niedziela, 30 grudnia 2012

Makijaż Sylwestrowy

Po świątecznej przerwie wracam do Was z propozycją makijażową na Sylwestrową Noc. :)
Filmik się właśnie ładuje, więc niedługo będzie, a tymczasem wstawiam zdjęcia tutaj. :)







Kosmetyki, których użyłam to:

Twarz:
*podkład Rouge Bunny Rouge Milk Aquarelle chestnut parfait
*bronzer tan oraz róż ambrosia Everyday Minerals
*puder camouflage Alverde
*rozświetlacz Rouge Bunny Rouge 009

Oczy:
*baza Kobo
*kredka P2 smokey eye stylist 060 turn the speakers up
*cień APC 26
*paletka Sleek'a Darks
*cień Lumiere blue prismatic
*Kobo 117 oraz 101
*My secret cień perłowy 110 oraz pyłek star dust 9
*tusz Lovely curling pump up
*rzęsy Red Cherry 600 oraz klej Duo
*na brwiach Inglot 560

Usta:
*błyszczyk Essence my favourite milkshake


Gdzie spędzacie Sylwestrową Noc?
Życzę wszystkim udanej zabawy! :*
pa pa, megi

Edit: filmik już jest, zapraszam do oglądania. :))

 

45 komentarzy:

  1. CUDOWNY! Świetnie podkreślił kolor Twoich oczu! Nie mogę się napatrzeć:)

    Sylwester tego roku? Albo domówka, albo...domówka;)

    Wszystkiego najlepszego z tej okazji:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziękuję ślicznie i spełnienia marzeń na Nowy Rok. :))

      Usuń
  2. Ależ Ci pięknie w takich kolorach, świetnie pasują do Twoich tęczówek :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. :* Wszystkiego Najlepszego! :))

      Usuń
  3. Brązowe oczy pięknie grają z błękitami, wyglądasz zjawiskowo Megi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie Megi :) I nikt mi nie będzie teraz wmawiał, że brązowookie + niebieski cień to buuuu.
    U mnie też w Sylwestra będą niebieskości :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziękuję ślicznie. Nie daj sobie wmówić. :)) Ja osobiście lubię wszystkie nasycone kolory do brązowych oczu. :)) Buziaki. :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* Proszę bardzo: megilounge@op.pl :))

      Usuń
  6. Piękna, cudowna! Oczy obłędne, ale uwielbiam również Teoje brwi, extra! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że musiałam się chwilę namyśleć czy mi się podoba czy nie, po czym zdecydowanie wybrałam tą pierwszą opcję:) Sylwester już drugi rok z rzędu w domu, ale nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domówki są zwykle najlepsze. ;) Dziękuję. :))

      Usuń
  8. Makijaż obłędny, bez dwóch zdań, masz niesamowity talent i w każdym makijażu to udowadniasz :) Niestety ja kompletnie nie czuję się w niebieskościach, więc tego konkretnego makijażu u siebie nie odwzoruje, ale na Tobie wygląda przecudnie.
    U mnie sylwester tym razem w domu, ale za to zaraz po nim mam bal organizowany przez pracodawcę mojego męża więc na pewno jeszcze zdążę się pobawić ;)
    Tobie droga Megi z całego serca życzę aby nowy rok owocował w nowe sukcesy i tylko spełniające się marzenia.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to brzmi super, wybawisz się na pewno. Ja bym chciała iść znowu na jakiś bal, wesele się dobrze wybawić. :)) Teraz też zdecydowałam się na Sylwestra w domu, ale u znajomych w Magdeburgu, więc muszę się szybko pakować (dopiero co zdecydowałam:D) i jutro wyjechać. :))Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok, samych pomyślności, zdrowia i miłości! :*

      Usuń
    2. W takim razie nie pozostaje nic innego jak tylko życzyć wystrzałowej zabawy sylwestrowej. Tylko potem wracaj szybko, najlepiej z jakimś postem lub filmikiem, zbyt długie przerwy nie są wskazane ;)

      Usuń
  9. Naprawdę bardzo ładny :) Oczywiście pasuje do naszych brązowych tęczówek =D
    Wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku! :))

      Usuń
  10. Twoje oczy w niebieskościach wyglądają obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne masz w nim oczka :) mi niebieski jakoś średnio się kojarzy na powiekach, trochę bazarowo, ale twój make up bardzo mi się podoba - idealnie komponuje się z delikatnymi ustami :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny makijaż i bardzo Ci w nim do twarzy :)
    Megi jak Ty robisz te zdjęcia, że kolory są takie piękne, wyraźne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Zmieniłam aparat, ale jeszcze brakuje mi wprawy i oświetlenia. Mam nadzieję, że będą jeszcze lepsze z czasem. :))

      Usuń
  13. Dla mnie bomba!Serdeczne zyczenia-wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Wszystkiego Najlepszego! :*

      Usuń
  14. Brązowookim idealnie pasuje błękit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię prawie wszystkie kolory na moich oczach. :D

      Usuń
  15. Mimo, iż mam niebieskie oczy,to bardzo lubię niebieskości,Tobie pasują wybitnie,wszystkiego dobrego w Nowym Roku Megi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i Wszystkiego Najlepszego! :*

      Usuń
  16. Ahhh te Twoje rzęsiska :))
    Makijaż świetny..
    Wszytskiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Wszystkiego Najlepszego! :))

      Usuń
  17. bardzo ładny makijaż;p ja chyba postawię na czerń i srebro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)) Ja zobaczę dzisiaj na ile będę miała czas jak dojadę. :D

      Usuń
  18. Piękny makijaż, cudowne kolory :)Czytam Twojego bloga i oglądam filmiki już dość długo ale dopiero teraz odważyłam się napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się odezwałaś i dziękuję. :))

      Usuń
  19. Przepiękny!!! Też mam brązowe oczy i lubię używać niebieskich i granatowych cieni...

    OdpowiedzUsuń

weltkarte