środa, 21 listopada 2012

Zimowy OOTD

Hu hu ha....czuć, że zima wisi w powietrzu. Niestety u mnie śniegu jeszcze nie było wcale, ale wierzę głęboko, że niedługo to się zmieni. A już na pewno w grudniu na moje urodziny. To takie moje osobiste życzenie co roku, które w większości dotychczas zostało spełnione. :D
Na razie mgły w listopadzie uparcie się trzymają, ale udało mi się trafić na normalną widoczność w jednej okolicy, więc wykorzystałam to do nagrania stroju dnia. :))
Niżej możecie zobaczyć zdjęcia z tejże okazji. :)

Co mam na sobie?
*jeansy z Tally Weijl
*buty z Jumexu
*a reszta z butiku






Jak tam u Was pogoda? Macie lub mieliście już śnieg?

Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi


29 komentarzy:

  1. piekna kurtka, ma bardzo kobiecy kroj co mi się sobiście bardzo podoba, co ma w środku? (chodzi mi o wklad) ze mnie jest taki zmarzluch ze zastanawiam się nad kurtka z puchem. chociaz moja mama mowi, że g**** to i w puchu zmarznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też we wszystkim marznę, więc tutaj na mrozy nadziei sobie nie robię. ;) Ma chyba pióra jeśli się nie mylę. Wiem, że jest do czyszczenia.

      Usuń
  2. Kurtka super, najbardziej urzekł mnie misiek wokół kaptura :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, choć ja nigdy nie skuszę się w zimę na jasną kurtkę. Zaraz bym miała ją "ufajdoloną" przy rękawach albo na dole:) To nie dla mnie zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy jakaś w mocnym kolorze, ale tej zimy było mi już wszystko jedno. Choruję już 2 miesiące, a nie ma jeszcze porządnej zimy i powiedziałam mamie, jak szukałyśmy, że nie musi być nie wiadomo jaka, ale kolejnego roku bez kurtki zimowej nie wytrzymam. Oby tylko rękawy były ok i była w miarę ciepła. Jakoś się udało na ostatnią chwilę. :)
      No wiadomo dół od jeansów zawsze się brudzi, dlatego częściej zakładam tę sportową lub jesienne kurtki z ciepłym swetrem. :)

      Usuń
    2. Ja tam zawsze brudzę się wsiadając i wysiadając z auta, nie wiem czemu, ale w pluchę i zimę w Polsce zawsze tak mam:) No i te rękawy. W jasnej po jednym dniu już czuje się jak fleja. Z praniem bym nie wyrobiła. Ja jeszcze kurtki nie mam na zimę i na razie nie trafiłam na fajną. Wszystkie są jak balony i wyglądam w nich jakbym miała 100 kg:) Twoja jest super i ma kaptur. Piękna, jakbym spotkała taką ciemną też bym kupiła, ale jasna to na wstępie u mnie odpada:)

      Usuń
  4. Jak zwykle OOTD prosty z klasą i smakiem. Wyglądasz jak królowa śniegu w tej kurtce, jest przepiękna, dlaczego ja mieszkam na drugim końcu Polski i nie mogę popędzić do butiku Twojej Mamy i ją zakupić?! ;( Ja również mam problem z rękawami przez długie ręce, więc tym bardziej ta kurtka byłaby moim wybawieniem, ech może kiedyś.
    U mnie jeszcze w tym sezonie śniegu nie doświadczyłam, ale poranki i noce są coraz zimniejsze więc niedługo może coś spadnie z nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :* Ja tę kurtkę musiałam wybrać o 2 rozmiary większą, bo i tak rękawy były krótkie, ale na szczęście kurtki i tak bierze się rozmiar większy, więc nie tego nie widać. :)

      Usuń
    2. Ja też zawsze wybieram większą, bo raz że rękawy, dwa lubię mieć miejsce na ruch, bez skrępowania, a trzy to noszę czasami bardzo grube swetry, lub ubrania na cebulkę więc siłą rzeczy muszę mieć więcej miejsca ;)

      Usuń
  5. No super, a toraebka ahhh cudeńko :) P.S Pan Bóg to Ci urody nie poskąpił :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Megi :) Marzy mi się taka kurtka ;) Masz gdzieś metkę producenta może da się ją zamówić przez internet :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez śniegu nie ma jesieni! :D
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAA Megi !!:) To ta kurteczka o której wspominałaś na blogu. No cudowna jest! Teraz będzie mi się śnić po nocach Twój kaptur !:) Prze-pięk-na. Szkoda tylko, że ja, jako blondynka to bardziej jak blachara bym w nim wyglądała :D , za to Tobie bardzo dodaje subtelności i uroku:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta kurtka, dobrze ją wypatrzyłam we wcześniejszym poście :))

    OdpowiedzUsuń
  10. http://da24.republika.pl/rcso.htm który odcień wybrałabys dla siebie? Będę wdzięczna za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nigdy nie używałam tego podkładu, nie widziałam nawet na żywo. Na pewno wybrałabym najbardziej żółty, tutaj buff tak wygląda, ale nie wiem czy byłby za jasny czy nie. Naprawdę nie mogę Ci pomóc, przykro mi.

      Usuń
  11. świetna ta kurteczka :) torebka też wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna ta kurtka! bardzo mi się podoba, ale coś czuje że na mnie by się już tak ładnie nie prezentowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się połączenie niebieskiej koszuli z tym żakietem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też. :) Aż chyba za bardzo, bo za każdym razem jak mam ochotę na ten sweterek to zawsze chcę sięgnąć po koszulę. :D

      Usuń
  14. Twój płaszczyk to marzenie! Niby taki prosty, ale cudownie podrasowany w szczegółach przez co jest rewelacyjnie inny niż dostępne wszędzie dostępne płaszczyki:)Gratuluje gustu Twojej Mamie oraz oczywiście Tobie! Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i imieniu mamusi. :))

      Usuń
  15. Masz przepiękny płaszczyk! zakochałam się w nim!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten płaszczyk :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. megi, co to za miejsce? fantastyczna realizacja! to jakiś ogród botaniczny? :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte