środa, 31 października 2012

Essence - The Twilight saga

W drogerii dm pojawiła się nowa kolekcja Essence "The Twilight saga - breaking dawn part 2".
Ja skusiłam się na dwa produkty, na rozświetlacz oraz pigment. :)


Rozświetlacz  "Bella's secret" jest w takim pięknym, ciepłym cielisto-złotym odcieniu, nie ma żadnych drobinek, tylko taką subtelną poświatę. Kosztował 2,95€.





Pigment wybrałam najjaśniejszy. Jest to pigment o nazwie "a piece of forever" i kosztował 2,45€.
Tutaj muszę powiedzieć, że na swatchu mnie trochę rozczarował, ma masę złotych drobinek, daje efekt bardziej brokatowy i jest ciemniejszy niż wyglądał w sklepie. Ale może na oku sprawdzi się dobrze. Spróbuję na pewno jak wygląda na mokro i jak się prezentuje rozłożony delikatnym muśnięciem na innym cieniu. Być może efekt mnie jednak pozytywnie zaskoczy. :)




A Wy skusiłyście się na coś z limitowanki?
Ja nie mogę się doczekać filmu i aż trudno mi uwierzyć, że od pierwszej części filmu w zeszłym roku nie byłam w kinie.
Lubicie filmy Twilight czy nie bardzo? Jesteście w "team Edward" czy "team Jacob"?
U mnie chyba nie trudno zgadnąć, bo kocham psy i wilki, więc wybrałabym 'Kubę'! :D

Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

33 komentarze:

  1. Mnie ta limitka jakoś nie ruszyła, choć początkowo chciałam róż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę The Vampire Diaries:) ale jeśli muszę wybierać, to jestem team Edward. Rozświetlacz jest ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak :) team Damona jest atrakcyjniejszy niż Jacoba i Edwarda razem wziętych :D Rozświetlacz tak, ale cień nie prezentuje się najładniej :/

      Usuń
    2. Zgadzam się z Donią :) Damon THE BEST :)

      Usuń
    3. Ja z kolei Vampire Diaries nie znam w ogóle, nie oglądałam ani jednego odcinka, jakoś mnie nie ciągnie. Ja nie wybrałabym Jacoba przez to jak wygląda, ale właśnie przez to kim jest. Chciałabym mieć takiego wilka przy sobie. ;) Ta wizja jest mi znacznie bardziej przyjazna, niż bycie z (i) wampirem. :))

      Usuń
    4. rozświetlacz naprawdę daje ładny efekt, ale jak przedmówczynie. Wolę Vampire Diaries team DAMON HELL YEAH ;)

      Usuń
    5. W TVD można też połączyć swoje upodobania i być "Team Klaus", który jest hybrydą wampira i wilkołaka :) Do tej grupy też należę, bo lubię czarne, wredne, skomplikowane charaktery, których w Zmierzchu niestety brakuje.

      Jeśli przebrnie się przez kilka pierwszych odcinków, gdzie Elena wzdycha aż nadto do Stefana i pisze w tym swoim pamiętniku jakieś górnolotne wyrażenia, to już do końca nie można się oderwać :)

      Usuń
    6. uuuu Team Klaus o tym nie pomyślałam, ale uwielbiam jego charakter i oczywiście cudny brytyjski akcent <3

      Usuń
    7. Dokładnie, Klaus i Damon powodują że serial ma to "coś" i nie można się oderwać ;)

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałam o tej edycji, zobaczę, co też mają :).
    Hmmm. O ile dobrze pamiętam, byłam w team Jacob. Acz to było dawno temu, gdy jeszcze przejmowałam się sagą :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz wyglada cudownie! Ale mam taki zapas rozświetlaczy że raczej go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Jacob :) Ciekawy pigment, mam nadzieję, że jak ja się wybiorę do Natury to jeszcze coś zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam wczoraj w Naturze i w moim mieście jeszcze nie ma tej limitowanki :/
    Ja mam ochotę na sporo rzeczy, ale najpierw zobaczę jak to w ogóle na żywo wygląda ;)
    Co do filmu to jak dla mnie porywający nie jest, książka nieco lepsza, aczkolwiek mam wrażenie, że troszkę tam wszystko takie infantylne i naiwne.
    Jeśli mam wybierać między Edwardem i Jacobem, wybieram Damon'a ;)
    Tak, ja też kiedyś oglądając pierwszy odcinek Vampire Diaries wyłączyłam go po 5 min, ale po jakimś czasie do niego wróciłam i teraz nie mogę się doczekać następnego odcinka, wciągnął mnie ten serial bez reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dziś na łowach w Naturze, z początku jak widziałam zapowiedź tej limitowanki spodobało mi się prawie wszystko, dziś po sprawdzeniu testerów, przeczytaniu składów wzięłam tylko ten rozświetlacz. Linery były bardzo nijakie, w błyszczykach ta nieszczęsna parafina, pigmenty po roztarciu na ręce znikały, więc ogólnie szału nie ma :/
      Zastanawiałam się jeszcze nad złotym lakierem, ale ostatecznie zrezygnowałam i wzięłam zwykłego nudziaka też Essence ;)

      Usuń
  7. o kochana takie rarytasy w DM to ja pakuje manatki z Grimm centrum i pedze po rozswietlacz! Do kina chodze czesto, ale gubie sie w tych wszystkich wampirowach filmach i serialach...cos tam widzialam ale nie po kolei i nie wiem jakie to czesci byly, moze wezme sie za ksiazki, to sobie wszystko "poukladam".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle nie oglądam żadnych wampirowych filmów czy seriali. Twilight jest jak dotąd jedynym takim i też całkiem przypadkowo na niego trafiłam. :) A w kinie to obejrzałam tylko tą ostatnią część. :)

      Usuń
  8. Za sagą nie przepadam, ale rozświetlacz jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rozświetlacz jest świetny!
    ja jestem chyba ostatnią osobą na ziemi, która nie czytała ani nie oglądała zmierzchu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jesteśmy dwie! Też nie czytałam i, póki co, nie planuję nadrabiać.


      Usuń
    2. To już trzy, również sobie darowałam i czytanie a tym bardziej oglądanie tego. Raczej na pewno z własnej woli nie będę nadrabiać zaległości.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. pewnie będą ze trzy sztuki na całą Naturę ;)hihih, faktycznie rozświetlcz ładny daje glow ;)

      Usuń
  11. fajne :) ja kiedyś lubiłam tą sagę ale przeszło mi , zresztą i tak wiadomo ze ona bedzie z Edwardem a Jacob z ich córką a bynajmniej tak było w książce ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. w PL podobno też właśnie mają się pojawić, ja bym się chętnie pokusiła na rozświetlacz, może i jakiś błyszczyk/pomadkę, zobaczymy :D

    Przy okazji, miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie czytalam tej sagi ale tyle o niej słyszalam opinii, że chyba się skuszę żeby sama się przekonać ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie rozglądam się za rozświetlaczem, ale chyba zdecyduję się na coś z minerałów...

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozświetlacz bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlacz jest interesujący,a z tym team`em- ciężki wybór : Edward ma coś w sobie, a Jacob jest mega przystojny :))

    OdpowiedzUsuń
  17. rozświetlacz wpadł mi w oko :D fajny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Megi mam takie pytanie z trochę innej beczki- w jakich godzinach otwarta jest drogeria DM?

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja poszłam do Natury,bo narobiłaś mi ''smaka'' tym rozświatlaczem, pani ekspedientka nie miała pojęcia o czym mówię ;/ powiedziała mi też, że dostali dużą dostawę i może w niej coś będzie więc wybiorę się i jutro, mam nadzieję, że już będzie do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wolę książki :)
    a na rozświetlacz się skuszę z całą pewnością - muszę dokarmiać moja obsesyjna miłość do rozświetlaczy essence :>

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

weltkarte