sobota, 12 stycznia 2013

DM od wewnątrz :)


Dzisiaj pokażę Wam drogerię dm od wewnątrz. :)
Oczywiście nie jestem w stanie pokazać wszystkich półek. ;)Większość z Was jest jednak zainteresowana kosmetykami Alverde czy Balea, więc na tym się skoncentrowałam i sfotografowałam większość. :))
Będzie dużo zdjęć, więc zapraszam chętnych do obejrzenia mojego małego raju kosmetycznego. ;)

Wchodząc, zaraz po prawej mamy do wyboru wózki (z lupą oraz wieszakiem na torebkę ;)) lub koszyczki i oczywiście kosze na śmieci do segregacji. ;)


Tak wygląda kolorówka Alverde.

Tu mamy Essence.

A tutaj P2.

Żele do mycia ciała Balea.

Oraz Alverde.

Produkty do twarzy Alverde.

Oraz ogólnie cały regał z kosmetykami do twarzy.

A w nim również spora część dla mężczyzn. :)

Pielęgnacja włosów Alverde.

Oraz Balea.

Stylizacja włosów. Alverde się na samej górze nie załapała, ale tam znajdują się tylko 3 produkty. ;)

Mydła do rąk Alverde. Czekam aż w końcu karmelowe po prawej pojawi się w torebce, ale czekam i czekam i doczekać się nie mogę. :))

Pielęgnacja stóp.

Słynne olejki Alverde. :D

Oraz produkty do ciała Balea.


Mamy tutaj również fajny sprzęt do drukowania zdjęć. :)

Oraz dużo zdrowej żywności. :))

Jak Wam się podoba niemiecka drogeria? :)

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

107 komentarzy:

  1. znacznie ładniejsza niż rossman...zazdroszczę dostępu do dm :)

    otagpowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale raj na ziemi :)tylko mieć fundusze i można szaleć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa... jak Ci zazdroszczę. Muszę w końcu wybrać się do Czech do galerii DM i zobaczyć jak to tam wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boszzz, ciekawe kiedy w Norwegii pojawią się normalne drogerie!? :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jestem w pozytywnym szoku, aż kilkanaście razy oglądałam zdjęcie. Mój chłopak ma niebawem jechać do Niemiec, więc muszę zacząć zbierać pieniądze. haha Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym właśnie zrobić sobie taką "wycieczkę" do DM. Nie wiesz może w jakiej miejscowości jest najbliższa drogeria DM przy granicy z Polską - okolice Szczecina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że we Frankfurcie nad Odrą.

      Usuń
    2. jakie wszystko kolorowe! chcę tam jechać, chcę!
      wiem, że jest w Pradze to może się tam wybiorę na powakacyjne woyage :D

      Usuń
    3. w Schwedt jest rossmann i tam mają większość tych produktów ;)

      Usuń
    4. jak w rossmannie jest wiekszosc tych produktow????
      przeciez alverde i balea to marka wlasna DM-u

      Usuń
    5. DM jest w schwedt :) czyli najbliżej Polski, pozdrawiam ;)

      Usuń
    6. DM jest w schwedt :) czyli najbliżej Polski, pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Super! zazdroszczę, w Holandii jakiś taki słaby wybór kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ehhh jakbym tam wpadła... czaję się na coś z kolorówki Alverde - co polecasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele nie próbowałam, bo jakoś mnie nie ciągnęło dotychczas. Wypróbowałam dwa tusze chyba i nie polubiłam. A tak to tylko ten puder kamuflujący i go uwielbiam. :)

      Usuń
  9. Przekonałaś mnie do wycieczki na Słowację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O słodcy bogowie! Patrzę i patrzę na te zdjęcia i dostaję oczopląsu. Gdybym mogła, to bym zamieszkała w DM ;) Toż to RAJ dla każdej kobiety, dla każdego coś się znajdzie. Ileż tam jest kosmetyków! Głowa boli! Jednak, co Deutschland, to Deutschland.. Inny świat... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam tylko raz w tej drogerii, ale bardzo mi się spodobała. mają bardzo duży wybór kosmetyków i jakoś tam wygodniej niż w Rossmannie, czy Naturze - regały niższe, więcej przestrzeni. teraz będę mogła tam tylko wysłać mojego wysłannika :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię regały i oświetlenie i tą przestrzeń. :))

      Usuń
  12. jabym mogła to bym tam większość wykupiła :) a tak wogóle ta nazwa DM to jets jakiś skrót ale jakiej nazwy? czy to po prostu taka nazwa dwu literowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwolę sobie odpowiedzieć - drogerie markt

      Usuń
  13. Byłam dwa razy w dm-ie i dla mnie był to raj! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj Ja bym tam oszalała i zginęła chyba na kilka godzin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam często, patrzę na zegarek, a tu godzina minęła, a ja jeszcze nie gotowa. :D

      Usuń
  15. ...lol...poza domem mojej siostry...DM to moje ulubione miejsce w Niemczech...mi nie starcza miejsca w walizce jak wracam z niemiec...ehhh...mine DM...ich liebe dich

    OdpowiedzUsuń
  16. oj bardzo mi się podoba :)
    jakbym tam weszła to by mnie chyba siłą odciągali od tych półek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo ten w Cieszynie to moze 1/10 tego :))) raj jak nic ;) niech nam w Polsce w końcu zrobią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam się kasjerki o to, ale powiedziała tylko, że na razie nie jest to planowane. :(

      Usuń
    2. czytałam o tym artykuł- i niestety póki co DMu nie będzie w Polsce. Nie chcą inwestować w Polskę, bardziej myslą o rozszerzeniu sieci w Czechach : (( smutne to, dobrze tylko,ze mieszkam niedaleko Niemiec, to co jakis czas tam wpadam i obie duze zakupy w Dmie ; ))

      Usuń
  18. wyjatkowo nie lubie dm w FnO - zostałam tam okradziona przez kasjerke. Odłozyła szminke i cien na gorze przed kasa zamiast puscic na tasme. nie zauwazyłam i odeszlam a ona nawet mnie nie zawołała i nie zwrociła uwagi. trzeba miec oczy na około głowy.....

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam drogerie, mogłabym tam mieszkać ;) Żałuję że nie mam dostępu do dm :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oszalałabym i wydałabym chyba całą pensję:D

    OdpowiedzUsuń
  21. O Megi łamiesz mi serce tymi zdjęciami ;)Wizyta w DM, to moje niespełnione marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest tam takie duo BioOil - ile to tam kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie załapało się na zdjęciu, a nigdy nie kupowałam tego olejku. Musiałabym przy okazji sprawdzić.

      Usuń
    2. też się ostatnio nad nim zastanawiałam, tyle pozytywnych recenzji o nim w polskich gazetach kolorowych ;)

      Usuń
  23. raj! z Alverde wykupiłabym chyba wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem sobie myślę, że może to i dobrze, że mamy do DM ograniczony dostęp. Gdybym tam weszła to pół dnia nie moje, a i w portfelu niewiele by zostało;p

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się ta drogeria i żałuję, że nie ma ich w PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Karta kredytowa i wpadam w szał zakupowy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. łał
    fajnie że pokazałaś
    wspaniałe
    teraz jeszcze bardziej żałuję że nie mogę tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię dm, lubię ich ceny i asortyment, ale jak jestem w de to i tak zawsze idę do Rossmanna i porównuję ceny, np. na farby do włosów - ceny są różne. I asortyment dm różny, w zależności od usytuowania drogerii. No ale Alverde i p2 uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale raj dla oczu ;))) jakbym wpadła to nie wiedziałabym gdzie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostałam oczopląsu:D Tyle wspaniałości naraz. Gdybym weszła do DMu, to spędziłabym w nim cały dzień. Chyba wytoczyłabym się stamtąd z wielkimi zapasami kosmetyków:) Tyle rzeczy wpadło mi w oko, gdy przeglądałam Twoje zdjęcia. Mam nadzieję, że kiedyś DM zawita do Polski...

    OdpowiedzUsuń
  31. Dm do którego ja uczęszczałam było mniejsze i skromniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Suuuuuper :) Dopatrzyłam się też kosmetyków Lavera...

    OdpowiedzUsuń
  33. Megi a Ty może wiesz co to jest za produkt z tej serii z której pokazywałaś z Alverde to masło do włosow w ulubieńcach grudnia taki w tubce stoi na zdjęciu obok tego serum na końcówki do włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest serum na końcówki. Miałam kiedyś i było ok, ale nic takiego 'wow'. ;) Jest bardzo lekkie, takie żelowe.

      Usuń
    2. To serum na końcówki znam i je mam mi chodziło o to coś co stoi obok tego właśnie serum? :)

      Usuń
    3. To jest maska do włosów z tej serii, całkiem fajna. :)

      Usuń
  34. W pobliżu mieszkania mam Rossmanna i DM - niemalże obok siebie :P I muszę powiedzieć, że znacznie bardziej wolę zaglądać do DM - jest więcej przestrzeni, wszystko ładnie rozmieszczone, dobrze oświetlone...W Rossmannie często jest taki bałagan, że ciężko się połapać, poza tym DM ma lepsze marki własne - lubię Alverde i Balea, a już za Isaną i Alterrą nie przepadam. Do Rosmmanna jednak zaglądam w okresie promocji - wtedy można coś upolować, bo w DMach promocji raczej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdybym trafiła do DM pewnie bym przesiedziała pół dnia :D Musiałabym obejrzeć każdy kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG! Byłabym w raju :)
    Szkoda, że w Polsce takich nie ma :((

    OdpowiedzUsuń
  37. DM do którego ja chodzę jest o połowę mniejszy, a półki z kosmetykami alverde często świecą pustakami. Szafy p2 w ogóle nie ma. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiedziałam,że DM jest także w Czechach, czyli do najbliższego Dm mam ok 20 km, jupi!

    OdpowiedzUsuń
  39. Och, jedyny DM, w którym potrafię się znaleźć, bo znam go już prawie na pamięć ^^.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny <3 chyba bym przepadła. Szkoda, że nie bywam w Niemczech czy innym kraju z tą drogerią.. :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurczę, naprawdę kosmetyczny raj! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dlaczego polecasz beznadziejne produkty?

    OdpowiedzUsuń
  43. Sa to najbarziej beznadziejne niemieckie produkty, dziwie sie bo ja rowniez mieszkam w Niemczech i jest tu WIELE swietnych produktow niemieckich, a te marki ktore polecasz raczej tu powodzenia nie maja, sorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba za bardzo nie wiesz co piszesz

      Usuń
    2. Skoro tak twierdzisz to pewnie masz racje, pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Dla mnie nie są beznadziejne, wręcz przeciwnie. ;) Są buble wśród nich jak wszędzie, ale jest też kilka perełek, które ja akurat baaardzo lubię. :))

      Usuń
    4. Mam nadzieje ze Cie nie obrazilam, jest to jednak opinia nie tylko moja, jest to ze strony producenta nabijanie ludzi w butelke poprzez wmawianie ze sa to kosmetyki w 100% naturalne, zaden porzadny produkt pochodzenia naturalnego nie zawiera w sobie tyle sztucznych konserwantow ktore przedluzaja jego trwalosc nawet powyzej dwoch lat co niestety w tym przypadku tak jest. Blog fajny, ty jestes urocza ale te produkty juz mniej:))

      Usuń
    5. Nie obraziłaś mnie, każdy lubi inne kosmetyki. Ja też nie daję się nabrać, bo potrafię czytać składy, przynajmniej na moje potrzeby ;) i wybieram kosmetyki świadomie. ;) Nie lubię ich dlatego, że są niby naturalne, ale po prostu skład mi osobiście odpowiada i działanie też. :))

      Usuń
    6. A jakie niemieckie produkty polecasz? Jestem bardzo ciekawa.

      Usuń
  44. Już w lutym bede mogła to wszystko obejrzeć osobiście :-) nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, to już niedługo! Życzę udanych zakupów w takim razie. :))

      Usuń
    2. Dziękuję :-) moglabys polecić jakąś dobrą odzywke do włosów z alverde albo balei? Robię powoli listę zakupów :-)

      Usuń
  45. Ładnie, przejrzyście, dużo przestrzeni - to mi się podoba, a nie przeciskanie się między ludźmi i regałami w rossmannie. Szkoda, że mam tak daleko do granicy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gały mi powypadały! Chodziłabym tam 5 godzin, jak po galerii handlowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. :)) Za pierwszym razem też chyba grubo ponad godzinę tam byłam. :D

      Usuń
  47. Chyba muszę się przeprowadzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja byłam w drogerii DM zaledwie 2-3 razy półtora roku temu i żałuję, że nie mieszkam w Niemczech :D
    Jednakże do Czeskiej granicy mam 5 minut drogi samochodem i stąd moje pytanie - czy te kosmetyki są dostępne w Czechach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są, podobno 200 filii, ale nie wiem w których miejscowościach.

      Usuń
    2. Jestem z Bielska i jeżdżę do Cieszyna. DM jest mniejszy niż ten w Niemczech, ale jest :)

      Usuń
  49. faktycznie, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Strasznie duży ten DM... ten do którego ja chodzę (jeżdżę do Drezna) jest też spory, ale nie ma aż takiego zakresu miejsca dla jednego produktu. I poukładane są inaczej rzeczy, zupełnie inaczej, jakoś tak luźno sobie stoją. Byłam w Berlinie też, ale w takim małym DM ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. czemu nie widać nigdzie alterry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ Alterra to marka Rossmanna. ;)

      Usuń
  52. fajnie, że chociaż oko mogłam nacieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Megi myślisz że we wszystkich filiach jest podobny asortyment? Najbardziej chodzi mi w tym pytaniu o kolorówkę (P2 i Alverde)... Ma mi kto zrobić zakupy w Niemczech ale to kompletny laik kosmetyczny :/ dlatego musiałby mieć listę produktów i poszukać jakiejś pani do pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Szkoda, że w Czechach p2 nie ma, bo mają parę dobrych produktów.
    Ale i tak się cieszę, że w ciągu tej godziny z hakiem mogę być w dm.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jezuniuuu... ile ja bym dala, zeby tam pobuszowac miedzy tymi regalami!! Zawsze w drodze do Polski namawiam chlopaka na odbicie w Niemcy, ale nigdy mnie nie slucha eh!! Megi nie potrzebujesz czasami czegos z Londynu?:D Moze zrobimy mala wymianke?:) Pozdrawiam serdecznie x

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja man czceszcie bo ja jestem tutaj w niemiec urodzona i tu mieszkam i kocham DM =) a jak jestem w polsce to ja lubie waczoL drogerie Natura =)

    W Sercu jestem Polka =)

    Liebe Grüße aus Deutschland,
    ciindey

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję za prezentację drogerii od środka. Zdjęcia bardzo pomogły mojemu chłopakowi, który akurat jechał do Niemiec. Mogłam mu pokazać gdzie co leży :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Szkoda,że uciełaś pólkę z Weledą wg.mnie mają lepsze olejki niż Alvedre.Bardzo lubię ten z granatem -ma piękny zapach. Jednak moimi ulubionymi olejkami są te z BioMarketu firmy Primavera:olej z awokado,olej z granatu. Co najważniejsze są to w 100% oleje bio i 100% granatu czy awokado,wiem,że można by taniej z zsk czy innych stron,ale co do oleji lubię gdy mają fabryczne opakowanie,datę ważności itd. Jakoś większe zaufanie mam.Próbowałam tego porzeczkowego z tego co widzę to kupiłam go w ostatniej chwili zanim wycofali bo jakoś krótko przed świętami,mnie nie zachwycił zapach dla mnie jak guma balonowa choć można się tego spodziewać w końcu jest porzeczkowy,ale tak zachwalany to się skusiłam.Zapach na skorze nie jest już tak balonowy więc mnie nie męczy,ale nie podzielam zachwytu nad nim. Zdecydowanie bardziej wolę pachnieć olejkiem z nuxe lub lierac.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak kolorowo :)) nie ma, w wakacje muszę jechać do Niemiec do DM :D i przy okazji zwiedzić trochę Berlin ;)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana a orientujesz się czy na Słowacji gdzieś w okolicach Zakopanego jest DM?

    OdpowiedzUsuń
  61. DLACZEGO w POLSCE nie ma drogeri DM??????????!!!!!!!!!!!!!!! wrzucili nam Rossamna..zamiast ROSMANA wile kobiet wolaloby drogerie DM !!!! kiedy ona wejdzie do POLSKI???

    OdpowiedzUsuń
  62. megi zrob cos zeby drogeria DM weszla do POLSKI

    OdpowiedzUsuń

weltkarte