piątek, 23 listopada 2012

Prosta fryzura w pięć minut

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić jedną fryzurą, którą czasami wykonuję, jeśli chcę moje włosy jakoś upiąć. Jest to jedna z tych fryzur, które nadają się na wiele okazji.
Przeważnie noszę moje włosy rozpuszczone lub w końskim ogonie. Ale gdy mam ochotę moje włosy jakoś spiąć, to przeważnie stawiam na prostotę i szybkość wykonania.
Ta fryzura właśnie taka jest. Potrzebujemy tylko cieniutkiej gumki oraz kilku wsuwek. 
Let's get started! :)
Robimy przedziałek na boku, zbieramy włosy do tyłu zakrywając lekko uszy i robimy na boku niski koński ogon. Ja na tym etapie luzuję włosy od góry z tego upięcia, ponieważ moje włosy do tapirowania się nie nadają. W ten sposób mogę uzyskać lekki push-up. ;) Czyli po prostu wyciągam trochę włosy od góry. Po czym pasmo po paśmie zawijam wokół palca i zwyczajnie przypinam. I tak robię dookoła z wszystkimi pasmami, tworząc tak jakby kwiat.





Prosta w wykonaniu prawda? :))
A jak Wy lubicie się czesać?
Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

40 komentarzy:

  1. prosta a jaka efektowna :) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju aleś Ty śliczna!:D

    uwielbiam wszelkie koczki<3
    a Twój jest bardzo efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda twoja fryzurka. chociaż ja dobrze znając mój totalny brak umiejętności włosowych efektu nie powtórzę... zazwyczaj czeszę się w kitka i go zawijam, żeby nie dyndał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam jakiś włosowych umiejętności i z moimi przerzedzonymi włosami też nie jest najłatwiej. Ale ta fryzura jest naprawdę prosta, więc spróbuj. :)

      Usuń
  4. ślicznie, ja mam jeszcze za krótkie włosy na takie fryzurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znów za długie ;) ale świetna ta fryzurka! i bardzo efektowna :))

      Usuń
    2. Anwen z Twoich włosów to dopiero byłby gigantyczny kwiat! Potrzebowałabyś o wiele więcej wsuwek niż ja, ale za to jaki efekt by był. :))

      Usuń
  5. Fajna ta fryzurka a Ty ślicznie w niej wyglądasz:)Czyżby to było uczesanie na wczorajsze wieczorne wyjście? Megi ja się dopominam!!:)!! o filmik ubraniowy sezon 2012/2013.Zastanawiałaś się czy chcemy i dziewczyny pisały,że chcemy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuję. :) Pomyślę nad tym jak znajdę czas na nagrywanie. :)

      Usuń
  6. Ale masz świetne rzęsy! Oddawaj:D Robię czasem podobną fryzurkę, tylko ciut wyżej, ale często pasma mi się 'wyślizgują' i nie jest to już tak ładne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda:D A powiedz czy jest trwała, tzn czy się nie rozwala? Włosy nie wychodza???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przypniesz z obu stron wsuwkami, to wszystko się trzyma. Tym bardziej jak użyje się lakieru. Ale na pewno nie jest to fryzura do klubu do tańca. ;)

      Usuń
    2. Megi, może Ty mi poradzisz... od jakiegoś roku rozdwajają mi się koncówki włosów jak szalone, podcinam i na 2 dzień jest to samo... Nie wiem czemu tak jest:(

      Usuń
    3. Ciężko mi odpowiedzieć jednoznacznie, bo przyczyn może być dużo. Może to być mechaniczne uszkodzenie, ciągłe tarcie np. o ciuchy itp. A może to być wina pielęgnacji. Ja na początku tak miałam gdy odstawiłam silikony. Teraz, po paru latach wszystko wróciło do normy. Końce rozdwajają się dość sporadycznie. :)

      Usuń
  8. Ten koczek jest nie tylko ładny, ale i praktyczny - bo ja właśnie tym koczkiem kręcę swoje włosy. Piękny kolor pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kok, ale ja nie lubię używać wsuwek, bo bardzo niszczą mi włosy. Robię więc koka na wypełniaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię się czesać. Cieniuję włosy a ostatnio nawet o grzywce myślę. Moja fryzura polega na wysuszeniu i wyprostowaniu włosów. A koczek...ładny ładny, u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowa! Ja mam za długie włosy;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko :) Farbowałaś włosy sanotintem? Bo wydają się nieco ciemniejsze. jaki to odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są właśnie jaśniejsze. :) Od czasu mojego posta nie robiłam niczego z nimi. Ale marzy mi się mój naturalny (czyli znacznie ciemniejszy kolor) z jaśniejszymi refleksami.

      Usuń
    2. może to kwestia światła :) ja chcę trochę przyciemnić moje jasno-brązowe/ciemno-blondowe:P włosy ale nie wiem na jaką farbę się zdecydować. Szukam czegoś delikatnego, bez amoniaku bo mam cienkie włosy i nie chcę ich niszczyć dodatkowo. Kiedyś stosowałam henne ale jak potem chciałam zrobić jaśniejsze refleksy u fryzjera to się dowiedziałam że chemiczne farby nie współgrają z henną i efekt jasnych refleksów mógłby wyjść zielony(!)

      Usuń
    3. Wiem, dlatego nie używam henny, bo chyba zawsze będę chciała mieć jaśniejsze refleksy we włosach. Więc wolę nie eksperymentować z henną. :) Farby Sanotint jak na razie dobrze się u mnie spisują. Ale chcę wypróbować inny kolor.

      Usuń
  14. Piękna fryzura i wcale nie wygląda na prostą :) ale skoro mówisz, że taka jest, to spróbuję ;)
    Ja przeważnie noszę rozpuszczone, choć bardzo podobają mi się koczki i upięcia. Trochę jednak brak mi symetrii i odwagi, by eksponować twarz.


    A Ty jak zwykle ślicznie wyglądasz Megi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem symetryczna, ale mam to gdzieś. ;) Dziękuję. :)

      Usuń
  15. Witaj. Ślicznie wyglądasz. Mam teraz takie włosy jak Ty. Jak rozjaśniasz końce? Od 4 miesięcy stosuje loxon. Zauważyłam sporo krótkich sterczących włosków. Zobaczymy czy uda mi się je zapuścić, bo zauważyłam, że często te krótkie mi wypadają. Też tak miałaś? Czy jest szansa utrzymania tych włosków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, żeby te krótkie też wypadały. Ale też nie mogę zaprzeczyć, bo tego po prostu nie widziałam. Ja widzę tylko masę długich włosów wszędzie. Końce miałam już jaśniejsze, bo mi odrastał jaśniejszy kolor włosów. Więc teraz po farbowaniu zostały trochę jaśniejsze niż reszta.

      Usuń
  16. Witaj. Ślicznie wyglądasz. Mam teraz takie włosy jak Ty. Jak rozjaśniasz końce? Od 4 miesięcy stosuje loxon. Zauważyłam sporo krótkich sterczących włosków. Zobaczymy czy uda mi się je zapuścić, bo zauważyłam, że często te krótkie mi wypadają. Też tak miałaś? Czy jest szansa utrzymania tych włosków?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dość, że śliczna, to jeszcze wiecznie uśmiechnięta :) Cała nasza Megi :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widac zebys miala przerzedzone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna i efekitowna fryzurka! :)
    Choć ja nie mam cierpliwości tak każdego pasma zawijać :D
    Pozdrawiam

    Zapraszam na mojego raczkującego bloga: http://zyciewkawalkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mega fajnie na Tobie wygląda!
    jutro ją wypróbuje na moich włosach!
    ciekawe czy mi się uda?

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosta w wykonaniu faktycznie i bardzo ładnie się prezentuje:) Ja najbardziej lubię zwykłego kucyka lub tzw. kłos... Rozpuszczone włosy noszę rzadko ponieważ mi przeszkadzają i się puszą (co prawda nie aż tak, że wyglądam jak pudel ale zawsze coś:) Promiennie wyglądasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie proste w wykonaniu fryzury :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna fryzura, ale przede wszystkim piękna kobieta- a jak wiadomo- "ładnemu we wszystkim ładnie" ! :))) PS Uwielbiam Twojego bloga i kanał na YouTube. Jesteś przesympatyczna i naturalna - a to się teraz ceni, bo niestety, coraz rzadziej spotyka się osoby szczere w opiniach i tak pozytywnie nastawione do życia jak ty. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. a czym pomalowałaś usta?
    w ogóle może pokażesz nam swoją kolekcję szminek/błyszczyków/pomadek?

    OdpowiedzUsuń

weltkarte