, też kiedyś tak robiłam. :))

      Usuń
  26. napewno wypróbuje, moje włosy znacznie się przerzedziły w wyniku wypadania:( i niestety cięzko dobrac jakąkolowiek fryzure która wyglądałaby a miarę dobrze, taki koczek już robiłam tylko nie pomyślałam aby go spiąć od środka wsuwkami, teraz już wiem:) dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Megi czy jesteś pewna, że masz łysienie androgenowe? Masz pełno włosów, zdradź proszę jakich specyfików teraz używasz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już od ponad 10 lat. Akurat zaczynają się znowu poprawiać, mam nadzieję. ;) Mocne wypadanie na razie ustąpiło i teraz czekam na nowe włosy. Hormonów dalej nie biorę i rzadko stosuję loxon.

      Usuń
  28. najwygodniejsza fryzura i bardzo wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo tak, uwielbiam tego koczka ;) tym bardziej że jest to moja fryzura na co dzień jak i od święta ;) zmieniam tylko "dekoracje" :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor masz piękny! A koczek powiedzmy, że praktykuję, ale w nieco mniej ułożonej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte