środa, 12 grudnia 2012

Makijaże z delikatnym błyskiem złotego pyłku

Ostatnio dość często sięgam po pyłek Essence z limitowanki Twilight, którego się trochę obawiałam.
Ale faktycznie ładnie się mieni na oku i sprawdza się zarówno w dziennych makijażach jak i trochę mocniejszych.




W dziennym makijażu używam go wraz z podkreśleniem zewnętrznej linii rzęs brązem i to wszystko. :))
Wklepuję go zawsze palcami. Na początku trochę się może obsypać gdy go nakładamy, ale potem trzyma się już cały dzień.


Pyłek ten nie błyszczy się jak mocny brokat, jest delikatny i z normalnej odległości ledwo widoczny. Ale jednak coś tam jest.
Na ostatnim filmiku miałam właśnie taki makijaż oka i do tego nową szminkę Sleek'a true color w kolorze Papaya Punch. Kolor ma cudowny, ale nie wiem do końca czy stanę się kiedykolwiek fanką szminek matowych...;)


A jutro będzie filmik z tym pyłkiem w bardziej podkreślającej wersji oka, w sam raz na Święta. :)


A jak Wy lubicie się malować na Święta i Sylwestra?

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

41 komentarzy:

  1. Mam szarawy pigment z tej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makijaż ze złotą poświatą, oczywiście na specjalne wyjścia takie jak sylwester:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona tonacja w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasza sliczna i pozytywna Megi:) W sumie czymkolwiek się pomalujesz-wyglądasz rewelacyjnie :) Ladnemu we wszystkim ladnie:) Szkoda,ze ten pyłek jest tak delikatny. Przydaloby się,zeby przy okazji lekkiego brokaciku w ogole zostawial smuzke delikatnego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja muszę powiedzieć, że jestem właśnie z tej delikatności zadowolona, bo mogę go położyć na jakikolwiek cień i go nie przykryje, tylko doda złotego blasku. A położony na mokro miejsce przy miejscu jest oczywiście mocniejszy. :)

      Usuń
    2. Najwazniejsze, ze Tobie pasuje i jesteś zadowolona z efektu :) I tak i tak uważam,ze robisz piękne, naturalne i delikatne makijaże. Żadne tam przesadzone,tylko takie akurat do codziennego zycia i wychodzenia z domu:) Pozdrawiam z zasniezonej wlkp :)

      Usuń
    3. Dziękuję. :) U mnie też panuje piękna, biała zima od początku grudnia. :D

      Usuń
  5. ale Ty masz piękne oczy! a delikatny makijaż tylko je uwydatnia. ten pyłek pięknie podkreśla kolor oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadam się oczy przepiękne :) makijaż również :)

      Usuń
  6. gdzie można dostać tę zmierzchową serię? jakoś nigdy na nią nie trafiłam, a bardzo bym chciała - to złoto jest cudowne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w Polsce już była czy dopiero będzie. Tu w DE była już jakiś czas temu w drogerii dm, ale jeszcze niektóre produkty są. Sprawdź w Naturze, wszędzie tam, gdzie mają Essence. :)

      Usuń
  7. pięknie, podobają mi się brązy których użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak ostatnio wygląda mój makijaż, oprócz matowej szminki, nie lubię ich w okresie zimowym, wolę jakiś kremowy błyszczyk lub nawilżającą pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech Ty Cudzie Natury! Pomalowana czy nie zawsze wyglądasz pięknie i naturalnie :) Ja uwielbiam połączenie brązu ze złotem, uważam że świetnie podkreśla zieloną tęczówkę (którą posiadam) niezależnie czy to święta (których i tak nie obchodzę) czy zwykły dzień ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję. :) Ja też złotych odcieni używam nie tylko od święta. ;)

      Usuń
  10. Nie mogę się doczekać jutra :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten makijaż, a kolor szminki bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że nie zdążyłam kupić tego rozświetlacza :/ u mnie tydzień temu wprowadzili już nową kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czeka wizyta w dm, więc jestem też ciekawa czy pokażą coś nowego. :)

      Usuń
  14. Ślicznie wygląda ten pyłek, żałuję, że go nie kupiłam.
    Mam za to rozświetlacz z tej EL i lubię nakładać go na całą twarz zamiast pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, on się sprawdza też u mnie na całą twarz, ale częściej używam go tylko do rozświetlenia kości policzkowych. Fajnie go można stopniować. :)

      Usuń
  15. Drugi makijaż śliczny, na pewno obejrzę filmik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam czarny pigment z tej serii ale bardzo rzadko go używam :) chociaż święta i Sylwester to doskonały moment na takie pigmenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie. :) Ciekawa jestem jak wygląda, jakoś nie spojrzałam na niego. Na mokro pewnie by wyglądał świetnie. :)

      Usuń
  17. Śliczności:D

    Lubię Twój uśmiech:) jest taki serdeczny:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Na sylwestra zawsze mam plany wielkie, a później za mało czasu na cokolwiek :P W sumie na wigilię podobnie hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Sylwestra nigdy nie mam planów, Wigilia zawsze taka sama, więc mam już rutynę. :))

      Usuń
  19. megi, jakie piękne rzęsiska!!! i makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to po revitalash.

      Usuń
    2. to czekamy na recenzję... ;)

      Usuń
    3. podkręcałaś je przed malowaniem czy są takie same z siebie?

      Usuń
  20. świetny kolorek na ustach! złoto na powiece bardzo mi się podoba, lubię również takie stare złoto idące trochę w oliwkę :) śliczne masz rzęsiska no i ten kolor na ustach, bardzo fajny :) ja długo szukałam matu, który by mi odpowiadał i w końcu znalazłam szminkę w kremie z Manhattanu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wykończenie matowe szminek podoba w teorii. W praktyce są dla mnie jakieś nie takie. :D

      Usuń

weltkarte