piątek, 10 sierpnia 2012

Sweety & Carlos

Widziałyście małą słodką mojej mamy w moim ostatnim filmiku. :)

 Dzisiaj pokażę Wam jej młodszego 'brata' Carlosa. :)

Carlos ma dopiero niecałe pół roku i choć jest już tak wielki, jego ulubione spanie, to łóżeczko sweety, z którego ona wcale nie korzysta. :)

W nocy śpi jednak w swoim łóżku. ;)

Sweety preferuje zimne podłoża.

A Carlos woli opalać się na słońcu. :)
Czasem można go spotkać właśnie tu, wygodniś z niego. :D

Jak byłyśmy u znajomych, to Sweety wykopała sobie w ziemi dół, żeby było jej jeszcze chłodniej. :))
A na słońce wychodzi tylko jak musi lub chce pobawić się z Carlosem. :)

Are You talking to me? :))

Zrobić sobie zdjęcie z Carlosem, to naprawdę ciężka praca, ponieważ nie robi nic w większą przyjemnością od bawienia się i w związku z tym ciągle gryzieniem i lizaniem zaczepia. :))
 Można jedynie spróbować podejść do niego jak śpi. ;)

Ale od razu szybko się budzi i dawaj - baw się ze mną! :D
Tak dobrze smakujesz. :)

Tutaj w końcu się udało, jeeej! Nawet się upodobniliśmy mimiką, hehe. :)

Pozdrawiam ciepło!
pa pa :*
megi

36 komentarzy:

  1. Oglądam te śliczne psiaki i sama się do siebie uśmiecham takie są pocieszne.Szczeniaki mają to do siebie że są takie słodko niezdarne.Chętnie bym się z nimi pobawiła:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak on będzie wyglądał jak urośnie :D
    ale się uśmiałam 'tak dobrze smakujesz...' :)))

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zwierzaki :) Carlos na leżaku to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziaki :-) Ja chcę takiego Carlosa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najsłodszy moment jak się bawią razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie skarby no nie mogę :) kocham pieski\! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ale słodkie psiaki :) Carlos jest podobny do mojego Mikiego, choć mój jest nieco mniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochan dziękuję za tak miły i ciepły wpis! poprawiłaś mi humor! śliczne zwierzaki! możesz powiedzieć jakiej rasy jest Carlos? to amstaff??
    buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny post! taki... uśmiechnięty :) :) :) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Carlos jest przepiękny :) uwielbiam takie psy :) również jestem ciekawa jakiej jest rasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Carlos jest super :) Na tym zdjęciu, gdy się opala, leży dokładnie jak mój kot :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten jeden wygląda groźnie, balabym sie do niego podejsc i w ogole takiego miec:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać. ;) Ja pomimo, że zostałam pogryziona przez dużego policyjnego psa jak byłam mała, nawet wtedy było mi go szkoda i bałam się o tym powiedzieć babci. Nigdy psów się nie bałam i nie boję. Tylko właścicieli, którzy nie potrafią z psami dobrze obchodzić, we właściwy sposób wychować i 'czytać' po prostu ich emocje, żeby móc zareagować. ;)

      Usuń
  13. Jakie Carlos ma piękne oczy :) jak doczekamy się własnego domu to będziemy mieli biszkoptowego labradora i mopsa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Młodszy brat? Haha, a nie wygląda :P

    Super zwierzaki! Widać, że są bardzo wypielęgnowane i kochane przez właścicieli :) Szkoda, że mam alergię na sierść takich zwierzaków...

    OdpowiedzUsuń
  15. Carlos jest boski, piekny pies, duzy chlopak z niego:) pozdrawiam psiaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słodkie psiaki!!! :-))) A Carlos jest uroczy! Zachowuje się dokładnie tak jak mój Tiago w jego wieku - sama radość, szczęście i zabawa! :-))) W sumie u mnie jest tak do tej pory, a Tiago skończył już trzy latka :P

    OdpowiedzUsuń
  17. to zdjęcie na leżaku pokazuje kto w tym domu "rządzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne pieski - zwłaszcza szalony Carlos :D

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG, jaka łapencja:)) Cudowne są:)) Carlos śpioch skradł moje serce;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ciekawa jestem jaka będzie jak wyrośnie. On tylko jak śpi jest spokojny. ;) Ma 'szalony' charakter, uwielbia zaczepiać. Sweety jest jego przeciwieństwem, to prawdziwa dama, a jak widzi dzieci obojętnie jakie duże, to aż ją rozpiera z radości. :))

      Usuń
  20. Ostatnie zdjęcie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. psiaki są super, sama mam trzy :) uwielbiam te zwierzaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Carlos ma niesamowite oczy! I kolor sierści bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń

weltkarte