wtorek, 23 października 2012

Proszę o pomoc - nożyczki fryzjerskie

Dzisiaj przychodzę do Was z prośbą. A mianowicie nie wiem które nożyczki fryzjerskie wybrać.
Ostatnio obcięłam sobie jakieś 7-9cm nożyczkami z Rossmanna. BTW okazało się, że metoda na kucyka nie jest dobrym rozwiązaniem jeśli pragnie się włosy obciąć na prosto. ;) Boki miałam dłuższe niż środek i w efekcie musiałam poprosić drugą osobę o wyrównanie.
W każdym razie jadę teraz do PL na W.Ś. i chcę poprosić mamę o obcięcie jeszcze więcej. :)
Więc potrzebuję dobrych nożyczek.
Nie będę wstawiała tutaj aukcji, ale natrafiłam na Allegro na nożyczki N&N Lexwo 5'5 w różnych wzorach. Kosztują 69zł. Na pewno wiecie, o których mówię. :)
Teraz zastanawiam się czy faktycznie są ostre, porządne, czy to taki pic na wodę.

Macie doświadczenie z tymi nożyczkami?
Lub może polecicie jakieś inne?

Dziękuję z góry! :))
Buźka :*
pa pa
megi

29 komentarzy:

  1. Ja mam nożyczki firmy Henbor i są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Megi ja na temat nozyczek sie nie wypowiem ale chcialam cos dodac od siebie jesli chodzi o twoje lysienie androgenowe. Mysle ze powinnas stosowac doustnie olej lniany. Rowniez powinnas olejowac wlosy wlasnie tym olejem. Co wazne spozywajac ten olej trzeba go polaczyc z bialkiem gdyz on sie rozpuszcza wlasnie w bialkach. A teraz meritum :) Zawarte w oleju fitohormony - lignany hamują aktywność 5-alfa-reduktazy, enzymu uczestniczącego w przekształcaniu testosteronu do dihydrotestosteronu (DHT), który powoduje łysienie androgenowe. W tej sposob dziala rowniez finasteryd ( stosowany u mezczyzn w przypadku przerostu gruczolu krokowego - prostaty) U mezczyzn ktorzy stosuja finasteryd obserwuje sie skutki uboczne w postaci zmniejszenia potencji ale na plus obserwuje sie bardzo znacznie pojawiajace sie owlosienie na glowie :) Watpie czy jakikolwoiek lekarz by sie odwazyl zastosowac finasteryd u kobiety gdyz z prostata nie mamy nic wspolnego ale skoro w oleju lnianym sa zawarte zwiazku ktore dzialaja tak samo jak finasteryd to ja na Twoim miejscu bym sprobwala :) To takie moje refleksje mam nadzieje ze rozwazysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja wiem o tym. U kobiet również w niektórych przypadkach stosuje się leki na prostatę. Ja olej lniany uwzględniam w diecie i moje włosy też go lubią, więc stosuję go na zmianę z innymi. Niestety mimo tego nie powstrzymuje u mnie niczego. Może pomaga w lekkich przypadkach, ale nie już zaawansowanych. Ja właśnie zbieram aktualne wyniki, bo prawdopodobnie doszło u mnie jeszcze co innego i muszę tu się najpierw upewnić.

      Usuń
  3. Moja znajoma fryzjerka 2 lata temu poleciła mi nożyczki Jaguar, kupiłam mimo, że cena jest dość wysoka.Jestem nimi zachwycona i szczerze Ci polecam!To taki zakup na wiele lat.Ostre jak brzytwa, precyzyjne, właściwie nie mają wad.Są to profesjonalne nożyczki fryzjerskie, więc nie ma mowy o strzępieniu włosa itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które to są, bo widziałam też za kilkaset zł? To dla mnie już byłaby przesada. Osobiście tyle bym nie dała za nożyczki. Ale są na Allegro też takie jak te, o których pisałam wyżej, z wzorkami, niby jaguar, za jakieś 90zł.

      Usuń
    2. Ja mam Jaguar PreStyle Ergo 5/5 kosztowały coś koło 120zł(2lata temu)Oglądałam na Allegro i teraz ich koszt to ok.90zł.Pozdrawiam

      Usuń
    3. Ok, dziękuję, już sobie oglądam. :)

      Usuń
  4. Też mam jaguara, chyba najlepsze nożyczki.

    Megi czy mogłabyś mi napisać po jakim czasie od wdrożenia leczenia hormonalnego zaczęły odrastać Ci włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi powiedzieć, bo miałam cały czas baby hair i wciąż mam pomimo tak mocnego pogorszenia. To trwało i niestety znowu potrwa co najmniej kilka miesięcy, zanim znowu się zagęści, tak że będzie widać różnicę. (jeżeli wszystko dobrze pójdzie)

      Usuń
    2. a możesz zdradzić jakie hormony brałaś? ja jestem w trakcie pierwszego opakowania i nie widzę póki co żadnej zmiany

      Usuń
    3. tańsze odpowiedniki diane35 (przez rok) i później valette

      Usuń
  5. A polecicie jakieś nożyczki specjalne do cieniowania ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam nożyczek z DMu :) Są bardzo dobre, o wiele lepsze od tych z Rossmanna (tragiczne moim zdaniem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam czy takich nie można naostrzyć po prostu?

      Usuń
  7. dziwne....a ja podcielam sama sobie nozyczkami z rossmanna i jak narazie (minelo chyba 1,5 miesiaca )jest wsio ok.

    Ale tez czytalam, ze nie polecaja dziewczyny tych rossmanowski, choc ja moje najpierw kupilam, potem czytalam na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, ale czuję, że nie są one bardzo ostre. Takie sobie.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mam nożyczki z Rossmana. Fakt, ze podcinam nimi tylko grzywkę, ale jestem zadowolona. Nie są tak ostre jak profesjonalne u fryzjera, ale dają rade.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już cos wybierzesz i przetestujesz daj znać. Cieszę się, że napisałaś o tych z Rossmanna bo miałam je kupić w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się co prawda na tym nie znam, ale podpytałam mojego chłopaka,który jest fryzjerem i powiedział ,że są to dobre nożyczki i warto w nie zainwestować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jagur ma czasem promocjke za ok 90 zł do kupienia :)
    Lexwo to teaz bardzo dobre nozyczki :) ja pracuje w hurt fryzjerskiej wiec mamy obie firmy. Jagura lepszy ale do domowych poprawek wystarczy Ci lexwo spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jaguar też tam są za 90zł, wyglądają identycznie jak te lexwo z wzorkami. Ale są też za kilkaset zł. Zupełnie się nie znam na tym, które są dobre. :)

      Usuń
  13. Te które kosztują po kilkaset zł zazwyczaj nadają się głównie dla fryzjerów, którzy muszą użyć nożyczek po kilkanaście razy dziennie, a Ty za pewne nie bedziesz musiała tego robić, także takie do 100 zl powinny wystarczyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te nożyczki i polecam Ci je w 100%
    Wcześniej miałam takie za 15zł i niestety nie spisały się ;|
    Proponuje też tą metodę obcinania włosów... ja ją stosuje :)
    http://www.youtube.com/watch?v=L9Erf49Eyxc&list=FLM5gGfndfiEPFGjhVV8vG0w&index=15&feature=plpp_video
    Daj znać jak poszło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tę metodę, jednak ja nie chcę tej formy. Chcę mieć proste włosy i na tym filmiku dziewczyna też mówi, że niby tak można tym jednym kucykiem. Ale niestety wychodzi odwrócone U wtedy.

      Usuń
  15. O! Super wpis, bo właśnie miałam zamiar w czwartek rozejrzeć się za jakimiś nożyczkami. Też chcę sama podciąć chociaż trochę się obawiam co mi wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Megi jesteś młodą kobietą, która ma problemy hormonalne i może warto pomyśleć o innej formie leczenia niż leczenie hormonalne? Chodzę do homeopaty, wiem że wiele kobiet które nie mogły zajść w ciążę w nią zaszły dzięki wyregulowaniu organizmu homeopatią..sama też się leczę ale na inne rzeczy i jestem zadowolona. Ludzie mówią, że przecież to nie jest udowodnione naukowo itp. ale dla mnie to nie ma znaczenia skoro pomaga! I jak się okazuje pomaga w nawet ciężkich schorzeniach, gdzie parę lat temu bym w to nie uwierzyła jakoś i tylko prychnęła i puknęła się w czoło ;) Mieszkasz w DE a tam homeopatia jest czymś bardziej normalnym dla lekarzy niż w Pl, więc może warto spróbować 'naprawić i podregulować' organizm na właściwy kurs hormonalny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Homeopatia to pseudonauka, nie ma większej skuteczności od placebo. Nie wiem jak można wierzyć w takie bzdury, mam w rodzinie lekarzy i mówią, że to absurd.

      Usuń
  17. Jeśli chcesz obciąć włosy na prosto, to przy tak długich włosach robi się to na stojąco. Dzieli się włosy od szczytu głowy po bokach do uszu, obcina na prosto tył, następnie obraca się głowę w bok na tyle ile się da przy prostych plecach, bark nie może iść za głową. Obcina się jeden bok, następnie drugi i tadam, włosy obcięte na prosto, takiej samej długości z przodu i z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte