czwartek, 3 stycznia 2013

Sylwestrowy strój nocy

Witam wszystkich serdecznie pierwszy raz w Nowym Roku! :)) Chciałabym przy tej okazji złożyć Wam jeszcze raz najserdeczniejsze życzenia.
Życzę nam wszystkim jak najwięcej zdrowia, abyśmy mogli korzystać z życia jak najlepiej. Miłości, która zaczyna się niewinnie i pochłonie nas całą oraz odwagi, aby móc spełniać nasze najskrytsze marzenia! :*

Mam nadzieję, że mieliście udaną noc sylwestrową. Ja bawiłam się naprawdę świetnie aż do 6 nad ranem w rosyjskim towarzystwie. :))
Nagrałam filmik ze strojem tejże nocy, jednak jak można się spodziewać, przy takim oświetleniu nie widać za wiele, więc zrobiłam dodatkowo zdjęcia. :)
Wybrałam na tę okazję jasno kremową sukienkę ze srebrnymi dodatkami, fioletowo-niebieski makijaż oraz moje ostatnio ulubione upięcie włosów, które zajmuje ledwie 5 minut czasu. :)












Duża buźka, megi. :))

46 komentarzy:

  1. Wyglądałaś zjawiskowo! Rajstopy są odlotowe;) Wszystkiego najlepszego na cały Nowy 2013 Rok :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no faktycznie nie bylo widac na filmiku efektu tych rajstop, slicznie wygladalas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, Megi, wyglądałaś super :) A oczy to już w ogóle bajka, zapragnęłam takiego koloru na powiekach *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* To głównie cień Kobo 210. :))

      Usuń
  4. sukienka cudo, ale buty to są dopiero piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka i makijaż też:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądałaś bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka! Do twarzy Ci w białym :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym tych Rosjan poprosiła o kupno kosmetyków :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają gorszy dostęp do nich niż ja. ;) Nie byli w Rosji już sporo lat.

      Usuń
  9. Pięknie. Szkoda, że ja nie mam takich nóg:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz! Jeśli mogę zapytać, jakiego jesteś wzrostu bo wyglądasz jak prawdziwa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rajtki, piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle pieknie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Twój makijaż.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to w większości cień Kobo 210. :)

      Usuń
  14. Piękny kolor na powiekach :-) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo mówić, figurę masz świetną i we wszystkim Ci ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Megi jak zwykle elegancko i z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koczek! Pokaż proszę jak go zrobić ...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się go jakoś sfotografować. :)

      Usuń
  18. Wygladasz genialnie! Niby jest błysk, ale jednak nienachalny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* O to mi właśnie chodziło. :))

      Usuń
  19. Jakie Ty masz dłuuuuuuugie nogi! Do samego nieba;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka! Uwielbiam takie małe, skromne, ale równocześnie eleganckie i szykowne - wówczas można ciut bardziej zaszaleć z dodatkami. Świetnie wyszłaś na zdjęciach!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sukienka, a ty jak zwykle pięknie wyglądasz ;] Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Megi! Przyłączam się do zachwytów, wyglądałaś zjawiskowo. Ja trochę z innej beczki, niedawno nadrabiałam zaległości w filmikach i zdaje się w tym o zdenkowanych produktach wspomniałaś, że olejek porzeczkowy ma być wycofany. Zaraziłaś mnie uwielbieniem dla tego kosmetyku, dlatego od razu przebiegłam się po wiedeńskich DM i tutaj jeszcze można upolować parę butelek (data ważności do 02.2014). Jeśli nadal planujesz zrobienie zapasów z chęcią pomogę, daj znać, to szczegóły ustalimy na priv. A tak to wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow Megi - przeslicznie wygladalas:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Megi, proszę odpisz!!! Czy Ty na tym filmiku powiedziałaś "butiku mojej mamy z ŁODZI????" Jeżeli tak to koniecznie napisz adres butiku:) małgosia

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądałaś :) zarówno makijaż, jak i strój bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. komentowałam już filmik więc teraz napiszę tylko - miodzio:*

    OdpowiedzUsuń

weltkarte