poniedziałek, 17 grudnia 2012

Wynik konkursu :)


Na początku chciałabym wszystkim podziękować za wspaniałe wierszyki. Było mi bardzo przyjemnie je czytać. :*
Pozwoliłam losowi wybrać tę jedną osobę. Zwycięzce wylosowałam w sposób karteczkowy. :D
Po czym odszukałam jeszcze raz zgłoszeniowy wierszyk i oto on:


Biało, biało wszędzie biało
Wszystko nagle osiwiało
Kałuż nie ma, jest ślizgawka
Dzieci suną w ciepłych czapkach
Synek patrzy przez okienko
Słyszy dzwonki reniferków
Przy kominku drzemie dziadek
Ściska koc, bo się rozmarzył
Zbudził go niezwykły zapach
Imbir, goździk czy pomarańcz
Wspomniał go z dziecięcych lat
Gdy przez okno patrzył tak
Na tych ludzi w białych czapkach
Co sunęli po ślizgawkach...



Czy już ktoś siebie rozpoznaje? :)

Więc oto losowanie, przepraszam za rozmazanie na niektórych zdjęciach. Pełna ekscytacji zapomniałam ustawić aparat. :D










Gratuluję serdecznie Ewelinko, mam nadzieję, że paczuszka Ci się spodoba i proszę o kontakt mailowy na megilounge@op.pl. :)

pa pa :*
megi

24 komentarze:

  1. Megikołaju, wyglądasz przeuroczo w tej czapce świątecznej, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Myślałam jednak, że to Ty wybierzesz wierszyk który po prostu podoba Ci się najbardziej. Oczywiście nie mam nic do osoby która wygrała i jej gratuluje, aczkolwiek mam złe doświadczenia w takich losowaniach, bo nie raz wygrywają osoby które napisały coś bez składu i ładu, lub 2 linijki.
    Żeby jednak było pozytywnie na koniec to nie mogę nie wspomnieć o tym, że uroczo wyglądasz w tej czapce, widać że sprawiło Ci to dużo radości a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, o co Ci chodzi. Twój wierszyk bardzo mi się spodobał. :)) Jednak przy jednej nagrodzie trudno było by mi wybrać tę jedną osobę. Jestem osobą, która nie może się zdecydować. :D Jak będę miała jakiś konkurs w paroma nagrodami, to tak zrobię. ;)

      Usuń
    2. Cieszę się, że Ci się spodobał, bardzo mi miło.
      Zazdroszczę zwyciężczyni tych wspaniałych nagród, warto było o nie walczyć.
      Może kiedyś szczęście mi dopisze i jakoś zdobędę ten puder i olejek, bo nimi jestem najbardziej zaintrygowana.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Gratulacje dla zwycięzcy, ale myślałam, że chodzi o inwencję twórczą, a nie o zwykłe zgłoszenie się do konkursu losowanego...
    Cokolwiek bym napisała - nie miało to żadnego znaczenia :D
    Nie mam nawet na myśli mojego wiersza, a inne dwa, które mnie powaliły.
    Uważam więc to za niesprawiedliwe, a zwykle piszę co myślę więc i w tym wypadku musiałam :)
    Brałam udział w niejednym konkursie losowanym, ale tam pisało się cokolwiek w komentarzu aby się po prostu zgłosić i np. subskrybować... natomiast konkurs w którym trzeba się wysilić powinien być nagrodzony inaczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nagroda nie jest taka byle jaka, żeby nie liczyło się tak naprawdę nic do brania udziału w konkursie. ;) A poza tym nie uwzględniałabym komentarzy, które nie spełniają kryteriów, czyli jeśli to nie byłby jakikolwiek wierszyk, tylko jakieś dziwne zdanie bez składu i ładu. ;) Przykro mi, że uważasz, że to nie sprawiedliwe.

      Usuń
  4. Nie chce być "adwokatem" Megi,ale dziewczyny wyluzujcie:) Nie dość ,że dziewczyna pomyślała,kupiła nagrody i zorganizowała konkurs to teraz musi czytać żale i pretensje,że ta a nie inna wygrała.Nigdzie w zasadach konkursu nie było napisane w jaki sposób będzie wyłoniony zwycięzca.Megi mogła losować,czytać czy też wybrać pierwszy czy ostatni nadesłany,Jej osobista sprawa.Czytałam wszystkie wierszyki i mnie osobiście trudno byłoby wybrać.Jedne są krótkie,ale śmieszne,inne długie,nostalgiczne...Mnie akurat wydaje się,że wtym przypadku losowanie było najbardziej sprawiedliwe.Pozdrawiam.
    Ps.Mnie rozbroił podpis Megikołaj:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja absolutnie nie mam do Megi żadnych pretensji, napisałam tylko swoje spostrzeżenia, w których nie było nic o tym, że mam jakiś żal czy cokolwiek. Ciesze się że wzięłam udział w konkursie, bo nagrody były świetne, a że się nie udało to trudno, może innym razem ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wierszyk, gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj kurczę, byłam na samej górze na pierwszym zdjęciu:) Czyli potwierdza się reguła, że w losowaniach szczęścia nie mam. Ale za to rozwinęłam się poetycko, niezła zabawa układać takie wierszyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zwyciezczyni:) w koszyku widzę swoje imie i nazwisko, szkoda ze akurat mnie nie wylosowalas :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla zwyciężczyni :) Megi wspominała, że wyniki ogłosi "po wylosowaniu" ;)
    Swoją drogą, dzięki w ogóle za pomysł konkursu, zmusiło mnie to do refleksji, czym właściwie dla mnie jest ten okres i za co go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacja dla zwyciężczyni :) nawet udało mi się dojrzeć siebie na jednej z karteczek :) dla mnie to była super zabawa,lubię takie twórcze konkursy :)
    ps. Megi piękny z Ciebie Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacja dla zwyciężczyni :) pozdt

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Eweliny! Fajny pomysł Megi, przeczytałam mnóstwo pięknych wierszyków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też myślałam, że to Megi wybierze zwycięzcę (a nie wylosuje). Ale - jej konkurs - jej zasady :) Gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń

weltkarte