sobota, 5 stycznia 2013

Telefonowy miszmasz #2


Dzisiaj zapraszam Was na kolejny miszmasz telefonowy i jednocześnie pierwszy w Nowym Roku. :) Tym razem taki mieszaniec jeszcze z czasu świątecznego. Zrzuciłam zdjęcia z telefonu z tego okresu aż do Nowego Roku i stwierdziłam, że jest ich stanowczo za dużo i muszę je podzielić. :) Więc oto pierwsza część. A w niej moje zakupy u mamy w butiku, trochę naszej choinki, piesków oraz zwierząt u taty z rancha, najstarsze wino, jakie miałam okazję spróbować i bolesławiecki wiadukt nocą.  :))


Wróciliście już do rutyny dnia codziennego? Mi jakoś ciężko się pozbierać po długiej przerwie i najchętniej rozkoszowałabym się tym czasem jeszcze trochę dłużej. :))

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

35 komentarzy:

  1. Jaram się bolesławieckim wiaduktem, szczególnie gdy po nim jadę pociągiem :)
    Piękna ta czarna sukienka z kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go uwielbiam. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ostatnio tak na okrągło się czeszę. :D

      Usuń
  3. jejku jakie Ty miałam cudowne bombki na choince :D marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) One są chyba produkowane w Złotoryi.

      Usuń
  4. Megi, jesteś z Bolesławca??? rety, jak blisko :) ja mieszkam w Lubomierzu, za Lwówkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tam się urodziłam i mieszkam do 10 roku życia. :))

      Usuń
  5. Megi zdradź co to za buty na przedostatnim zdjęciu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakaś włoska firma, mi bliżej nie znana - Lavorazione Arigiana.

      Usuń
  6. I co to za sweterek na przedostatnim zdjęciu? świetnie wyglądasz w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jakaś włoska produkcja, ale nie ma metki z nazwą. :)

      Usuń
  7. mój kochany Bolesławiec.....ileż to ja dni spędziłam na spacerach wokół wiaduktu...przecudne miejsce, zwłaszcza wieczorem...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tamtędy przejeżdżać nocą. :))

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz na przedostatnim zdjęciu:)
    Czarna sukienka z kołnierzykiem jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna choineczka, szkoda ,że już trzeba je rozbierać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nią zaledwie dwa dni nacieszyłam. :)

      Usuń
  10. Bardzo Ci biały pasuje :) Ja jakoś nigdy nie mogę się przekonać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo lubię biały. :))

      Usuń
  11. Megi Twoja Mama nie prowadzi czasem sprzedaży internetowej.? Ma takie piękne ciuszki.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzi sprzedaży poza butikiem.

      Usuń
  12. Piękna ta sukienko-tuniczka z ćwiekami *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba, ale jest ze względu na wycięcie z przodu bardziej na wieczorowe wyjścia niż na co dzień. ;)

      Usuń
  13. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Dopiero co były Święta, a tu już 6 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna sukienka z kołnierzykiem-boska!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak byłam mała to zawsze chciałam mieć świnkę... Tylko żeby nie rosła:P Psiaki są świetne i ta Twoja tunika (sweter?) z przedostatniego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to są świnki wietnamskie, nie są takie duże jak normalne świnie. Dziękuję. :))

      Usuń
  16. Buty niezwykle mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Megi =) Czy mogłabyś napisać wątek na temat nowości DM-owskich z półek Alverde i Balea? Co wprowadzono w zamian za olejek z porzeczką na przykład. Mam możliwość zrobienia małego zamówienia, przyjaciółka spędza styczeń w Berlinie. Nie wiem, o co poprosić. Myślę, że innych też ten temat zainteresuje. Z góry dziękuję i uściskuję =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Megi, ubrania z butiku twojej mamy są po prostu cudowne!!! Może jednak namówisz mamę na sprzedaż internetową???;) Na pewno będę stałą klientką;) Biała sukienka ze złotym zamkiem po prostu cudo!;) Pozdrawiam serdecznie! Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Megi czym teraz farbujesz włosy? Masz piękny kolor, chciałabym taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaaaaa mój wiadukt:D

    Ubrania ekstra - jak zawsze;)
    najbardziej w oko mi wpadła czarna sukienka.

    Buźka!

    ps. poprzedni komentarz usunęłam bo zauważyłam, że wkradł się błąd;)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte