środa, 22 sierpnia 2012

Zawitała jesień...

..przynajmniej na moim balkonie. ;)
Kwiaty letnie w tym roku coś szybko mi padły. Pewnie dlatego, że w tym roku chciałam być odkrywcza i zamiast kupić to, co się u mnie sprawdza, czyli gotowe rośliny, ja bawiłam się z nasionami. ;)  Więc nadeszła pora, aby je zamienić. (tak między nami uwielbiam sadzić rośliny :))

Jak co roku kupuję na sezon jesienno-zimowy mój ukochany wrzos.

I sadzę go z czymś równie trwałym, zielonym oraz tym razem - bliżej mi nie znanym. :))

Mam nadzieję, że ta wersja, w przeciwieństwie do letniego zestawu, przetrwa mi do wiosny. ;) Zwykle tak jest i pięknie to wygląda, jak zimą rośliny pokryte są śniegiem.
A jak wygląda u Was, panuje na Waszych balkonach/tarasach jeszcze letni klimat czy już też pomału zamieniacie rośliny na zimowe?

pa pa :*
megi

19 komentarzy:

  1. U mnie na balkonie słońce wypaliło mi wszystko, za to na tarasie lato w pełni. Nie wpadłam na to, że mogłabym sobie posadzić wrzos na jesień...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pod domem juz liście zaczeły spadać chyba upał je troche spalił ;) jeszcze troche i znów zacznie sie grabienie liści ;)piekny ten wrzos co to za odmiana? ja mam też jakiś wrzos ale nie jest tak gęsty jak ten

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wrzos jest przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wrzos:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze lato w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam na balkonie małą hodowlę pomidorków koktajlowych i ciągle dojrzewają nowe i nowe, i kwiatki ciągle kwitną i pojawiają się nowe owoce, także tylko wyskakuje na balkonik i mam pomidorki do obiadu lub kanapki :)))
    U mnie w Łodzi lato w pełni, cieplusio milusio, choć była dziś burza.

    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    P.S. W jakim mieście mieszkasz? Uwielbiam język niemiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wrzos :)
    mam to szczęście że mam ogród (którym zajmuje się moja mama, bo ja niestety nie mam do tego ręki) i jeszcze trzymają się w nim typowo letnie kwiaty, jednak już gdzieniegdzie widać jak jesienne róże próbują się przebić :) niestety, ale czuć już wrzesień a wraz z nim jesień w powietrzu...

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne te zdjęcia!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przezimuje na dworze w doniczce i nic mu nie jest? a co to jest ten zielony? wiesz juz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jeden to jakiś rodzaj bukszpanu, a ten drugi nie wiem. :) Tak, normalnie trzyma mi się wszystko, czasem bez kwitnięcia, to zależy od rodzaju. Z tego co wiem, to są to też wieloletnie rośliny, ale ja nie mam gdzie tego trzymać, podcinać itp.

      Usuń
  11. oj zima to sobie nie zawracam głowy balkonem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. No poczekaj z tą jesienią bo aż szaro za oknem mi się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na balkonie wciąż panują pomidory, bazylia i oregano :P Neguję jesień, dopóki nie spadnie śnieg!
    A wrzosy urocze, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się obawiam, że wrzos nie przetrwa u mnie zimy:/ ale koniecznie kupię - może do kuchni? już się rozglądałam ale ceny koszmarne - trzeba się wybrać na giełdę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja za jeden zapłaciłam 1,80€. Wrzos jest do trzymania na zewnątrz i jest winterhart, czyli przetrwa zimę. Jak się ma ogród lub jakiś większy taras, to po zimie obcina się go, a potem na jesień znowu zaczyna rosnąć. :)

      Usuń

weltkarte