czwartek, 6 września 2012

Nowy aparat

Jiiiiiipieeeejaajeeeej!!!! 

Nareszcie doczekałam się mojej perełki. :D
Gdy dzisiaj usłyszałam dzwonek, aż mi serce stanęło na moment i wstrzymałam powietrze, po czym w radości niczym małe dziecko otworzyłam drzwi i taaadaaaa :)

Wciąż nie mogę uwierzyć, cieszę się jak nie wiem co. Aż chyba spać nie będę mogła. :D
Jednocześnie obawiając się, czy jestem jej godna, ponieważ jestem totalnym fotografującym laikiem. :)) No ale jeszcze żaden mistrz z nieba nie spadł, więc kiedyś zacząć muszę. ;)
Czekam na podobno świetną książkę, która ma zostać wydana w następnym miesiącu.
Jest to książka wydawnictwa Galilelo Press, które wydało do wielu modeli Canona takie książki i podobno rewelacyjnie opisuje co i jak i przede wszystkim z jakiego w ogóle powodu mamy ustawić. Czyli coś zupełnie dla mnie. ;)
Póki co, trochę sama się pobawię. Trzymajcie kciuki, żebym w miarę szybko ją rozgryzła (haha) i mogła nareszcie robić zdjęcia w lepszej jakości. :))

Pozdrawiam cieplutko!
pa pa :*
megi

39 komentarzy:

  1. Gratuluje zakupu:) dokladnie pamietam dzien kiedy kupilam moja lustrzanke,radosci nie bylo konca. Szybko to opanujesz i bedziesz sie cieszyc jeszcze bardziej kiedy odkryjesz jej mozliwosci.
    Pozdrawiam i zycze milej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać tego momentu. :) Na razie jestem w szoku i myślę co jeszcze potrzebuję jak najszybciej do niej.. torbę, dodatkową baterię, kartę itp. :)

      Usuń
    2. ...potem jeszcze statyw,lampe i kolejne szkielka hihi
      ''w miare jedzenia apetyt rosnie'' ;)

      Usuń
    3. O tym już nawet nie chciałam pisać, bo tu można takie wydatki naliczyć, że szok. :)

      Usuń
  2. super! sama marzę o lepszym sprzęcie, bo zdjęcia na bloga robię 6-letnim, zwykłym kompaktem... chociaż szczerze powiem, że uważam, że i tak są te zdjęcia niezłe jak na taki aparat ;P może niedługo (w sumie już trochę psuje się mój Sony, pokrętło od ustawień jest poluzowane np.) uda mi się kupić nowy aparat :)

    pozdrawiam serdecznie!

    PS. jest coś ciekawego obecnie w DM i Rossmannach niemieckich? bo planuję pojechać jeszcze we wrześniu (ostatnio pisałam Ci komentarz pod filmikiem, że jeżdżę i szukałam tego peelingu Balea w słoiku. to ja! :D). i powiedz mi, czy kolorówka Alterry jest godna uwagi? (bo takowa podobno jest, ale nie widziałam jej jeszcze, bo raczej wchodzę do DM).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie zwracałam uwagi i chyba jeszcze niczego z Alterry nie próbowałam z kolorówki. A w DM to co zawsze. :) Nie wiem czy są jakieś nowości, bo sama od jakiś dwóch tygodni nie byłam. :)

      Usuń
  3. Gdy kupiłam lustrzankę, to też całą noc nie spałam, ponieważ zaczęłam robić zdjęcia, bawić się w ustawienia itp.:) To uzależnia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe zabawki zawsze cieszą *.*

    Pozdrawiam,
    # Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Zazdroszczę :) Sama sobie tydzień temu sprawiłam nowego fociaka, ale nie lustrzankę, bo jeszcze mnie nie stać - drogie paskudy są :P Kiedyś się dorobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to jeszcze pestka w porównaniu do tych naprawdę dobrych obiektywów, one kosztują prawie dwa razy tyle co ten aparat. :(

      Usuń
  6. Megi polecam książki Bryana Petersona, pisze w bardzo przyjemny i prosty sposób! Mnie zaraził pasją fotografowania i przez te właśnie książki kupiłam swój Canon 500D :))) Zacznij od "Ekspozycji bez tajemnic".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję. :) Ja na pewno zacznę z jakąś po niemiecku, bo fachowe słowa po polsku są dla mnie nie do zrozumienia jeśli chodzi o fotografię. :D Ale na tą również popatrzę gdzieś w księgarni. :*

      Usuń
    2. Powinnaś bez problemu znaleźć ją i po niemiecku :) a język tam jest tak prosty, że na pewno nie miałabyś problemu ze zrozumieniem i po polsku. Jest napisana dla takich kompletnych laików - jak zaczynałam ją czytać to nie miałam zielonego pojęcia o robieniu zdjęć. A poza tym gratuluję i życzę wieeeeelu udanych fotek - zobaczysz jak to wciąga :D

      Usuń
    3. Anwen, ja tez chętnie bym się zaopatrzyła w taką książkę. Ile kosztuje i gdzie ją kupić? :)

      Usuń
    4. na pewno są dostępne w empiku i przez internet. Ceny to coś około 40-50zł Mi pożyczył kolega z pracy (w sumie mam tu kilku zapalonych fotografów :D), ale myślę, że warto je kupić zwłaszcza na samym początku przygody z fotografią :)

      Usuń
  7. Wow...........Już nie mogę się doczekać, co wyczarujesz dzięki temu "cudeńku"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaa, zazdroszczę! czeka na cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja robię sobie zdjęcia na bloga tym samym aparaciksem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie to ktoś mi robi, ale takim właśnie aparatem. I muszę powiedzieć, że to cuudowny sprzęt - świetnie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!

    Aparat posiadam dosłownie taki sam, więc mogę pogratulowac wyboru:) Ma naprawdę fajne funkcję i robi piękne zdjęcia:) Niestety ja choć mam już go ponad rok, to nie ogarnęłam jeszcze jego wszystkich funkcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, żeby u mnie było inaczej. :) Ale mam nadzieję, że książka chociaż wytłumaczy mi wszystko do moich potrzeb. :)

      Usuń
    2. Hehehe jak się czegoś ciekawego dowiesz daj znać:D

      Usuń
  12. Super, nareszcie :)) Niech Ci służy! Ciesze się razem z Tobą bo wiem jak to zmienia niejako życie ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Na razie pojawiają się tylko znaki zapytania. :D Zanim ja go rozgryzę, to łohoho. :))

      Usuń
  13. witamy wśród Canonowców:) ja swojego 1100 D uwielbiam pomimo, że nie odkryłam jeszcze nawet 1/10 jego możliwosci:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Też rozważałam ten aparat, ale jednak padło na nikona :) Do nauki fotografii polecam na youtube serie filmików podcast35mm o fotografii http://www.youtube.com/user/abtvpl/videos naprawdę super zrobione i bardzo fajnie tłumaczą podstawowe zagadnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, ale Ty jesteś podobna do swojej mamy:)) Wczoraj jak u niej byłam to nie mogłam się na patrzeć, co za piękna kobieta i ta nienaganna sylwetka już wiadomo po kim masz takie zgrabne ciało:) Zarówno Twoja mama jak i Ty jesteście tak samo przyjazne i dodajecie dobrej energi:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo. :) Przekazałam dalej i mama serdecznie dziękuje. :) Ale nie wie, którą klientką Ty byłaś, bo się nie 'ujawniłaś'. ;)) pzdr :)

      Usuń
  16. Na pewno szybciutko go rozgryziesz :) Bardzo dobry zakup, mam od niedawna podobny, i faktycznie to wciąga, jak się już zacznie pstrykać i mniej więcej wie 'co z czym jeść'. Czekam więc na Twoje nowe posty, zdjęcia, które wyczarujesz za pomocą tego aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Canony to świetne aparaty! Sama mam 550D, typowo do robienia zdjęć, ale czasami zdarza mi się coś nakręcić i powiem Ci szczerze, że na pewno będzie świetna jakość dźwięku :-)Sama na początku miałam problem z tym, że filmik sam mi się przerywał, gdy nie wyczuwał ruchu chyba po 3. sekundach, ale pogrzebałam w ustawieniach i było ok ;-) Twój zapewne ma wyświetlacz LCD, który może służyć też jako podgląd, więc na pewno będzie Ci służyć :) No i super, że napisałaś o tej książce, zaraz sprawdzam

    OdpowiedzUsuń
  18. :)) Wiem jakie to uczucie gdy dostaje sie swoją wymarzoną lustrzanke ;)
    Ja ostatnio kułami sobie właśnie canon 60d !! :DD
    Genialny jest Twój blog, obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje marzenie od wielu lat :)))
    Teraz to Ty będziesz takie foty strzelać że ho ho:)))
    SUPer :))) Cmok :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte