czwartek, 6 grudnia 2012

Musiałam być bardzo grzeczna w tym roku :)

Ale naprawdę aż tak? :D
Nie pamiętam kiedy widziałam tylu wspaniałych Mikołajów na raz. :))
Na początek dnia dostałam od znajomego ciasteczka, które sam upiekł specjalnie na Mikołaja. Mniam mniam. Potem stojąc w korku, te ciastka uratowały mnie przed potwornym głodem. :) Tak znienacka dopadła nas śnieżyca, że miałam sanki na 4 kołach i ślizgałam się na lewo i prawo, bo nie zdążyli z odśnieżaniem nigdzie o tej porze. :)
Winter Wonderland dookoła! :D Jak by to już nie wystarczało, żebym poczuła się znowu jak mała dziewczynka, to odebrałam jeszcze paczuszki z Poczty. Jedna to ostatnia paczka w tym roku ode mnie samej dla siebie ze sklepu Bioarp. :)
Zdecydowałam się na turecki balsam do włosów marki Planeta Organica. Oraz serum do lat 35 Babuszki Agafii, maskę do 35 oraz krem na noc do 35. Jednak się skusiłam. Pomyślałam sobie - jak się krem czy maska nie sprawdzą, to najwyżej zużyję je do rąk. ;)


A druga paczuszka dodarła na dzisiaj od najlepszego Mikołaja, jakiego mogłabym sobie wyobrazić. Od mojej kochanej mamusi. Jak to fajnie, że z bycia dzieckiem nigdy się nie wyrasta. :D
W tej paczuszce dostałam przesłodki, milutki sweterek baskinkę. :) Zakochałam się od razu. :)


Drugi jest również bardzo w moim stylu. Jak to dobrze, że z mamą mamy taki sam gust. :)
Jest szeroki, luźny, srebrny, ślicznie mieniący się. Z przodu prosty i krótki, a z tyłu kusząco rozpięty. :))


I na koniec przepiękny kołnierzyk, którego nie mogę się doczekać założyć. Może dzisiaj na wieczór już ze mną wraz ze srebrnym sweterkiem pójdzie na  Mikołajkową zabawę. ;)


Uwielbiam być dzieckiem (i takim się też czuć ;)) i obiecuję, że w następnym roku będę również grzeczna. :))

Jak Wy spędziłyście Mikołaja? Obchodzicie go jakoś szczególnie? Otrzymujecie upominki, prezenty lub obdarowujecie kogoś szczególnego? :))

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

35 komentarzy:

  1. Posiadam wszystkie trzy kosmetyki od lewej :) Najbardziej jestem zadwolona z dwoch pierwszych, ale prawde mowiac kazdy z nich jest godny polecenia :) Tej maseczki uzywam czesto jako kremu na noc.

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już brzmi dobrze. Mam nadzieję, że również będę zadowolona. :)

      Usuń
  2. Ile dobroci!
    Mnie też dzisiaj zima zaskoczyła, a może bardziej mój samochód w konfrontacji ze śniegiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też. Najlepsze, że sprzęt do odśnieżania miałam w bagażniku a ten zamarzł i musiałam trochę poczekać aż się otworzy. Ale na szczęście się udało. :) Teraz trzymam to już w środku. ;)

      Usuń
  3. ten kołnierzyk jest z Mohito! u mnie w sklepie wszystkie ju z wykupione/zamówione, ale się nie poddaję i szukam dalej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo z butiku mamy. :) Może są takie same w Mohito. :)

      Usuń
  4. Grzeczna Megi :) Kochana mamusia-jak dobrze wiedziała jak się wstrzelić w gust córki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chyba jeszcze nigdy źle nie trafiła..no może raz. ;) Ale to już dawno i nieprawda. :))

      Usuń
    2. Zazdroszczę ci relacji z mamą, ja niestety z moja takiej nie posiadam.

      Usuń
  5. Ten balsam planeta wyglada baaardzo zachecajaco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterki i kołnierzyk są świetne, mama ma dobry gust:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dobry ten Mikołaj w tym roku był dla Ciebie :) piekny kołnierzyk! ps. ja mam ten krem na noc 35 i jestem z niego zadowolona :) czekam na Twoje zdanie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Megi, ja też dostałam od Mikołaja (mamy) prezenty odzieżowe: piękny bordowy płaszczyk i kremowy szalik z pomponami :)) z tego co pamiętam Twoja mama ma sklep odzieżowy, prawda? moja też ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale fajnie. :) Brzmi pięknie! :))

      Usuń
  9. ale fajnie, Mikołajowa zabawa? extra;)
    ja się nie spodziewałam, że i u mnie mikołaj będzie a był:) zawsze mężowi robię jakiś skromny podarunek na ten dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widziałam parę osób przebranych. :D Ja też lubię i dawać i otrzymywać prezenty. :))

      Usuń
  10. pierwszy sweterek jest wprost cudny!
    Ja dostałam 2lakiery do paznokci i 2 cienie;)
    chociaż bardziej niż na Mikołja 6go grudnia wolę dawać/ dostawać prezenty 24go w Wigilię - to takie urocze jak stoją wszystkie pod choinką ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma jak mama-piękny ten pierwszy sweterek!Napisz kochana jak sprawdza się ten balsam i jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, postarał się Mikołaj w tym roku :)

    Kołnierzyk cudo, na pewno będzie się pięknie prezentował

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne sweterki :) Nie ma to jak prezent od Mamy :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy mają intuicję do prezentowych zakupów. Zawsze potrafią trafić w gust i sprawić mnóstwo radości:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Udany Mikołaj :) Ja z tej serii Planeta Organica zamówiłam sobie szampon tybetański, jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten sweterek baskinka jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne prezenty Megi:):)Mam nadzieje ze milo spedzilas Mikolajkowy wieczor. Mnie tez milo zaskoczyl Mikolaj, a wlasciwie Mikolajka-kolezanka z Niemiec od ktorej paczuszka przyszla wlasnie wczoraj. Strasznie sie ciesze bo nareszcie bede mogla przetestowac kosmetyki Alverde. Co jakis czas ta kolezanka przysyla mi tez sole/proszki drezdenskie do kapieli o przepieknych zapachach np. czekolady albo manarynki. Nie wiem Megi czy znasz ten produkt (Dresdner Essenz Wellness Baden). Nie jest to produkt naturalny/ekologiczny, ale od czasu do czasu kapiel w takiej soli zapachowej to wspanialy relaks i przyjemnosc:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie. Ja nie znam tych produktów, nie mam też wanny (nie przepadam zbytnio za kąpielami). Ale miły prezent dostałaś. Życzę więc miłego testowania Alverde. :)

      Usuń
  18. ja mam rodzicow daleko, ale moj osobisty maz przyniosl mi mikolaja wielkiego do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba szary sweterek i kołnierzyk :) Ja od mojego Mikołaja dostałam malutki termofor i paletkę Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie prezenty dopiero na wigilię, ale na pewno nie tak dużo jak u Ciebie, szczęściaro:))

    OdpowiedzUsuń
  21. To jeszcze nie koniec Twoich prezentów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poczekać jeszcze do poniedziałku. :)))

      Usuń
  22. cudne prezenciki :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. witam, witam...mam pytanie czy stosowałaś kremy polskiej firmy Jadwiga?
    coraz głośniej o tych kosmetykach ale brak rzeczowych recenzji (przynajmniej na takie nie trafiłam)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam niczego tej marki. Nie mogę niestety pomóc. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

weltkarte