czwartek, 22 listopada 2012

Kolejne zakupy z Kaliny

Tak jak obiecałam, pokażę Wam co kupiłam na Kalinie, ponieważ nie zamierzam nakręcać kolejnego filmiku na ten temat. ;) Ale myślę nad rosyjskim (i może nie tylko rosyjskim) denkiem. :)) Czy nie wprowadzić takich filmików na mój kanał.. Do tej pory tego nie robiłam, ponieważ jest sporo kosmetyków, które oddaję w drugie ręce, jeśli u mnie się nie sprawdzają. Więc nie wiem, ale chyba coś takiego zrobię, tylko jeszcze nie wiem w jakich odstępach.
A więc to jest moje (chyba) trzecie zamówienie z tego sklepu:


Tym razem wzięłam pastę do zębów, którą tak bardzo polubiłam (różowe opakowanie) i nową na spróbowanie. Jest to pasta propolisowa, jeszcze jej nie próbowałam, ponieważ wykańczam najpierw moją pierwszą pastę.


Również glinka wałdajska mi się spodobała, ale wybrałam teraz dwa opakowania glinki kambryjskiej, którą chcę również wypróbować na ciele. Na razie wypróbowałam ją raz na twarzy i spisała się dobrze.


W koszyku wylądował również mój ulubiony spray, którego bardzo chętnie używam, pomimo kiepskiego atomizera. Skusiłam się na rolkę pod oczy. Spodobała mi się kofeina i wyciąg z winogrona na początku składu. :))




I na koniec prezent dla mojej mamy, dobrze, że nie zagląda na mojego bloga. ;)
Jest to zestaw babuszki Agafii do cery po 50-tce, czyli krem na dzień i na noc oraz serum.
Muszę powiedzieć, że składy tych kremów są naprawdę świetne i nie wiem czy sama się na nie nie skuszę kiedyś. Zobaczymy co powie mama i może będę miała okazję zobaczyć konsystencję. ;)
Dla siebie chciałam na początek zamówić sera do 35 i po 35, ale niestety po raz kolejny były wykupione.


Próbowałyście tych zestawów babuszki? Jak Wam się podobają?

Dzisiaj wieczorem jestem zaproszona na mój pierwszy Thanksgiving do znajomego z USA i jestem ciekawa co pysznego dla nas przygotuje. :))
Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

24 komentarze:

  1. Rolka jest bardzo interesująca i czekam na info. o jej skuteczności lub też i nie....
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam krem na noc z tej serii do 35 r.ż. i jestem z niego b. zadowolona. Daj znać jak ten roll on pod oczy bo szukam od długiego czasu czegoś do pielegnacji tych okolic. A do czego jest ten spray?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten spray jest do twarzy, włosów i ciała. Ja go stosuję do twarzy i włosów. :)

      Usuń
  3. Duże zamówienie:) bardzo mi się podoba, kiedyś nawet dzięki Tobie weszłam na stronę tego sklepu- ale muszę najpierw powykańczać to co mam, a potem złoże zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zakupy :) Ja również zrobiłam zamówienie na rosyjskie kosmetyki, ale paczka powędrowała do Polski i dopiero na święta się do niej dobiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam serum babuszki Agafii do 35 lat i jestem bardzo zadowolona. Polecam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chciałam drugi raz zamówić, ale nie były niestety dostępne. Chcę od razu zamówić też to do cery po 35, ale nie mogę natrafić, żeby w jednym czasie były dostępne. :)

      Usuń
  6. Matująy krem BAJKAŁ na dzień cera tłusta i mieszana bez parabenów i serum babuszki Agafii do 35 r.ż są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten krem matujący Bajkał, niestety u mnie nic nie matowił, ale za to bardzo ładnie nawilżał i to trzeba mu przyznać ;)

      Usuń
  7. Łe no, wlasnie patrze czy sa te pasty, o ktorych piszesz i niestety zostaly juz inne warianty - cedrowy i solny (błe:P) , chyba zostaje mi czekac na nowa dostawe. Ale faktycznie daja uczucie odswiezenia i czystosci? Czy to tylko pobozne zyczenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odświeżenia jak pasty miętowe nie, ale czystość tak. :)

      Usuń
  8. kuszą mnie produkty z Kaliny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że również stałaś się stałą klientką tego sklepu, witam w klubie ;)
    Ja już jestem poważnie uzależniona od tych kosmetyków, wręcz na tyle, że nie wyobrażam siebie w zwykłej drogerii (wie, wiem może to dziwne;))
    Ja też poluję na to serum Babuszki do 35 r.ż. mam nadzieję że jak będę składała zamówienie na początku grudnia to będzie dostępny. Mam z tej serii krem pod oczy i jest rewelacyjny, świetnie napina skórę pod oczami, wygładza ją, zmarszczki mimiczne za w bardzo dużym stopniu zniwelowane. To moje małe odkrycie tego roku. Jedyny jego maleńki minus jest taki, że nie nawilża jakoś szczególnie mocno, ale ja zawsze na noc najpierw kładę ten krem potem jeszcze masło shea i takie nawilżanie utrzymuje się przez następny dzień :)
    Ten Spray u mnie robi jako tonik, jest rewelacyjny, ja uwielbiam to chluśnięcie wodą z tego atomizera, nawet i wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala zazdroszczę zakupów ;) same dobroci

    OdpowiedzUsuń
  11. O, świetnie, że ten spray się pojawił :)
    Jestem baaardzo ciekawa, jak sprawdzi się roll-on pod oczy.
    Stosowałam serum po 50tce i bardzo je lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak się sprawdzą te inne pasty, czekam na relację z używania i ze smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niedawno zrobiłam swoje pierwsze zamówienie w tym sklepie, więc niewiele mogę jeszcze powiedzieć :) ale zamówiłam scrub do ciała, szampon i odżywkę do włosów. kusiło mnie jeszcze kilka rzeczy (no, może kilkanaście) ale mam póki co kosmetyczne zapasy, więc zamówię sobie coś więcej po nowym roku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. to serum jest fenomenalne... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czy Twoja mama mówiła coś już o kremach i serum, które jej kupiłaś? jestem zainteresowana tymi produktami i chciałabym wiedzieć czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak oceniasz ten spray,jakie efekty na włosach?

    OdpowiedzUsuń
  17. skusiłaś mnie i ja też zamówiłam dla mamy pod choinkę te kremy :) zobaczymy jak jej się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziś robiłam mały przegląd glinek - mam juz dwie na oku - dodatkowo trafiłam na promocję - także jest dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte