poniedziałek, 3 grudnia 2012

Szminki Wibo Eliksir

Przetestowałam wszystkie trzy kolory szminek Wibo, które ostatnio kupiłam na promocji w Rossmannie i powiem jedno: są znacznie lepsze niż myślałam - są naprawdę świetne! :D
Oczekiwałam, że pigmentacja nie będzie wcale mocna. Ale na szczęście się myliłam.
Kolory co prawda na ustach wydają mi się być inne niż w opakowaniu, ale są intensywne.
Przy tym nie wysuszają ust i trzymają się na takie tanie szminki naprawdę dobrze. Nie podkreślają brzydko suchych skórek, wytrzymują parę godzin, jeśli akurat nie jemy i schodzą równomiernie. Czego chcieć więcej za 5,19zł? :D

Zapraszam na swatche. :) Tak wyglądają kolory bez flesza:



Tutaj z fleszem.


A tutaj już na ustach kolor 07:
Wszystkie szminki nałożyłam bez pędzla i bez konturówki, żeby było widać jak zachowują się same szminki prosto z tubki. :)


Kolor nr. 03:


Oraz numer 08:


Pokochałam je wszystkie i codziennie odkąd mam używam. :)
Korci mnie, żeby wypróbować już nowe Sleeka i pewnie niedługo wypróbuję, ale z tych jestem bardzo zadowolona i mogę naprawdę polecić.

A Wy jakie kolorki macie lub które Wam się podobają najbardziej?

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

60 komentarzy:

  1. 03 bardzo mi się podoba, ale niestety nie mam żadnej pomadki wibo w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądaj w Rossmannie, w normalnej cenie też wychodzi tanio, więc warto się zainteresować. Możesz spróbować z jedną, czy Ci przypasuje. :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się numer 08 :) Muszę sobie taką sprawić. Gdzie można je dostać ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam u góry w Rossmannie. :)

      Usuń
  3. Śliczne są. Mnie się nie udało jeszcze trafić na mój kolor. Ciągle go nie ma. Chyba to był nr 5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaki to dokładnie, bo u mnie były prawie wszystkie wykupione, ale te na szczęście nie. Przy okazji jak jeszcze będą, to pooglądam inne kolorki. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, nie spodziewałam się tego po swatczach na dłoni. :)

      Usuń
  5. Faktycznie, wyglądają inaczej na ustach :)

    Ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale na szczęście ładnie i intensywnie. :)

      Usuń
  6. Na pewno kupię 07 jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też posiadam nr 07, o ile kolor mi się podoba, tak nie podoba mi się to, że bardzo widać jak wchodzi "szparki" na ustach, gdzie kolor staje się ciemniejszy. Widać to nawet na zdjęciu, mimo to bardzo ją lubię i używam. U ciebie widzę, ze kolor 03 jest interesujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na takim zbliżeniu tak. Jednak mi to jakoś za bardzo nie przeszkadza, bo ja nosząc jakiekolwiek produkty na ustach zawsze je złączam czy dotykam, więc tak się to nie tworzy. :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podobają 03 i 08 :) W ostatniej gazetce ross czytałam, że jest na nie promocja - 5.99 ;) Dziewczyny! Znowu jest okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 03 ładny delikatny kolor, cudny. Niestety dla osoby, która zagryza i obgryza usta żadna szminka/błyszczyk nie przetrwa dłużej niż kilka minut. Gdy będę w Rossmannie na pewno przyjrzę szafeczkę z kosmetykami Wibo ;] mam nadzieje, że te szminki nie są w limitowanej edycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak ciągle robię, ale czasem jak się postaram, to wytrzymuję długo. ;))

      Usuń
    2. Korzystałaś dzisiaj z dnia darmowej dostawy? Widzę, że na innych blogach dziewczyny szaleją ;]

      Usuń
    3. Nie korzystałam, nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. :D To jest co roku zawsze 3.12? Ale nawet gdybym wiedziała, to na razie dałam sobie bana na jakiekolwiek zamówienia dopóki nie zużyję tego co mam. :)

      Usuń
    4. Oj... rozumiem Cię doskonale ja również posiadam niezłe zapasy, ale i tak musiałam coś kupić, padło na granulki do kominków ;] Pierwszy raz korzystam z tego, ale chyba co roku organizują taki dzień. Wiem, że jest strona na której można zamówić sobie kremy i próbki kremów BB, zapewne nie pamiętasz ale kiedyś Ci pisałam o kremie BB zakrywającym zaczerwienienia, tutaj wrzucę Ci linka do niego http://asianstore.pl/probki/145-lioele-dollish-veil-vita-bb-spf25-pa-sloiczek.html

      Usuń
  10. Naprawdę bardzo ładne kolory, nigdy nie miałam żadnych produktów z Wibo, może czas czas coś wypróbować :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 05, ale przymierzałam się do 06 również. Niestety jak poszłam w środę (czyli w ostatni dzień), to te które zostały były wygryzione :( Przykre, bo do wszystkich kolorków były testery.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam 09, ale chętnie wypróbuję również inne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się :) Nie skorzystałam z obniżki, ale teraz są w promocji :D

      Usuń
  13. Ojejku, ale małe cuda! aż wstyd przyznać, że nigdy nie zwróciłam nawet na nie uwagi. poprawię się - biegnę jutro do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś już drugą osobą, u której czytam o tych szminkach. Chyba jutro biegnę do Rossmanna! A jak się utrzymują kilka godzin to w ogóle bajka... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dowiedziałam się o tych szminkach przy okazji promocji -40% z różnych postów, więc i ja pobiegłam do Rossmana..pomyślałam 5 złotych nie szkoda. Został już tylko kolor 03 więc wzięłam i jestem tak samo zachwycona jak Ty:) A klientki w pracy pytają mnie co to za szminka i są w szoku, że kosztuje mniej niż 10 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kolor 09... kupiłam zachęcona Twoim pierwszym opisem jeszcze w tygodniu obniżek. Teraz jest nadal na promocji, tyle ze już niecałe 6zł.. ale chyba wybiorę się po jakiś jasny róż. :D Uwielbiam ten błysk jak po błyszczyku i fakt, że nie przesusza. Dzięki za podpowiedź! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używasz plastrów do wąsika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, używam wosk Netline, nagrałam kiedyś o nim filmik. :)

      Usuń
  18. Najjaśniejsza najbardziej mi się podoba ale i tak ja jestem nie szminkowa, każda na moich ustach przetrwa najwyżej minutę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam 08, ale widzę, że co zdjęcie to inaczej się ten kolor przedstawia ;) Niemniej piękny jest i faktycznie te szminy nawilżają !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fuchsia bardzo ładny kolorek, ja mam nicki minaj z mac, i ma wykonczenie matt co podkresla suche skorki, ale jak bede w pl to napewno rzucze okiem na te perełki :D bo pigmentacje maja bardzo ładną

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam numerek 06!! Jestem w niej zakochana:) Dlugo sie zastanawialam czy warto ją kupic, w rossmanie na moim osiedlu testery rozpuscily sie wiec nie moglam sprawdzic jak wygladaja na ustach na szczęście się nie zawiodlam :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam albo 06 albo 07 i bardzo mi się podoba efekt na ustach, za tą cenę to kupię kolejne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne kolory, ale skład mnie intryguje...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super te szminki i takie tanie :) Ja z okazji promocji skusiłam się na trzy od rimmela i też jestem zadowolona, ale zapłaciłam troszkę więcej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten najjaśniejszy kolor, czyli numer 07, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle nie lubię bardzo jasnych odcieni różu na ustach, bo źle na mnie wyglądają. Ale ten odcień ładnie stapia się z moim kolorem ust i cerą. Nie jest zbyt jasny na szczęście. Z normalnej odległości usta wyglądają na po prostu ładnie podkreślone. :)

      Usuń
  26. Kolor 03 jest cudowny :)
    Faktycznie, szminki te są niedrogie. Tylko ja jakoś zbyt często kolorowych pomadek nie używam, najczęściej wybieram bezbarwne smarowidła do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. musze zdobyc 08. chcialam kupic wczoraj ale niestety jej miejsce bylo puste

    mam 09 i uwielbiam ten odcien

    OdpowiedzUsuń
  28. 08 znika jak kamfora :D napadam na Rossmanna co chwilę i nigdy jej nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bo to chyba jedyna czerwień jeśli się nie mylę? W okresie przedświątecznym chyba wiele kobiet ma na nią ochotę. :))

      Usuń
  29. Witaj Megi! czy znasz kosmetyki fitomed? to naturalne kosmetyki, myślę że mogą Ci się spodobać do przetestowania. Ja miałam krem półtłusty lawendowy i był ok, choć raczej nawilżający niż półtłusty. http://www.fitomed.pl/strona-glowna/cms_s/?ids=1

    zapraszam Cię jeszcze w wolenj chwili na mojego nowego bloga:)poświęconego psychologii http://www.psycholog-o-psychologii.blogspot.com/

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. bo one naprawdę są świetne :) ja mam najciemniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wibo ma takie wyborne kolory? Chyba dawno nie zaglądałam do ich szafy... muszę się im przyjrzeć, bo naprawdę warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja posiadam (dzięki Twojemu wpisowi o końcowce promocji -40%) 03,06,08,09, wypatruje jeszcze nude 05, ale jest ciągle wyprzedane. Mój ulubiony odcień to 03, a obecnie są w promocji za 5,99.

    OdpowiedzUsuń
  33. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi sie kolory 07 i 08, ja nie kupiłam niestety, bo jak kończyła się promocja -40% to już były braki, ale kiedyś na pewno kupię przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne i za takie małe pieniądze. :)
    Megi ja mam pytanie odnośnie serum, czy stosujesz jakies z witamina A teraz albo masz jakis pomysł na serum przeciwzmarszczkowe?
    Masz sliczna cere. I tak jak Ty walcze z włosami. Najtrudniej znalezc mo dobry szampon , żeby nie przetłuszczał włosow i nien podrazniał skóry. No i to wypadanie ... Rosyjski Tonik tęż u mnie nie działa a przetłuszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Robiłam kiedyś podobne do tego:
      http://mazidla.com/receptariusz/355.html?task=view
      Ale stosowałam za krótko, żeby coś zauważyć. Jedyne co wiem, to że nie podrażniało mojej cery naczynkowej. :)

      Usuń
    2. To dobrze wiedzieć bo ja też mam skórę naczynkową

      Usuń
  36. hmm, muszę rozejrzeć się za innymi kolorami, ale wszyscy chwalą więc na pewno jakąś szminkę kupię.

    OdpowiedzUsuń
  37. mam kolor 06 i zachwycona nie jestem :( zdecydowanie bardziej spodobała mi się szminka z l'oreala. wiem, wiem - różnica w cenie jest ogromna :) w wibo nie podoba mi się to, że wyłazi poza kontur ust.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam 08:) To moja jedyna czerwień z którą dobrze się czuję na ustach:)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte