piątek, 26 października 2012

Sciiiissooors


Po Waszych komentarzach i sugestiach, za które bardzo Wam dziękuję, zainteresowałam się jaguarem wśród nożyczek. Czyli nożyczkami marki Jaguar. :)
Poszperałam na niemieckim Amazonie i w oko wpadły mi nożyczki o świetnych recenzjach i dobrej cenie.
Mówię o modelu Prestyle Relax 5'5. Zapłaciłam za nie 27€, przesyłka była darmowa i ekspresowa (jak na Amazon przystało). ;)


Na pierwszy rzut oka wydawały mi się znacznie cięższe niż te Rossmannowskie, ale różni je tutaj tylko waga 3gr, z ciekawości zważyłam. :)
Nożyczki dobrze leżą w dłoni. Jeśli ktoś ma masywnego kciuka, to może mieć ewentualnie problem, ale te gumowe oczka są chyba wyciągane, nie jestem pewna. Dałam sprawdzić męskiej płci jak się trzymają i faktycznie kciuk cały nie wszedł, ale ta osoba mówiła, że dla niej trzymają się dobrze, całkiem normalnie, więc chyba rozmiar oczek nie ma tutaj znaczenia.




Udało mi się aparatem złapać coś, co na żywo jest ledwo widoczne. A mianowicie czytałam w którejś recenzji, że te nożyczki są mikroverzahnt, czyli po jednej stronie nożyc znajduje się mikro uzębienie (?), coś takiego. ;) To ma powodować idealne położenie włosa w trakcie cięcia i w efekcie nie ma mowy o przesuwaniu go.



Mnie najbardziej urzekł matowy design oraz maluteńki jaguar. :D


Nożyczki wydają się być faktycznie ostre, spróbowałam jak na razie na kilku drobnych pasmach.
Jak się sprawdzą przy autentycznym cięciu, będzie musiała mi powiedzieć moja mama. Dam Wam na pewno znać. :)

Dziękuję raz jeszcze za pomoc! :*
Pozdrawiam ciepło
pa pa
megi

13 komentarzy:

  1. A te Rossmanowskie nie zdały egzaminu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są ostre i w efekcie włos zostaje najpierw przesunięty. Więc pewnie strzępią trochę włosy.

      Usuń
    2. a jak radzisz sobie z podcięciem tych krótszych włosów? Bo ja niby mam ścięte na prosto, ale wiadomo włosy się łamią, kruszą, rosną... I na chiny ludówe nie wiem jak poradzić sobie własnie z tymi na górnej partii głowy

      Usuń
    3. Nie ruszam, chyba, że widzę rozdwojone końce, co raczej tam się akurat bardzo rzadko zdarza, to wtedy pojedynczo sobie obcinam. :)

      Usuń
    4. Kurczę, to masz akurat fajnie:D Moje włosy własnie w górnych partiach się rozdwajają,a na dole jakoś tam żyją... I za każdym razem muszę latać do fryzjera, bo nie wiem jak sama mogę obciąć te włoski

      Usuń
  2. mikroząbkowanie :) jaguar to bardzo dobry wybor :)
    na szczęscie swoje, dla "uczennic" kupiłam za grosze, bo 29 zł w hurtowni a jakość naprawdę dobra. Ostatnio pytałam i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że podrożały dwukrotnie w ciągu 2 lat ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję. 30euro to był max jaki chciałam wydać na nożyczki, więc się zmieściłam. :D

      Usuń
  3. koniecznie daj znać jak się sprawdzają-będę czekała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaguraowskie sa dooobre :D beda sie dobrze sprawowac:)
    gumeczki mozna wyjac ale bez nich to za dlugo sie nie popracuje jednak :) wygodniej jest z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi one pasują, nie zamierzam ściągać. :) Ale czytałam gdzieś, że są chyba wymieniane w razie czego. :) Dzięki za pomoc. :*

      Usuń
  5. też muszę pomyśleć o nowych nożyczkach ;) więc jak przetestujesz to daj znać co i jak ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też potrzebuję porządnych nożyczek. Do tej pory podcinałam krawieckimi, ale już więcej tego nie zrobię...Czekam na wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowałam się, ale na Jaguary PreStyle Ergo :) Różnią się odrobinkę, ale na pewno są tak samo świetne, bo i te i te mają mikroszlif :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte