poniedziałek, 17 września 2012

Mój weekend

Weekend spędziłam w takim magicznym miejscu...

Gdzie droga wzdłuż Odry łączy miasta...
A ludzie mijający serdecznie witają..

 Świeciło piękne słońce..
A jesień wisiała w powietrzu..

Woda lśniła pięknym blaskiem..


Gdzie wszyscy mogą rozkoszować się jej ciszą i ukojeniem..



A krówki delektować się smakołykami z dzikiej przyrody..
Tam, gdzie czasem trzeba przejść przez zwężenie..
aby zobaczyć, co kryje się za nim..


Gdzie dorośli nie zapominają o swojej dziecięcej części w sobie..


Tam, gdzie przy ognisku możemy się ogrzać..
Gdzie czuję się jak w raju!

Spoglądam wstecz i myślę sobie, że na pewno tu wrócę! :))



Dzień zakończyłam najpiękniej jak mogłam. Małe jagniątka wyszły poza płotek i chcąc wejść z powrotem, jedno mocno się w nim zaplątało. Jaka była moja radość, gdy mogłam to mięciutkie i pachnące białe cudo moimi rękoma wydostać i wpuścić do stada.
Na szczęście płot nie był pod prądem. ;)
Serduszko biło mu szalenie, ale mi również. :))

Całuski :**
megi


26 komentarzy:

  1. Super, jak w raju, pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej.. Pięknie to opowiedziałaś:) z tą owieczką się wzruszyłam. Kocham zwierzaczki, a gdy dzisiaj weszłam na zdj istotek, na których przeprowadzane są testy i jaką krzywdę im się wyrządza, stwierdziłam, że nigdy więcej kosmetyków od firm pisanych czerwoną czcionką.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubisz te owieczki naprawde:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce. Myślę że, to taki raj dla duszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Owce... kiedy ja ostatnio je widziałam... nie pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Megi co u Ciebie uwielbiam? Z pozornie zwyklego miejsca, ktore wiele z nas na codzien nie dostrzega, Ty zrobilas niemalze raj na ziemi. To jest wspaniale. Chcialabym nauczyc sie w ten sposob postrzegac to, co mnie otacza. Jestes wyjatkowa. Pozdrawiam cieplutko :) Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. :* Mnie właśnie takie najprostsze, niby najmniejsze rzeczy od zawsze najbardziej cieszyły, bo one są dla mnie wielkie. :))

      Usuń
  7. Megi myślę - tak bajkowo 500 lat wstecz - że bycie żoną pastucha byłoby dla Ciebie wielką Radością! ;-D Piszę dość odważnie te słowa... ale oczywiście z przymrożeniem oka, byś nie poczuła się urażona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bah, 500lat wstecz, gdyby teraz taka okazja się przytrafiła z owieczkami. :D

      Usuń
    2. Szalona kobita z Ciebie! :-D ale to piękne, bo tyle pasji w Tobie i fascynacji prostymi rzeczami..

      Usuń
  8. Bardzo pozytywny, piękny post :)
    Sama mieszkam na skraju lasu i może owiec u siebie nie widuje, ale muuuczące krowy i zapach leśnej ziemi uwielbiam :)

    Megi, czytałam Twój post o nowym aparacie. Jeśli mogę skomentować powyższe zdjęcia: bardzo spodobało mi się to z panem, który niesie w ręku samolot (?). W ogóle wszystkie zdjęcia są bardzo dobre jak na osobę "nową w temacie" :) Moja rada - róbcie zdjęcia ze stopami, nie ucinajcie ich - zmniejsza to optycznie osobę i źle wygląda.
    Nie jestem profesjonalnym fotografem - raczej osobą robiącą zdjęcia z zamiłowania. Wiem, że aparat w ręku forografem nikogo nie czyni, a zwłaszcza erze aparatów cyfrowych, od których stronię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Akurat te zdjęcia, na których jestem ja były robione na następny dzień już tylko telefonem, bo nie zabrałam aparatu. ;) No i wiadomo, nie dyktowałam jak osoba ma fotografować. ;) Ten pan miał chyba i samolot i latawiec. Tam na tej górce są czasem ogarnizowane takie większe spotkania, imprezy z latawcami. :)

      Usuń
    2. U mnie często można spotkać spadochroniarzy w lesie :) No, albo osoby, które z górki startują na czymś spadochronopodobnym :)

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie przerwać gonitwę dnia codziennego i wybrać się w jakieś spokojne miejsce na łonie natury.
    Cudowne owieczki, aż chciałoby się do nich przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba sobie robić takie wypady, a fotki super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przypadkiem natknełam się na Twój profil na yt i nie mogę się oderwać od komputera :) pięknie wyglądasz , ciągle coś się dzieję ładnie się ubierasz i w ogóle tylko pozazdrościć... nie wiem czemu zawsze jak spodoba mi się jakis blog itp to okazuje się że dziewczyna jest polką ale mieszka w jakimś innym kraju... będę tu wracała ! :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte