środa, 8 sierpnia 2012

Zdecydowana! :D

Zdecydowałam się na mało popularną tutaj, czyli biało-czarną. :))
Nie chciałam tego wcześniej pisać, żeby nie wpływało to na Wasze opinie, ale to właśnie ona była u mamy i u mnie na pierwszym miejscu. :)
Jest dla nas po prostu zjawiskowa, inna, zadziorna.
Choć wszystkie trzy podobają mi się na swój sposób, to ta biało-czarna jest po prostu taka "moja". :D Pasuje do mnie jak ulał.
Tak z mamą myślałyśmy, że ta czerwona przez sam kolor będzie na pierwszym miejscu. :)
Pomimo, że to nie będzie wesele w Polsce, ani w ogóle wesele polskie, więc nie muszę się obawiać baskinek i tego typu rzeczy, bo tam nie są popularne. To i tak nie przepadam tak szczerze za bezpiecznymi, "poważnymi" strojami na wesele. Moja mama również. :) Uwielbiamy dziewczęce czy zadziorne lub po prostu takie 'inne' sukienki i obie jednoznacznie powiedziałyśmy 'wow-to jest ta' jak wyszłam przebrana w tej biało-czarnej. :D
Muszę tylko zanieść ją do krawcowej, żeby odrobinę mi ją pod pachami zwężyła i będzie idealna. Buty dostałam w 'spadku' od mamy, to te czarne, które miałam na zdjęciu w poprzednim poście.
Torebkę dostałam u mamy w butiku. :) Przepiękna, nietuzinkowa, kremowa twarda kopertówka z cudownym zapięciem. Do tego dodatki są już zbędne. ;)

Dziękuję za tak liczne komentarze! Pomimo, iż zdecydowałam nie zgodnie ze 'statystyką', to cieszę się ogromnie, że tak szybko i licznie mi odpisałyście i mogę na Was liczyć. Jesteście wspaniałe! Buziaki dla każdej z osobna! :**
A teraz czas pomału się położyć przed poranną drogą powrotną. Dobranoc :) :*

30 komentarzy:

  1. ta również była moją faworytką :) Torebka ma genialne zapięcie, będziesz wyglądać zjawiskowo megi *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. tak myslalam, ze zdecydujesz sie na 1, cos trudno mi bylo ciebie powiazac z ta czerwona :) ok baw sie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawialam na 3 :) ,ale najważniejsze,żebyś TY czuła sie dobrze w sukience żebyś się sobie podobała:)Spokojnej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Megi, mam prośbę - dostalam 2 tyg. temu diagnozę ŁA - zostawisz mi namiar na siebie, potrzebuję rad i wsparcia. oto mój mail: giovanna1@vp.pl. nie widze na blogu kontaktu do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę koniecznie stylizację z tego wesela!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest rzeczywiście zjawiskowa, a zestawienia koktajlowe biało-czarne lub kremowo-czarne bardzo lubię :)

      Usuń
  6. Faktycznie nie banalna, ale przyznam, że zdjęcia z tą sukienką nie wyszły najkorzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna na zdjęciu tak dobrze nie wyszła jak w rzeczywistości, ale akurat myślałam, że ta na zdjęciu lepiej wygląda niż te pozostałe,hehe :)

      Usuń
  7. Gdzie mozna kupic ta sukienke. Swietna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bolesławcu na Dolnym Śląsku. Jest jeszcze jedna, ale większa. :)

      Usuń
  8. Bardzo mi sie podoba, dobry wybór!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sobotę tez mam wesele i jeszcze nie zdecdowałam co nałożę:(( Miłej zabawy Megi:_))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wybór, Megi! Też byłam z 1-szą! Jest urocza... I ta torebka... Cudnie będzie Ci w tym!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy wybór! Też bym wybrała tą. Byłam także za nr :) Torebka - znakomita.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, ważne, żeby ubierać się w to w czym czujemy się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo to jest tak, że nawet najlepsze zdjęcia nie oddadzą tego, jak się czujesz, kiedy sukienkę masz na sobie, jak się zachowuje podczas ruchu. Dlatego właśnie mało mamy tutaj do doradzania, chociaż tak "na wygląd" pewnie też zdecydowałabym się na tą czarną :) Ma pazur!
    Chętnie bym się wybrała na jakieś weselicho :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli trójka wolna :P
    Szkoda , że ten butik tak daleko ode mnie , bo capnełabym ta trójkę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam za czerwoną, ale jak widzę torebkę, którą dobrałaś to automatycznie zmieniam zdanie! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta sukienka, ale ta torebka jest boska. Miłej zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda nie skomentowałam wczorajszego postu, ale dla mnie numerem jeden była właśnie ta biało-czarna:) Jest taka dziewczęca i zarazem oryginalna.
    P.S. Torebeczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest GENIALNA, nigdy nie przepadałam za kopertówkami a w tej się zakochałam! Szkoda, że twoja mama nie ma sklepu internetowego ;(
    Panna młoda się na Ciebie obrazi bo będziesz najładniejszą i najlepiej ubrana dziewczyną na weselu ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. a jakiej firmy to sukienka?

    OdpowiedzUsuń

weltkarte