niedziela, 16 września 2012

Biesiada z Cyganami

Gdy w zeszłym tygodniu pojechałam do Polski, zostałam prosto z drogi wyłapana i wywieziona do lasu... :D
..na biesiadną imprezę z Cyganami. :) Oto mała relacja z tejże zabawy. :)



Króliczki kicały wokół nas. :)

Cyganka po środku miała przepiękną sukienkę, o czym jej później powiedziałam. :) Szkoda, że na zdjęciu już nie prezentuje się tak ładnie jak w rzeczywistości.









Wszyscy świetnie się bawili. :)

"A wszystko te czarne oczy.." :D

A mnie najbardziej fascynowały pniaki. :D (Jak dobrze, że mama miała gumowce dla  mnie :))




Jaka szkoda, że już jest koniec lata i nie będzie przez długi czas okazji na takie biesiadne imprezy. Uwielbiam je. :))
pa pa :*
megi

15 komentarzy:

  1. Kiedy w tym roku byłam nad jeziorem też robiliśmy takie "świece/pochodnie" z pnia. Efekt jest po prostu fantastyczny, nie mogłam się na to napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pniaki są mega! ładnie wyglądasz w paskach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie mogę! Don Vasyl!:) U nas też się pojawia, na Pomorzu Zachodnim, i tez jest wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio lubie wszelkie tego typu imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczylam to zdj z Don Vasylem to sobie pomyślałam, że temu chłopakowi co jest z tylu na zdj, wpadlas w oko:p przegladam dalej fotki a tu on! Dopiął swego! Ma foto z Megi! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. pniaki swietne ale mi najbardzie podobaja sie te sliczne suknie cyganek ... przesliczne....

    OdpowiedzUsuń
  7. hejo. gdzie moge znalesc meil do ciebie, lub jakis bezposredni kontakt bo mam za duzo pytan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej poprzez Youtube napisz prywatną wiadomość. ;)

      Usuń
  8. hej, świetna impreza i cudne klimaty, Don Vasyl wciąż w formie, :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drzewo faktycznie robi wrażenie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, widzę miejsce gdzie mieliśmy pojechać, gdyby nie prośby znajomych żeby ich odwiedzić to byśmy się spotkały :-) Okolice pielgrzymki :-) Parę tygodni temu byłam tam też na takiej góralskiej imprezie. Pozdrowienia z cieplutkiego dziś Bolesławca :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte