czwartek, 13 grudnia 2012

Nowości Alverde

Ostatnio pojawiło się kilka nowości Alverde w drogeriach dm. Nie wszystko kupiłam, bo na razie nie potrzebne. :)) Tak jak np. nowa seria szamponu i odżywki, choć wygląda naprawdę kusząco. Ale muszę być jeszcze trochę twarda. ;)
Mimo tego jednak na parę rzeczy się skusiłam.


Tak naprawdę dokładnie na dwie, bo ten puder kupiłam na zbliżający się konkurs. ;) Taki olejek też tam będzie, tyle mogę już powiedzieć. Ale ciiii. ;)
No więc skusiłam się na kokosowy olejek do ciała. Chciałam tak naprawdę kupić kolejne opakowanie olejku porzeczkowego, ale go nie było. Obawiam się, że został wycofany i zamiast niego przyszedł ten. Mam nadzieję jednak, że to tylko chwilowy brak. Nie używałam tego kokosowego jeszcze, zobaczymy jak się sprawdzi.
Przychodzi w takiej samej buteleczce z pompką i ma żółty odcień. Doczytałam na opakowaniu, że ma dodany zapach ciepłej wanilii. :)




W koszyku wylądował też nowy krem do włosów. Przechodziłam koło niego już w zeszłym tygodniu i tak mówiłam do siebie - eee po co Ci. Przecież skład aż tak bardzo nie zachwyca. :D No cóż, znalazłam powód. Pomyślałam sobie, że gdy teraz pojadę do Polski, to będzie praktyczniejszy niż olej i nie muszę się obawiać o rozlanie. ;) No i mam tutaj mieszankę maseł i protein, więc ciekawa jestem jak się sprawdzi na moich włosach. Wydaję mi się też, że powinien się szybciej zużyć niż olej (mamy tutaj pojemność 200ml), mam taką nadzieję, bo nie lubię jak mi coś zalega. :)


No i ostatnia rzecz Alverde to puder kamuflujący. Ten jest do konkursu, ja mam jeszcze mój stary. Puder ten był wycofany i myślałam, że już nigdy nie powróci i z tego względu mój oszczędzałam. :D Bardzo bardzo się cieszę, że jednak powrócił, bo jest po prostu świetny. Delikatnie prasuje twarz, maskuje drobne linie i pory, ale jest przy tym niewidoczny. Naprawdę fenomenalny puder. Chyba zrobię sobie zapas, bo boję się, że znowu zostanie wycofany. :D A jest to małe opakowanie, nie jest niestety napisane jaka pojemność.



Więc takim oto akcentem zapraszam Wam do jutrzejszego konkursu! ;)
Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

49 komentarzy:

  1. Oj strasznie miałabym ochotę na taki olejek kokosowy. Pewnie zapach jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko powąchałam z butelki, ale wiadomo inaczej pachnie w trakcie smarowania, więc zobaczymy. Na pewno dam znać. :)

      Usuń
  2. ten krem strasznie mnie kusił, ale narazie kupiłam rosyjskie kosmetyki ;)
    szkoda tylko, że wszystko z alverde już zużyłam, ale może uśmiechnę się za jakiś czas do chrzestnej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no to uśmiechaj się szeroko. :D

      Usuń
  3. Od dzisiaj moim marzeniem stał się ten puder!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no jest naprawdę świetny a przy tym tani (3,75€). :)

      Usuń
  4. A ten puder jaki ma skład? Ostatnio jestem zakochana w krzemionkach z Kolorowki, ale nie można ich używać zbyt często, bo wysuszają. I przepięknie właśnie "prasują" twarz, cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam. :)

      Talc, Mica, Silica, Zink Stearate, Isoamyl Laurate, Parfum (Essential Oils)**, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Silver Oxide, CI 77891, CI 77491, CI 75470 (Carmin)

      Usuń
  5. Nie starasz wycofaniem porzeczkowego olejku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No patrz :D Mam kolezanke w DE. Widzialam na stronie DM, ze jest nowy olejek-ten kokosowy, wiec ja poprosilam,zeby mi go kupila. I CO?:P Okazalo sie,ze jest ten porzeczkowy a nie ma kokosowego:( Pewnie jeszcze do nich nie dotarl albo od razu zostal zmieciony z polek jako nowosc ;) Tak wiec pozostalo mi zamowienie u niej tego porzeczkowego, moze go zdaze odebrac do sylwestra ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest też jeszcze nowy waniliowy, ale on jest droższy i ma mniejszą pojemność i jest deklarowany jako olejek do kąpieli. Mam nadzieję, że porzeczkowy wróci, bo to mój ulubiony. :))

      Usuń
  7. Kokos musi fenomenalnie pachnieć chociaż swoją drogą fajny byłby jakiś zapachowy dodatek do niego w buteleczce, może jakiś egzotyczny owoc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie doczytałam, że ma dodatek wanilii. :)

      Usuń
    2. wanilia też może być :) wydaje się być idealny na zimę w takiej kombinacji :D

      Usuń
  8. PORZECZKA WRÓĆ !!!! Buuuuuuuuuuu :(((((
    A jak zapaszek tego czujesz go tak na sobie dobrze czy ciężkawo ??? Aha jeszcze nie używałaś ale daj koniecznie znać :))) Proszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go wypróbowałam, jest delikatniejszy niż myślałam w pozytywnym sensie. Tzn. nie dusił mnie. :) Pachnie kokosowo - waniliowo, ale nie jest zbyt ciężki i słodki. Użyłam na mokro. :) Zobaczymy jak to będzie przy następnych razach. ;)

      Usuń
  9. O dobrze wiedzieć, muszę pojechać do Niemiec po świętach :D Chyba, że coś wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo matko uwielbiam kokos, ale niestety nie mam w Niemczech nikogo kogo mogłabym poprosić o te wspaniałe kosmetyki z Alverde ;( no i do granicy też mam bardzo daleko :/
    Widziałam na allegro kosmetyki z Alverde, ale mam wrażenie, że ceny są nieco zawyżone, ale może kiedyś się skuszę, bo szans w konkursach to ja nie mam żadnych :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na Allegro są niestety zawyżone. :/

      Usuń
  11. na stronie DM przy tym porzeczkowym był napis 'Tschuss', więc jak koleżanka była w Niemczech, to mi kupiła, ostatni jaki był w sklepie an tamten czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nieeee :(( Mam nadzieję, że jednak podobnie jak ten puder powróci. Ja nie mam ani jednej buteleczki już, właśnie wykończyłam ostatnią. :(

      Usuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tego oleju. Ostatnio zamówiłam porzeczkowy <3 oraz malwowy i mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja słyszałam, że olej porzeczkowy ma być wycofany na amen :(
    Liczę, że upoluję coś na zapas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie...porzeczkowy zostal wycofany a na jego miejsce wszedl wlasnie ten kokosowy. Wiec jesli dm juz nie ma to nie bedzie go na polce.

      Usuń
  14. Mnie udało się zdobyć tylko kilka kosmetyków Alverde ;( Mój M. był ostatnio w Hamburgu i był wprawdzie tylko w jednej drogerii DM , ale z długaśnej listy z kosmetykai Alverde jaką mu zrobiłam przywiózł mi tylko kilka.. Ciekawa jestem czy te kosmetyki zawsze tak szybko znikają z półek czy tylko on miał takie "szczęście".

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, ze tych kosmetykow nie ma w Polsce:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było, gdyby też tam była taka drogeria. :)

      Usuń
  16. Ile kosztuje ten olejek oczywiście Ero ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosztuje 2,95€. Tylko ten antycellulitowy i nowy jakiś do kąpieli kosztują 4,95€.

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana za odpowiedz ;)

      Usuń
  17. kusisz Megi tymi produktami, bardzo żałuję, że w Holandii nie mam dostępu do DMu ;( zaopatrzyłam się ostatnio jak jechałam do Pl i musi mi to niestety wystarczyć

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten olejek kokosowy musi być świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  19. produkty alverde na razie sa tylko marzeniem dla mnie:) dostępne przez neta. Mam ogromne zapasy i szybko ich nie wykończę, to chyba lepiej że nie ma ich w sklepie blisko mnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten puder wygląda ciekawie ;) Dobrym rozwiązaniem jest małe pudełeczko. Czasem wychodzę z naprawdę małymi torebkami, pasowałby idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja nawet wolę mniejsze opakowania. Dla mnie w kolorówce wszystko oprócz tuszy mogłoby być mini, bo inaczej ciężko zużyć w ogóle. :))

      Usuń
  21. Konkurs?? :> :-))) Jak w grę wchodzą takie kosmetyki to jestem zdecydowanie za!! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kusisz tym olejkiem i kamuflażem z Alverde :) Chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę olejku kokosowego. Szkoda, że są tak daleko.....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że nie ma drogerii dm w Polsce.

      Usuń
  24. Dziewczyny jeśli któraś z was jest zainteresowana kosmetykami alverde to służę pomocą w ich zakupie. Mieszkam 5 min od czeskiej granicy, więc do drogerii DM mam bardzo blisko, a i na brak wolnego czasu nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej bardzo chętnie skorzystałabym z Twojej propozycji, napisz do mnie na rohan4@o2.pl
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  25. Hmm, naprawde ten puder kamuflujacy byl wycofany? Dziwne. Jeszcze nie tak dawno MissChievous go polecala na swoim kanale i kupilam go bez problemu w Czechach i wydaje mi sie, ze ciagle w czeskich DM drogeriach on jest.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć! Próbowałaś już może masło do włosów i olejek? Jeśli tak, to jaką masz o nich opinie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że dopiero dziś oglądając Twój filmik zorientowałam się, że ten olejek może być wycofywany...
    Na szczęście mam skromny zapas (też kocham ten zapach i jego konsystencję) :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte