czwartek, 4 października 2012

Jesienne widoki

Wczoraj w Niemczech wszyscy obchodzili 'Tag der Deutschen Einheit', czyli święto zjednoczenia DDR z BRD. Wszyscy mieli wolne, był ciepły i słoneczny dzień. Więc ja, wciąż chora, wybrałam się chociaż na mały spacer. Na więcej siły nie miałam. :)
Oto część zdjęć z tego dnia.



Ślady po buszujących w nocy dzikach. :)








Po udanym, choć dla mnie męczącym spacerze, wróciłam do domu na emocjonalny mecz Champions League. Leniwy dzień jak dla mnie w pełni udany. :D
Jak Wam mija tydzień?

pa pa :*
megi

24 komentarze:

  1. Uwielbiam jesień! Nie ma nic piękniejszego niż spacer w piękny, słoneczny dzień wśród kolorowych drzew :-) Poza tym kocham botki i kalosze, a to jest na nie najlepsza pora roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień ma co prawda piękne kolory, choć w taki szary, deszczowy dzień jak dzisiaj trochę giną. Ale ja już tęsknię za latem i ciepłem. :))

      Usuń
  2. Dziś też mimo choroby wybrałam się na spacer i zaraz za rogiem pierwsze co, to dostałam kasztanem w głowę - lecą zewsząd, bo wzdłuż ulicy same drzewa, ale najbardziej obrywają samochody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, mam nadzieję, że nie mocno. Ja wczoraj fotografując pod drzewem, słyszałam tylko jak żołędzie spadają koło mnie. :)

      Usuń
  3. Jesien to moja ulubiona pora roku :) Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcie - liściaste serducho! :-)
    I także podpisuje się pod tym, że jesień to dla mnie bardzo tkliwa pora roku, którą bardzo lubię..
    Zdrówka Megi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ja zdecydowanie wolę wiosnę. Jesień ma dużo uroku, zwłaszcza jak jej kolory są rozświetlone słońcem, ale dla mnie zawsze ma w sobie nutę przemijania. Może dlatego, że od kiedy skończyłam 14 lat, jesień równoznaczna była dla mnie z wyjazdem z domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już teraz brakuje lata i wiosny, ogólnie ciepła i tej energii, choć kiedyś byłam ogromną wielbicielką zimnych miesięcy. :)

      Usuń
  6. zdjęcia piękne a serce z liści przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  7. takiej szarej, brzydkiej jesieni to nie znoszę, ale taka wspaniała jak na zdjęciach to może trwać i trwać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesień-taka mogłaby trwać aż do...lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) do wiosny :) Ja tak myślę, że brakowałoby mi śniegu, gdyby go nie było wcale, ale tych mrozów i takiej długiej szorstkiej zimy nie znoszę. Dla mnie zaraz po Nowym Roku mogłaby zacząć się znowu wiosna. :D

      Usuń
  9. Mi każdy dzień mija tak samo, na ciągłym szukaniu pracy. Wiem, że to beznadziejne, ale nic kompletnie dla mnie nie ma, albo nikt się do mnie nie odzywa. Za to w weekend jeśli pogoda pozwoli zaszaleję na świeżym powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno kciuki, żebyś znalazła coś dla siebie. :)

      Usuń
  10. Ale masz śliczne jesienne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia ekstra!
    Żeby jesień chciała być tylko taka słoneczna i kolorowa, bez tej opcji chłodnej i deszczowej....wszyscy byliby szczęśliwsi!

    Pozdrawiam ciepło i życzę powrotu do zdrowia jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie za to lubię jesień, za te piękne kolory:)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko pięknie, ładnie ale i tak mi zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie od kilku dni jest ciepło i pięknie. Kolory niesamowite i aż chce się śpiewać z radości:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką jesień to ja lubię - słoneczną, suchą i ciepłą, a nie deszcz, plucha i zimno :(

    OdpowiedzUsuń

weltkarte