czwartek, 13 września 2012

Rosyjskie naturalne kosmetyki

Od dłuższego czasu chodziły za mną rosyjskie kosmetyki, więc musiałam w końcu sobie zamówić kilka produktów na spróbowanie. Nie jest to na pewno moje ostatnie zamówienie, bo jest mnóstwo kosmetyków, które mnie jeszcze ciekawią. :)
Wszystkie produkty zamówiłam w sklepie Kalina.
Co zamówiłam? Możecie zobaczyć poniżej. :)





Miękki szampon oraz odżywka do włosów:


Olej łopianowy oraz tonik wzmacniający:

Maseczka do nocnego detoksu:

Peeling cukrowy z papają:


Maska drożdżowa do włosów:


Spray z żywymi witaminami do ciała i włosów:


Dostałam również gratis białe mydło:

Testowałyście jakiś produkt z tych powyższych lub może jakiś inny fajny rosyjski kosmetyk?

pa pa :*
megi

51 komentarzy:

  1. mam maseczkę drożdżową. Jestem po pierwszym użyciu i już mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam sporo produktów z Pierovje Reshenie i z Natury Siberici. W zasadzie...przerzuciłam się na nie:) Mają bardzo dobre produkty do włosów a muszę przyznać, że wierną klientką nie jestem;) Mydło (to, które dostałaś) używam już od dłuższego czasu i w sumie nie mam potrzeby kupowania żeli pod prysznic, a bardzo tego nie lubię:D
    Uwielbiam też ich kremy i maski do twarzy:)

    Trzeba przyznać, ze mają bardzo dobre składy, bo dużo w nich ziół i to z naszej strefy klimatycznej (no prawie) i do tego mają niewygórowane ceny.
    Poza tym zioła są zbierane i przetwarzane ręcznie:)

    Nie rozumiem, dlaczego w Polsce kosmetyki z Rosji są tak mało popularne...

    OdpowiedzUsuń
  3. tez zaopatruje sie kosmetyki natury siberica i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. to ciekawe że dopiero teraz zaczyna się pojawiać szał na rosyjskie kosmetyki. Przecież wcale nie są gorsze. Widać trzeba stworzyć na nie modę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdybym wiedziała, że są u nas dostępne, już dawno bym zamówiła. :D Nigdy bym nie pomyślała, że jest taki sklep internetowy z rosyjskimi kosmetykami i to naturalnymi z takimi cenami. :)) Dopiero teraz zauważyłam, że w DE też są dostępne online, ale sklepy nie są tak dobrze zaopatrzone.

      Usuń
  5. świetne zakupy,ja mam na razie tylko piankę do mycia twarzy Baikal Herbals,ale czaję się na szampony i odżywki natura siberica i baikal herbals, na maskę drożdżową i całą listę innych kosmetyków:DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo my trochę, jako naród, jesteśmy "cięci" na to, co jest ze wschodu i jest "ruskie". Ja znam jedynie "ruskie" pierogi :D

    Ale może to i dobrze, że oni mniej znani? Może gdyby był większy popyt to popadliby w komerchę a duże ilości produkowanych kosmetyków odbiłyby się na jakości...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ruskie pierogi są bez twarogu. ;)

      Usuń
  7. A możesz tu napisać jeśli już użyłaś tego sprayu z żywymi witaminami jak sprawuje się na włosach? czyli czy wygładza, nabłyszcza, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie? Bo mnie baaardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa, jak się u ciebie sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie: a porpos sprayu: gdzie on jest? Szukam go po całym sklepie i nigdzie go nie ma:|

    Do mnie właśnie idzie paczka z szamponem z Natury Siberici, maseczka na dzień bodajże, glinką błękitną (!! jeszcze nie wiem co to:D) i kremem anti-age również Natury. Powinno być jutro, bo poszła dzisiaj wczesnym rankiem. Już mnie palce świerzbią...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod filmikiem jest link, też go nie mogłam znaleźć, ale jakoś się udało. :)

      Usuń
  10. Właśnie zamierzałam się do złożenia zamówienia na tej stronie bo odkryłam ją całkiem niedawno i bardzo mnie zaciekawiła, ale chyba teraz się trochę wstrzymam i poczekam na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam krem do twarzy z tej serii babci Agafii i jestem bardzo zadowolona :) teraz przymierzam się do innych kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję, bo niedługo chciałabym złożyć moje drugie zamówienie, więc może pomożesz mi w wyborze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Megi za link:)

    Czaję się też na te produkty do ciała z Natury te z serii Sauna & Spa, ale ciągle mnie coś powstrzymuje:| W sumie, gdybym chciała zamówić piling, masło, jakiś balsam czy coś jeszcze to uzbierałaby się niemała kwota. Miała któraś z Was, Drogie Panie, z nimi do czynienia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam tonik i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maska drożdżowa jest super ;) ja szykuję się na kolejne zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. CZekamy na recenzje:))
    Lotion jest świetny i maska drożdżowa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moją łazienkę całkowicie opanowały rosyjskie kosmetyki:) Dużo o nich pisałam na moim świeżutkim jeszcze blogu:)
    Moi ulubieńcy to m.in. tonik przeciw wypadaniu, olejek łopianowy z kiełkami pszenicy i jojoba oraz szampon love 2 mix organic z pomarańczą i papryczką chilli:)
    Ciągle kuszą mnie jeszcze różne inne rosyjskie perełki, a sklep Kalina to zagłada dla mojego portfela:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki rosyjskie są tez na bioarp.pl
    Przy czym na szczęście większość oferty się nie pokrywa:D

    OdpowiedzUsuń
  19. peeling wygląda obłędnie :] coraz bardziej kusi mnie by złożyć zamówienie :]

    OdpowiedzUsuń
  20. same dobroci... czekam na recenzje:)))) pa

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zamówienie :) Ciekawa jestem zwłaszcza tych włosowych produktów, bo tych akurat nie miałam. Będę wypatrywać recenzji. Mi po rosyjskich kosmetykach znacznie mniej puszą się włosy, ciekawe jak będzie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam filmik i przyznam, że strasznie nakręciłam się na te kosmetyki :-) Peeling wygląda świetnie, miękki szampon i odżywka również, nie wspomnę o tym sprayu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. maska drożdżowa to mój hit! pachnie bosko, jak ciasteczka i świetnie sprawdza się na moich włosach
    smutno mi na samą myśl, że niedługo się skończy

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zamawiałam rosyjskie kosmetyki ze sklepu: http://bioarp.pl/
    Też jestem zadowolona, zarówno z kosmetyków jak i obsługi

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakupy, marzą mi się rosyjskie kosmetyki i kiedyś na pewno zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. też chcę!.... *.*

    ale mam do zużycia armię zapasów z Alverde i innych tego typu dobrodziejstw... no dobra, może za dwa miesiące :D
    ale recenzja wszystkiego po kolei - obowiązkowo, żeby wiedzieć co i jak.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zaszalałaś z zamówieniem :) o masce drożdżowej pisałam u siebie, w zapasach mam tonik do włosów. Reszty nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Olej i tonik do włosów właśnie do mnie dotarł scrub mam czekoladowy i jest boski.
    Oj ciekawi mnie twoja opinia. ja do olejowania wybrałam jeszcze jojobę i pszenicę i po 1 stosowaniu jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedługo mam zamiar zamówić maskę drożdżową i olej łopainowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mnie kuszą te kosmetyki, na pewno coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe,ciekawe zwłaszcza ten szampon i peeling :). czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie kupiłaś bluzę ? jest śliczna ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna paka. Nie znam żadnych rosyjskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  34. witaj, fajna paczka, nie mam nic z tych kosmetyków , ale wszystko przede mna:)
    megi a znasz moze jakis sposób zeby pozbyc sie przekrwionych oczu? mam pelno popekanych zylek i nic mi do tej pory nei pomoglo:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy je polecasz?:) Co jest warte uwagie?

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem baaardzo ciekawa Twojego zdania na ich temat ;) sama jeszcze nic nie kupiłam, ale miałam kilka odlewek;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rosyjskie czy ukraińskie kosmetyki są strasznie niedoceniane, a szkoda! Bo naprawdę, są o wiele lepsze i naturalne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. jakiś czas temu pod wpływem twoich postów skusiłam się na małe zamówienie i mam: peeling z atlantyckimi wodorostami, codzienny szampon ziołowy z tej samej serii co twój i maseczkę wzmacniającą korzenie włosów o wdzięcznej nazwie "rosyjska bania" :) szampon i odżywka bardzo dobrze sobie z moją skórą głowy i włosami radzą, peelingu jeszcze nie sprawdzałam. ale mam ochotę na więcej!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja podrzucę info o nowym sklepie kosmetykirosyjskie.pl. Na początek 10% rabatu dla nowo zarejestrowanych i limit darmowej dostawy 90zł. Ale najważniejsze że doradzimy w razie potrzeby i dobierzemy program pielęgnacyjny, w końcu mamy parę lat doświadczenia "stacjonarnego" z naturalnymi kosmetykami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie ostatnio przesyłka z naturashop.pl, skusiłam się po przeczytaniu tylu pozytywnych opinii na temat tych kosmetyków. Zobaczymy czy będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

weltkarte