sobota, 1 września 2012

Kasza manna z dynią

Od małego uwielbiam kaszkę manną. :) Kiedyś u znajomych z Rosji spróbowałam po raz pierwszy kaszki z dynią i była przepyszna. Teraz na odwiedzinach dostałam od znajomych, którzy mają działkę, mnóstwo niepryskanych dobroci: przepyszne jabłka i winogron, pachnące pomidory, półmetrową cukinię oraz właśnie dynię. Była tak ogromna, że poprosiłam o odcięcie tylko 1/4, a i tak część musiałam zamrozić. :D
Więc zrobiłam sobie na śniadanko kaszkę manną z dynią. :)

Pokroiłam dynię na kawałki i zagotowałam z niewielką ilością wody. Po kilku minutach posłodziłam, dodałam troszkę laski wanilii. Zalałam mlekiem i dodałam kaszki. Po następnych kilku minutach, przepyszne śniadanko było gotowe. :)) Mniam! :D

Lubicie kaszki?
U mnie dynia zagości teraz częściej na stole, nie tylko w formie kaszki. ;)
Na swoją kolei czeka jeszcze moja ulubiona odmiana dyni, którą kupiłam jeszcze zanim dostałam tą zwykłą. Na pewno znajdzie się na blogu, bo jest przepyszna i jem ją często w jesienno-zimowym sezonie. :)

Pozdrawiam smacznie. :)
pa pa :*
megi

20 komentarzy:

  1. Ja za to za kaszką nigdy nie przepadałam..:P Poza tym uwielbiam Cię! Zajrzyj jeśli masz ochotę, dopiero zaczynam ;) www.melawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaszę manną uwieeeeelbiam:) Niestey jestem bezglutenowcem i nie mogę jej jeść:( a to chyba jedyna kasza którą lubię.Megi,miałaś nas uraczyć przepisami na sałatki -pisałąś o tym w poście o rybie pod szubą:)
    Czekam na nowe przepisy sałatkowe i dyniowe:) bo ja nic z dni nie umiem zrobić i nawet nie wiem czy kiedyś dynię jadłam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynię jadam jako dodatek wazywny z piekarnika i taka mamałeyge z lanymi kluskami :) Kasza manna nie przechodzi mi przez gardło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz w życiu jadłam zupę z dyni, pycha :). Kaszkę lubię, ale bez dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma nic lepszego jak własne warzywa ;)moi rodzice maja mini szklarnie z własnymi pomidorami i są przepyszne w sezonie letnim wiekszość rzeczy jem na bazie pomidorów polecam ci tez zupę dyniowo-pomidorową jest przepyszna przepis na pewno znajdziesz w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM DYNIE
    Wygląda mega apetycznie jutro wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, Megi, jak ja Cię rozumiem i z manną, i dynią... Yummyyy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kasze manna i uwielbiam dynie! Musze sprobowac takiego polaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. ps.s czy pasuje do tego hakkaido?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. To jest jakby mniejsza wersja tej normalnej dużej dyni. :)

      Usuń
  11. Ja uwielbiam kaszkę ale niestety nie trawię dyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jadłaś może kiedyś zupę dyniową? Polecam przepis z mlekiem kokosowym! Jest przepyszna, moja ulubiona ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :) Lubię też dodawać do niej laskę wanilii. :))

      Usuń
  13. Przyznam szczerze, że nie jadlam jeszcze nigdy dyni świeżej, tylko pestki. W tym roku planuje zrobić zupę. Twoj przepis jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kaszę manną, jak zresztą wszystkie kasze, ale jednak w połączeniu z dynią - hm, chyba nie, chociaż nie będę wybrzydzać dopóki nie spróbuję :)

    Dynię to ja preferuję w wersji obiadowej, w postaci pysznej i gęstej zupy krem.

    Pozdrawiam,
    # Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować, ja zanim spróbowałam też myślałam-dynia do słodkiej kaszy?? Ale jak spróbowałam, to polubiłam od razu. :D

      Usuń
  15. A ja dziś gotuję kaszę gryczaną na obiad. Uwielbiam wszelkie kasze. Zaraziła mnie tą miłością moja babcia. Uwielbiam kaszę manną z dynią. Także od czasu do czasu robię.

    OdpowiedzUsuń
  16. kasza manna jest wspaniała!
    Ale żeby ją połączyć z dynią.... jestem w szoku... muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

weltkarte