środa, 28 listopada 2012

W ostatni dzień skusiłam się i ja :)

Półki były już prawie puste, więc dużo nie kupiłam. Ale zawsze coś. ;)
Potrzebowałam nowego tuszu, więc oczywiście sięgnęłam po mój ulubiony zielony Wibo i jeden tusz Lovely, którego jeszcze nie próbowałam. Wybrałam też 3 szminki Wibo.
Tam było najbardziej pusto, ale akurat miałam szczęście, że kolory, które mi się podobały, były. :) Za wszystko zapłaciłam 26,75 zł. 


Szminki Wibo to bardziej błyszczyki w szmince, szkoda, że nie mają mocnej pigmentacji, bo kolory bardzo mi się podobają i ostatnio coś mam mocną fazę na szminki. Opakowanie jest do niczego, ciągle chcę zamykać odwrotnie niż trzeba. Ale nie można spodziewać się luksusu po takiej cenie, więc nie narzekam. I tak jest lepsze niż poprzednie w granatowym opakowaniu. ;) Poza tym liczy się jego zawartość. :))

Od lewej nr: 08, 03 i 07




Ciekawa jestem jak się sprawdzą na ustach, przede wszystkim kolorystycznie. :)
Możecie już coś o nich powiedzieć?

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

38 komentarzy:

  1. Mi niestety nie udało się dorwać już żadnej pomadki Wibo, ale wzbogaciłam się o tusz do rzęs, korektor i pomadkę tyle, że z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zauroczona tymi pomadkami! Naprawdę świetne, subtelne kolorki i super nawilżenie:) Aż jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. odcien 03 i 05 pieknie wyglada :)Pytanie faktycznie jak na ustach beda wygladac i czy nie beda za szybko znikac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kolor 08 i jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten kolor najbardziej chciałam, mam nadzieję, że będzie to dobrze widoczna czerwień na ustach. :)

      Usuń
  5. Ty się skusiłaś i mnie kusisz tymi pomadkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory! Mi udało upolować się pomadkę w kolorze krwistej czerwieni z Rimmela i korektor pod oczy z MF :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. też kupiłam jedną pomadkę wibo - od tak na próbę (bo moje usta są bardzoo bardzoo suche) i kolorek super, nawet jak czuję, że już jej brak na ustach to kolor pozostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie dziś kupiłam pomadke :) i zielony tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie włożenie trampek i mała przebieżka do Rossmanna, 08 wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam szminkę i krem BB z Maybelline :)
    Miałam ten tusz z Lovely, ale u mnie się nie sprawdził. Na początku było ok, ale później zaczął się masakrycznie osypywać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie miałam tych kosmetyków, ale skusiłam sie na inne w promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam 08 i bardzo mi się podoba kolor na ustach (czerwień, ale nie wyglądająca tandetnie) oraz to, że bardzo łatwo można stopniować intensywność. W weekend kupiłam jeszcze 04 (dość intensywny róż), który też jest świetny. Jeżeli chodzi o trwałość to oczywiście nie jest powalająca - tzn. ścierają się jak coś jem, czy piję, ale przy normalnym użytkowaniu kolor na ustach utrzymuje mi się około dwóch godzin, nie blaknie i nie znika

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolorek 07, przy następnych zakupach na pewno przyjże się tej szmince. Od dawien dawna poszukiwałam szminki w kolorze czerwonym badż malinowym i dziś (mimo iż staram się omijać półki Loreal),zauważyłam szminkę Rouge Caresse - Rebel Red, przepiekna czerwień, oby udało mi sie znależć jej odpowiednik. Pozatym upolowałam fioletową kredkę Bourgois, osławiony puder sypki Manhattan- sięgała po niego inna klientka, ja byłam pierwsza:)) i paletke cieni Manhattan. zakupy uważam za udane. Mogliby robić więcej takich promocji :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wokół mnie nigzie nie ma tego żółtego tuszu z Lovely

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam iść dziś jeszcze coś sobie zgarnąć, ale choroba mnie pokonała i ostatni dzień promocji mnie ominął. Nie mniej jak przedwczoraj byłam w Rossmannie, półka Wibo była prawie całkowicie wyczyszczona, ale pomadki jeszcze były

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja opisałam u siebie pierwsze wrażenia z używania szminki w kolorze 09. Baardzo ją polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie : Jak kręcisz filmiki na YT ? Chodzi mi głównie o tło i oświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tylko ściana i światło dzienne. :))

      Usuń
  18. te pomadki są dość popularne na blogach ostatnio :) ale ja się jakoś na żadną z Wibo nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzisiaj dorwałam pomadkę 09 z Wibo i różowy tusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi jakimś cudem (sama siebie pytam) informacje o promocji umknęły xD
    Może to i lepiej (dla portfela ;)).
    Pomadki mają super kolory, zauważyłam też, że sporo dziewczyn skusiło się na tusze z Wibo... Domyślam się,że skoro to Twój ulubieniec, to ma sporo zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Będziesz zadowolona z Eliksirów :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wczoraj po raz drugi się wybrałam na rossmannowe obniżki, chociaż na pierwszych zakupach kupiłam 4 rzeczy więcej niż planowałam i stwierdziłam, że przez pół roku nie kupuje nic z kolorówki ;)
    Kupiłam między innymi Eliksir w kolorze 06, (chciałam czerwień, ale nie było), trwałość niestety kiepska, kolor szybko znika, ale usta pozostają fajnie nawilżone.
    Zielony tusz z Wibo kupiłam 2 miesiące temu, ale u mnie się nie sprawdził, po 5-6 godzinach strasznie się sypie, nie wiem, czy mi się trafił taki egzemplarz, czy ten tusz tak ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne kolory szminek! zakochać się w nich można:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odkąd przestałam używać standardowej kolorówki i przeszłam na minerały zupełnie zaczęłam omijać takie drogerie typu Rossmann, Natura itp. Kosmetyki do pielęgnacji które podbiły moje serce zamawiam (no nie może być teraz inaczej) w Kalinie, że teraz nawet takie promocje na mnie nie działają.
    Aczkolwiek jestem w trakcie poszukiwania fajnej czerwieni która ładnie komponowałaby się z moją jasną cerą, wiec jeśli kiedyś zabłądzę w okolicy Rossmanna to wejdę i się jej przyjże ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo jestem ciekawa jak wibo wyglądają na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem w stanie zliczyć ile nakupowałam ale stówka pękła ^^ szukałam tego tuszu, który Ty posiadasz (zółty) i nie było ;x

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęściara:) U mnie w Rossmannie też były te szminki dostępne ale każda z nich widać, że była otwierana i testowana;/ A chyba nikt z nas nie chciałby takiej kupić. Niestety żadnej nie wzięłam:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Też się skusiłam na jedną pomadkę Wibo, ale w kolorze 09 :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne kolory :) Szkoda, że mnie ostatnio faza na pomadki minęła.
    Też, między innymi, kupiłam zielony tusz z Wibo, bo pamiętałam, że go zachwalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne kolorki, ja mam 06, który sprawdza się bardzo dobrze. jest delikatny. faktycznie, opakowanie jest lipne no ale nie można mieć wszystkiego :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. Od wczoraj Eliksir jest w promocji za 5,99 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie w tej promocji kupilam sobie numerek 05.

      Usuń
  32. Ja tak żałowałam, źe nie wzięłam tych szminek Wibo, a oglądałam wszystkie i nie wiedziałam, że jest o nich tak głośno na blogach, ale stwierdziłam, że mają kiepskie opakowania, haha, tak samo nie trafiałam z ich zamknięciem i w tym beznadziejnym sztucznym świetle wydawały mi się tanio perłowe. Ale już zapowiadam, że wrócę po nie-5,99zł, właśnie też teraz mam fazę na szminki.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte