poniedziałek, 5 listopada 2012

Codzienny zwyklak

Ostatnio codziennie maluję się w ten sam sposób. Spodobał mi się liner do oczu Lovely i tak go męczę każdego dnia. Był to jeden z tych spontanicznych, ale udanych zakupów. :)
Wiem, że już kiedyś była faza na niebieskie kreski, ja jednak wtedy zupełnie na nie się nie paliłam. Dopiero teraz mi się ich zachciało. :) Makijaż ten jest dla mnie po prostu praktyczny. Podbija moją tęczówkę, ale nie jest zbyt mocny i wykonuję cały w 10 minut. :)
Próbuję od kilku dni również nowy podkład marki Rouge bunny rouge.
Jest to podkład Milk Aquarelle. Moja mama dała się w Douglasie namówić na niego i kolor jest dla niej jednak za jasny, więc zapytała się mnie, czy nie chcę wypróbować. No i z moją cerą stapia się wręcz idealnie i jak na razie jestem baaardzo zadowolona z niego. Jest to kolor Chestnut Milk Parfait, choć nie wiem czy sama nie wybrałabym Almond Milk Parfait. Ale może byłby za jasny, bo nie widziałam na żywo, tylko w necie. Na pełną recenzję w każdym razie jest jeszcze za wcześnie. ;)
Na zdjęciu widać również nowy rozświetlacz Essence z limitowanej serii Twilight. Nie ma ani jednej drobinki, za to tak subtelnie rozświetla, że spokojnie można go położyć na całą twarz. Jestem z niego również bardzo zadowolona, to chyba najlepszy tani rozświetlacz, z jakim miałam do czynienia. :)

Więc oto mój ulubiony makijaż ostatniego czasu. :)

Produkty, które mam na twarzy to:
*podkład Rouge bunny rouge Milk Aquarelle
*Essence stay on concealer w pisaku (również mi się podoba, testuję od kilku dni)
*na brwiach Inglot 560
*róż Apple i bronzer tan Everyday Minerals
*rozświetlacz Essence 'the breaking dawn 2'
*tusz zielony Wibo
*liner granatowy, matowy Lovely
*na ustach balsam nagietkowy Alverde :)



Miałyście do czynienia z marką Rouge bunny rouge? 

Dziękuję wszystkim za miłe życzenia. :* Dzisiaj już mogłam normalnie-wyglądająco chodzić. Tylko po schodach schodzę jak małe dziecko tiptopami. :D
Pozdrawiam cieplutko.
pa pa :*
megi

51 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz,a makijaż jest perfekcyjny :))

    A rzęsy-jak firanki! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To efekt odżywki revitalash po 1,5 miesiąca.

      Usuń
    2. Rzeczywiście super, ciekawa jestem czy po odstawieniu odżywki długo jest jeszcze efekt na rzęsach?

      Usuń
    3. Nie wiem, bo nie odstawiam, tylko zmniejszę wtedy częstotliwość. :)

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz! cieszę się, że lepiej się już czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja też się cieszę. :))

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, pasuje ci taki niebieski do koloru oczu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ta niebieska kreska :D A jak dopasowania do koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Megi a czy zauważyłaś że ten tusz Wibo zielony wydłużył/pogrubił Ci rzęsy? Pytam bo kupiłam go bo dzięki Tobie tak naprawdę i używam już od pół roku i często słyszę że moje rzęsy wyglądają jak sztuczne. Nie wiem czy to zasługa tego tuszu czy olejku rycynowego którego używałam do OCM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po nim nie zauważyłam niestety. Moje urosły po revitalash, niedługo napiszę coś o niej na blogu, ale chcę zobaczyć co będzie jeszcze po paru tygodniach. :)

      Usuń
    2. :)Po jeszcze paru tygodniach może się okazać że rzęsy sięgają do brwi:P żartuję oczywiście... Ja mam jeszcze taki problem że o ile górne rzęsy podobają mi się u mnie mega długie o tyle dolne nie bo kiedy są pomalowane wyglądają wręcz teatralnie

      Usuń
    3. No u mnie tak mogą, bo nie mam dużej przestrzeni. :D Ja zawsze miałam dolne długie, więc do tego jestem przyzwyczajona i lubię to. :) Ale rzadko je maluję, przeważnie tylko jak maluję cieniami również dolną powiekę.

      Usuń
  6. Bardzo ładny, subtelny makijaż:) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, delikatny, kobiecy makijaż :) Kreska dodaje smaczku i ożywia! Masz super ciemne brwi, ładny kształt, piękne:) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic tej marki, jednak mam w planach jakieś testy :)
    Ładnie Ci w tym makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne brwi :), zazdroszczę , dużo dałabym żeby takie mieć:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zwyklaczek :) kreska w cudownym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się spodobał, ciekawe czy u Wibo jest ten sam kolor, bo tam nie wiem jak wygląda ten granat po wyschnięciu.

      Usuń
  11. ojej dziś mam taką samą kreskę- sephory eyeliner'em a z firmą BR miałam podkład i był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow masz Piękną cerę - wygląda jakby miała 18 lat, zero zmarszczek !!! Myślisz że to kwestia odpowiedniej pielęgnacji czy masz dobre geny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję. :) Bez przesady, zmarszczki mimiczne też mam lub mi się robią, to przecież normalne. ;) Ale napewno to jak wyglądam, to geny. Patrząc na to ile jako dziecko spędziłam czasu na urlopach bez filtrów lub tylko z olejkami spf 4, bo kiedyś tak nie było o tym głośno, moja mama również i nic nam się nie stało, to chyba geny. :)

      Usuń
  13. Bardzo się cieszę, że już wszystko ok, no i przede wszystkim, że możesz się przemieszczać:) Co do makijażu: sama trzy dni temu zakupiłam kobaltową kredkę z myślą o takiej kresce, więc ten post, to jakbyś czytała w moich myślach:) A o pechu staraj się nie myśleć: im rzadziej o kimś myślisz, tym rzadziej go spotykasz i z pechem jest tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż! Jej Megi jaką Ty masz piękną cerę- w ogóle nie widać, że jest naczynkowa-ja też tak chce... u mnie naczynka są dużo bardziej widoczne, zastanawiam się nad laserowym zamykaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Popękane to widać przy skrzydełkach, ale najbardziej rzuca się w oczy, gdy się cała rumienię, bo rumień mam bordowy, bardzo mocny. :)

      Usuń
  15. Nie przepadam za niebieskim na oczach. U mnie nie pasuje, ale u Ciebie super. Zazdroszczę też pięknej cery!

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie faktycznie ten rozświetlacz wygląda super :)
    Na mojej jasnej cerze niestety odcina się ten jego żółty bazowy kolor, nawet jak nakładam jego niewielką ilość. Spróbuję jeszcze pokombinować i może uda mi się znaleźć jakiś sposób na niego.
    Makijaż rewelacyjny, cudny w swojej prostocie, uwielbiam taki elegancki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O naprawdę, to szkoda. Wydawał mi się taki uniwersalny. On jest żółtawy, to prawda, ale może u mnie jest ok, bo ja też jestem żółta. :) Może jak dasz na całą twarz trochę i dopiero potem na kości, to może by się stopił. Popróbuj. :)

      Usuń
  17. Megi zrobisz recencje tych wszystkich rosyjskich kosmetyków? Z obu filmików?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po części tu na blogu pisałam o nich, a o tych nowych też będę pisała. :)

      Usuń
  18. masz piękną cerę, w ogóle cała jesteś śliczna, zazdroszczę urody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Megi, śliczną masz cerę, zazdroszczę;) Makijaż bardzo fajny i jak zwykle nie mogę się napatrzyć na Ciebie - jesteś idealna:) Tak się cieszę, że już Ci lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. :))

      Usuń
  20. Piękny kolor kreski na oku;)
    Wyglądasz cudownie, tak naturalnie, nie widać, że masz na sobie podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ten podkład to taki mały Photoshop w buteleczce, jak na razie jestem zachwycona. :)

      Usuń
  21. kolor kreski powala, niby taki zwyklak a jak pięknie ożywiony <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie fajnie ożywia twarz. Dziękuję :)

      Usuń
  22. cudny makijaż - siła w prostocie:) już się zainteresowałam podkładem, na Tobie wygląda świetnie! zdrówka życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta odzywka revitalash ponoć działa cuda ale jest mega droga:( a efekt długich rzęs nie utrzymuje się długo , co Ty o tym sadzisz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moją kupiłam za 60€ -2ml i jak na razie końca nie czuć. Wydaję mi się, że na 3 miesiące powinna na pewno starczyć. A jak potem zredukuję używanie o połowę lub nawet więcej, to nie wychodzi drogo. ;)

      Usuń
  24. Woooow! Cóż za rzęsy! A ten kobalt to wprost dla Ciebie stworzony, Madzieńko :) Zapraszam do mnie :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój zwyklak wygląda niemalże identycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna cera, ciekawy podkład, kreska mnie zainspirowała i trafiła na listę kiedyś-byćmoże-ale jednak koniecznie-zakupów

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie słyszysz to ciągle i powtórze się ale dziewczyno jaka Ty jesteś piękna!
    Jestem zakochana w kształcie Twoich brwi :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte