sobota, 11 sierpnia 2012

Moja trasa

Dzisiaj zabieram Was w małą podróż. :) Jadąc z powrotem do siebie zatrzymałam się w kilku miejscach, żeby zrobić zdjęcia, abym mogła Wam pokazać moją trasę do Polski lub z powrotem. Uwielbiam polskie krajobrazy i szczególnie lubię jeździć przez lasy. :)
Przejeżdżam przez jedną małą wioskę, w której nie ma asfaltu, droga ułożona jest z kamieni. Tam zawsze czuję się cofnięta do innego świata, czasu. Panuje tam taki spokój. :)
W jednej znajduje się dużo bocianich gniazd. Zawsze przejeżdżam tamtędy z szerokim uśmiechem na twarzy. :))
Akurat trafiłam na miłosne wyznania. :))
Uwielbiam też stosy siana na polach o tej porze roku.
Niedaleko granicy znajdują się jeziora po obu stronach drogi. Pierwszy raz się tam zatrzymałam. :)

Piękną mamy Polskę prawda? :)
Pozdrawiam ciepło.
pa pa :*
megi

24 komentarze:

  1. Och, przypomniałaś mi moje rodzinne strony... To co prawda inny rejon Polski, a jednak tak podobny - lasy i jeziora podziwiam kiedy tylko mogę. Ja chcę do mamy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam polskie krajobrazy, zdjęcie bocianów świetne :) tez mam bociany u siebie na blogu i polskie krajobrazy oraz polne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną :) Lubię pstrykać i oglądać takie zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo podobne mam krajobrazy jak jadę na wieś na działkę - patrzac na Twoje zdjęcie wręcz myślałam ze przejeżdzałaś ta trasą co ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi miłosne wyznania najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że czasem nie potrafimy docenic tego co mamy... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzyni kierownicy ta nasza Megi:) prowadzi auto i jednocześnie pstryka fotki hehe:) ja muszę się dobrze skupić i chciałabym powiesić tabliczkę obok siebie dla moich współpasażerów rodem z PKS-ów "w trakcie jazdy zabrania się rozmów z kierowcą":D a tak w ogóle to piękne krajobrazy

    OdpowiedzUsuń
  8. stan polskich dróg jest jak cofnięcie w czasie ;) też lubie jeździć po Polsce bo zawsze coś ciekawego przykuwa moją uwagę przynajmniej podczas jazdy nigdy nie jest nudno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ale i tak już stopniowo się polepsza, choć idzie im to baaardzo wolno. :)

      Usuń
  9. a dużo km musisz przejechać? :> ładne krajobrazy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczne zdjecie z bocianami:)))) ja musze przejechac prawie 1000km z Niemiec NRW do Wielkopolski ... bardzo meczaca jest taka podroz - na szczescie jest juz A2 wiec jest o wiele szybciej.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda. dobrze, że na niemieckich autostradach da się w większości popruć, to szybciej zleci. :)

      Usuń
  11. Zaiste ślicznie... Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia i czytać refleksje do nich...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne widoki! Też zawsze gapię się i szczerzę na widok bocianów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne krajobrazy, szczególnie podoba mi się ten z kamienną dróżką - chce się tam znaleźć : D bo czasem aż się prosi aby odpocząć od tego wszystkiego :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne widoki i przepiekne zdjecia. Bociany cudowne. Im jestem starsza tym bardziej podobają mi się takie wioski z kamienną drózką, czystym powietrzem, zapachem siana. Mieszkajac w duzym mieście- faktycznie ma się ochotę uciec (jak poprzedniczka napisała) od tego wszystkiego, pochodzić bez makijażu, ach rozmarzyłam się. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. To zapewnie jezioro w Gerlitz przy granicy Gerlitz - Zgorzelec.? :)

    OdpowiedzUsuń

weltkarte