poniedziałek, 6 sierpnia 2012

OOTD i ulubione buty ostatniego czasu

Witam wszystkich po małej nieobecności! :)
Dojechałam cała i szczęśliwa, choć szczęśliwa mniej, bo dostałam pod koniec trasy mandat za szybką jazdę. ;) grrr
Wczoraj z mamą wykorzystałyśmy wolną chwilę na spontaniczne nagranie stroju dnia. Miałyśmy dosłownie chwilkę i oto co nam wyszło. :))



Jako, że nie chciałam mamie dodatkowo utrudniać nagrywania, był to jej pierwszy raz, postanowiłam po prostu później zrobić zdjęcia, jak czegoś nie będzie widać na filmiku.
Więc oto są zdjęcia butów, których faktycznie nie bardzo widać. :)




Mam nadzieję, że miałyście również miły weekend. Życzę miłego tygodnia.
pa pa :*
megi

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :) A Ty masz przepiękne włosy :))

      Usuń
  2. Megi, co to za biały lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki mleczny jaśniutki róż z p2 do frencha.:)

      Usuń
    2. Ach, już myślałam... Na zdjęciach wygląda jak piękna biel, której aktualnie szukam. No nic, szkoda :-)

      Usuń
    3. P2 ma też taką biel :)

      Usuń
  3. Butki same na zdjęciu się średnio prezentują, ale na nodze! Na nodze wyglądają przepięknie! Aż mi się oczy zaświeciły =D I jakiś śliczny piesio :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki! :) kurczę, namów mamusię na sklep online może?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się podoba torebka i pies, mój też się lubi wpychać na zdjęcia:)

    zapraszam do mnie:)dopiero zaczynam:P
    www.pani--ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor mają te buty, uwielbiam taki na bosych stopach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne buty:) szkoda że nie można ich gdzieś kupić:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te buciki. Wszystko mi sie w nich podoba. Chetnie bym ci je porwala:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty rewelacja. Niech mama otwiera sklep online:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wygladasz, ja poszukuje takich spodni, strasznie obcisłych i narazie nic odpowiedniego nie moge znalesc ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej mam te same butki ;) sa piekne, ale jesli chodzi o jakosc to juz jest niezbyt dobrze ;( rozkleiły mi sie, a włożyłam je dosłownie 4 razy ;( nic nie dało "reaktywowanie" ich u szewca. mam nadzieje, ze u Ciebie tak sie to nie skonczy... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę w nich cały czas i wszystko jest dobrze. Są na mnie tylko za duże w sensie, że ten pasek przedni za dużo miejsca zostawia wolnego, a moje stopy nie są takie masywne. Ale ten problem mam w każdych tego typu butach i załatwiam to wkładkami, żeby stopa mi do przodu przez ten za duży pasek nie uciekała. Tu muszę chyba dokleić jedną wkładkę na drugą, bo jeszcze są za duże. :)

      Usuń
  12. Fantastyczne buty! Wymarzone dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się bluzeczka. No i pies oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohh, bluzeczka, buty i torebka - super :)
    Megi, jesteś przesympatyczna, uwielbiam Cię słuchać i oglądać.:)))
    Pozdrowienia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Cieszę się bardzo. :))

      Usuń
  15. Buty świetne. W ogóle masz doskonały gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Megi, teraz już nie tylko oglądam Cię na YT, ale zaglądam też na bloga :) Lubię Cię w każdej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)) Cieszę się ogromnie. :)

      Usuń
  17. Ha! Nie uwierzysz, ale identyczne wylukałam ostatnio w takim małym sklepiku. I zostały zaledwie dwie pary... Muszę po nie wrócic, bo teraz żałuję, że od razu ich nie kupiłąm :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne te butki, ja uwielbiam wszelkie koturny i obcasy ale moj wzrost 177 nie bardzo pozwala mi takie cuda nosic:/ POzdrawiam P.S Masz niesamowicie dobry gust, Twoje stroje są wydaje mi się przemyślane i kobiece :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, pewnie, że pozwala! Ja bym nosiła. :)) Jestem tylko 4 cm niższa i też noszę. :) Dziękuję bardzo. :*

      Usuń

weltkarte